1.6 16V a LPG? - rozważania

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
m911
Swój
Swój
Posty: 894
Rejestracja: 08 lip 2009, 15:59
Lokalizacja: pod/W-wa

Post autor: m911 »

[quote=""TOFIK_6n2""][quote=""m911""]Dlaczego lepiej kupić 1,6 i go zagazować a nie GTI i go zagazować ?[/quote]

Bo to 2 rozne silniki ? jeden sie przemieszcza drugi dopier... :D GTI niewiele wiecej pali niz 1.4 16V[/quote]


Dlatego lepiej GTI+LPG i dopier... :D
Seat Arosa 1,8T & VW Golf II 2.0 ABF
Awatar użytkownika
ThundeR
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 610
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Gogolin

Post autor: ThundeR »

kup sobie jakieś TDI albo coś innego ale nie psuj GTI gazem
Awatar użytkownika
Hiszp4n
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 467
Rejestracja: 21 sty 2010, 14:24
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Hiszp4n »

kup sobie 1,4 tdi ropa troche tańsza a jak sie dobrze zakręcisz po mieście to znajdziesz taniej (nie pisze o opale), 195Nm też robi swoje ja tam nie narzekam, bardzo przyjemnie sie jeździ. Ja mam TDI które zostawie swojej przyszłej żonie a sam planuje kupić Gti i nie było by to fajne jak bym myślał o załozeniu gazu :crazy:
I miejsce plac manewrowy
b
borys_wrocek
Swój
Swój
Posty: 923
Rejestracja: 26 mar 2009, 14:31

Post autor: borys_wrocek »

[quote=""m911""][quote=""suff""]ja tego nie rozumiem. po co kupować GTI jeśli nie jest się w stanie go utrzymać? nie lepiej kupić jakiegoś 75konnego 1.6 i go zagazować?[/quote]


ja teraz Twojej wypowiedzi nei zrozumiałem...

To teraz pytanei suff do Ciebie:
Dlaczego lepiej kupić 1,6 i go zagazować a nie GTI i go zagazować ?[/quote]

bo gti oprócz tego że żre paliwo to jest 3-krotnie w cześciach.
B
BiLsOn
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 14 maja 2010, 23:16

Post autor: BiLsOn »

1.4 16V jak tutaj się prezentują ceny części?
Też takie drogie czy jednak tańsze trochę?
b
borys_wrocek
Swój
Swój
Posty: 923
Rejestracja: 26 mar 2009, 14:31

Post autor: borys_wrocek »

generalnie silniki 16V są drogie, a gti już szczególnie.
Awatar użytkownika
BuBu
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 77
Rejestracja: 14 lis 2008, 16:49
Lokalizacja: Katowice

Post autor: BuBu »

BiLsOn
Może urażę cie tym postem ale jeśli będziesz chciał po taniemu eksploatować gti to odpuść sobie to auto i poszukaj 8 zaworowego.
Awatar użytkownika
suff
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2474
Rejestracja: 13 lis 2008, 20:00
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Post autor: suff »

[quote=""m911""]Dlaczego lepiej kupić 1,6 i go zagazować a nie GTI i go zagazować ?
[/quote]

m911 bo v8 silniki to standard i wychodziły seryjnie, a 16v wyszło w niecałych 4000 egzemplaży na świecie. Nie wiem jak w przypadku 6N2, bo o nim mowa, ale podejrzewam że wyszło ich niewiele więcej. Moim zdaniem, to "białe kruki" wśród Polówek, a zagazowanie takiego auta to tak jakbyś na portrecie z Mona Lisa domalował cycki sprayem.
Awatar użytkownika
Kamil88C
Swój
Swój
Posty: 966
Rejestracja: 04 wrz 2009, 13:57
Lokalizacja: Warsaw/Ciechanów

Post autor: Kamil88C »

taki off top...
6n2 gti było 9 tyś. sztuk
Awatar użytkownika
Acadaptor
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 376
Rejestracja: 09 lip 2009, 13:57
Lokalizacja: Gąsocin

Post autor: Acadaptor »

