Lookałem na schematach i pinologia jest taka sama. Więc najprawdopodobniej ECU blokuje pompę.
Zrób dopasowanie ECU do immo.
0. Włączasz zapłon
1. Wchodzisz w Immo (25)
2. Adaptacja (10)
3. Kanał 00
4. Zatwierdzasz
Powinno zagadać.
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...
"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
Miałem silnik 1,0 ale niestety był już do wymiany(regeneracja się nie opłaciła) i zmieniłem na 1,4 a komputer został z 1,0 i muli strasznie,nie ma mocy na zimnym silniku muszę go gasić ze 3 razy zanim będzie dobrze,obroty skaczą jak oszalałe,jak zostawię go dłużej np.odśnieżam szyby to gaśnie.