[6n2] Łożysko kół tył

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Borek
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2228
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:37
Lokalizacja: Płock

Post autor: Borek »

dulu1
nie ma nic prostszego niż wymiana zintegrowanego łożyska w 6n2 ;) zdejmujesz ręką i ręką wkładasz nowe
d
dulu1
Newbie
Newbie
Posty: 24
Rejestracja: 04 maja 2009, 20:25

Post autor: dulu1 »

:grin: To chociaż jedno dobre, że na warsztat nie trzeba stawiać i można zaoszczędzić parę złotych. Tylko trzeba teraz dokładnie zdiagnozować które to bo obu wymieniać nie ma zamiaru. Skręcam w lewo jest cicho, w prawo wyje, czyli łożysko lewe, dobrze rozumuję?

Dzięki za szybkie odpowiedzi!!
d
dulu1
Newbie
Newbie
Posty: 24
Rejestracja: 04 maja 2009, 20:25

Post autor: dulu1 »

Łożysko już mam (FAG), ale ma jedno pytanko, od wewnętrznej strony jest ono zabezpieczone oringami, ale od strony zewnętrznej pod dekielkiem nie ma tych oringów, widać kulki, czy tu trzeba dawać smar, czy ono jest fabrycznie smarowane?
W zestawie nie ma smaru, jest tylko dekielek i śruba na ośkę.
Awatar użytkownika
Borek
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2228
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:37
Lokalizacja: Płock

Post autor: Borek »

Łożysko jest fabrycznie nasmarowane tyle ile trzeba. Zadbaj o to żeby dekielek się nie skrzywił przy nabiciu i posmaruj go smarem żeby był maksymalnie szczelny
m
mates86
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 715
Rejestracja: 19 cze 2011, 23:25
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: mates86 »

Ostatnio wymieniałem w moim polo 1.4 TDI łożysko z tyły i nie ma z tym największego problemu. Łatwiej niż w golfie II:-)
d
dulu1
Newbie
Newbie
Posty: 24
Rejestracja: 04 maja 2009, 20:25

Post autor: dulu1 »

[quote=""mates86""]Łożysko jest fabrycznie nasmarowane tyle ile trzeba. Zadbaj o to żeby dekielek się nie skrzywił przy nabiciu i posmaruj go smarem żeby był maksymalnie szczelny[/quote]


Ok super dzięki za szybką odpowiedź, popołudniu się za to zabiorę, a ta śruba na ośkę nie zawleczki, także rozumiem że trzeba ją porządnie dokręcić, bez regulowania
m
mates86
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 715
Rejestracja: 19 cze 2011, 23:25
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: mates86 »

Ściągasz dekielek z bębna, odkręcasz śrubkę, ściagasz bęben ( u mnie tarcze, a co za tym idzie zacisk ze szczękami). Ściągasz łożysko zużyte, zakładasz nowe, zakładasz bęben i dokręcasz śrubę po czym zakładasz dekielek:-) i gotowe:-)
d
dulu1
Newbie
Newbie
Posty: 24
Rejestracja: 04 maja 2009, 20:25

Post autor: dulu1 »

:) Dzięki, pytam o takie szczegóły, bo jak do tej pory miałem do czynienia z tradycyjnymi łożyskami na tyle, te mnie kosztowało 220zł i nie chciałbym czegoś spartolić :)
m
mates86
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 715
Rejestracja: 19 cze 2011, 23:25
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: mates86 »

Też się zdziwiłem co do ceny tego łożyska, ale tak jak kolega tutaj pisze są bardzo wytrzymałe, moje były na autku chyba od nowości i przejechały chyba z 200 tyś. km. Pierwszy raz wymieniałem to łożysko w moim autku i sam byłem zdziwiony że moża to zrobić tak szybko i łatwo. Czas wymiany około 30 min spokojnej roboty.
Awatar użytkownika
krzysiekkrgu
Początkujący
Początkujący
Posty: 109
Rejestracja: 20 maja 2010, 16:59
Lokalizacja: Kielcza, woj Opolskie

Post autor: krzysiekkrgu »

Ja tez niedawno wymieniałem łożysko z tyłu i było to kilka minut roboty, zdziwiliście mnie tylko tą ceną ja za swoje łożysko z piastą też FAG płaciłem 135zł
Gaz i do przodu>>>>>>

Obrazek
m
mates86
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 715
Rejestracja: 19 cze 2011, 23:25
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: mates86 »

Jak tam wymiana?
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”