Ten temat zawsze wywoluje burze i to nie tylko wsrod naszego grona... Tak samo uzytkownicy przykladowo mocnych benzyniakow mercedesa oburzaja sie na slowo instalacja gazowa. A moje zdanie jest takie ze nowoczesna instalacja gazowa daje rade. Palace sie koncowki wtryskow to tez juz przeszlosc... w tej chwili sa instalacje gdzie podczas podawania gazu podawana jest rowniez jakas czesc benzyny np 10% skladu mieszanki ktora chlodzi wtryskiwacze.
Owszem... widok pieknego GTI tankujacego z dystrybutora gazu nie nalezy do przyjemnych. Osobiscie gdybym posiadal GTI zapewne nie zalozylbym gazu ale nie ze wzgledu ze cos mialo by mi rzekomo psuc silnik a tylko i wylacznie ze wzgledow "estetycznych" powiem NIE dla GTI z gazem :amen:
Moje 6n2]viewtopic.php?f=30&t=10905[/url]
b
borys_wrocek
Swój
Swój
Posty: 923
Rejestracja: 26 mar 2009, 14:31

Post autor: borys_wrocek »

[quote=""Acadaptor""]Ten temat zawsze wywoluje burze i to nie tylko wsrod naszego grona... Tak samo uzytkownicy przykladowo mocnych benzyniakow mercedesa oburzaja sie na slowo instalacja gazowa. A moje zdanie jest takie ze nowoczesna instalacja gazowa daje rade. Palace sie koncowki wtryskow to tez juz przeszlosc... w tej chwili sa instalacje gdzie podczas podawania gazu podawana jest rowniez jakas czesc benzyny np 10% skladu mieszanki ktora chlodzi wtryskiwacze.
[/quote]
??? jakie chłodzenie wtryskiwaczy ?? a niby po co je chłodzić ??
wtryskiwacze siadają tylko i wyłącznie wtedy gdy faktycznie ktoś ma coś z głową i nie jezdzi w ogóle na paliwie.
co do reszty, to się zgodzę że dobry gaz nie jest zły, natomiast chodzi o to że gaz jest po to żeby oszczędzać, a słów "oszczędzać" i "GTI" nie powinno się używać w jednym zdaniu. jeżeli ktoś nie zamierza wyrzucać na auto kupy kasy, potrzebuje pojazdu do bezawaryjnej i komfortowej jazdy to kupuje sobie 1,6 w dobrym wyposarzeniu zakłada dobry gaz i ma autko na lata.
c
cfk
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 200
Rejestracja: 27 sie 2009, 8:04
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cfk »

na sekwencji wszystko jeżdzi. Problem z szesnastkami był na instalacjach starego typu.
Bo czerwone jest szybsze

cFk
Awatar użytkownika
suff
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2474
Rejestracja: 13 lis 2008, 20:00
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Post autor: suff »

[quote=""cfk""]na sekwencji wszystko jeżdzi. Problem z szesnastkami był na instalacjach starego typu.[/quote]

wiemy że wszystko jeździ. Problemem nie jest że coś się popsuje tylko jak to napisał borys estetyka takiego rozwiązania. Znów powtórzę, jeśli nie stać Cię na GTI to go nie kupuj bo to biały kruk wśród samochodów szczególnie że wychodził w seriach limitowanych.
Awatar użytkownika
Borek
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2228
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:37
Lokalizacja: Płock

Post autor: Borek »

[quote=""suff""]jeśli nie stać Cię na GTI to go nie kupuj bo to biały kruk wśród samochodów szczególnie że wychodził w seriach limitowanych.[/quote]
eee już nie rozpatruj tego w kategorii stać/nie stać bo mówimy tu o kwotach max ok 15tyś, bardziej rozpatrywałbym kwestie wyznaniowe ;). Kupujemy GTI bo chcemy mieć coś fajnego, rzadkiego i tez płacimy ze te 3 literki więcej niż za normalną wersję. A gaz w fajnym aucie nie jest fajny, tak samo jak założenie chlapaczy itp.
Awatar użytkownika
dumle
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1336
Rejestracja: 25 cze 2009, 8:17

Post autor: dumle »

zgodzę się z Borkiem :) zawszę się uśmiecham jak widzę klapkę od gazu na zderzaku w GTI :grin: :bow: dla mnie to lekko wiochą trąca, ale kto co lubi :)
..i swojej kochaniutkiej 16V w życiu bym nie poddał zagazowaniu, CHYBA ŻE miało by to być służbowe auto do wożenia worków z cementem po wioskach :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „pozostałe”