[6n] Primo

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Kuba
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1942
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:35
Kontakt:

Post autor: Kuba »

sopro się dzieje ..
Obrazek
Awatar użytkownika
krzyDOLAR
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3272
Rejestracja: 09 wrz 2009, 15:02
Lokalizacja: DW

Post autor: krzyDOLAR »

fajnie że są jeszcze ludzie tacy jak Ty, którzy walczą z 6N :)
Awatar użytkownika
Primo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 345
Rejestracja: 14 lis 2008, 19:26
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Primo »

Malutki aktual, żeby nie było że temat umarła a samochód poszedł na żyletki. Więcej powstawiam jak będzie ktoś chciał w zimowe wieczory jak nie będę miał siły dłubać przy szrocie.

ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
krzyDOLAR
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3272
Rejestracja: 09 wrz 2009, 15:02
Lokalizacja: DW

Post autor: krzyDOLAR »

prosiłbym o foto komory :)
Awatar użytkownika
Primo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 345
Rejestracja: 14 lis 2008, 19:26
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Primo »

krzyDOLAR
Mogę zrobić ale wyśle na pw bo tutaj to wstyd pokazywać (trochę rozgrzebana). Silnik jak tylko się garaż zwolni wylatuje, bo muszę komorę ogarnąć i przy samym silniku podłubać żeby w końcu pracował jak należy. Modów przy silniku nie ma i raczej nie będzie jedynie doprowadzenie do godnego stanu.
Awatar użytkownika
m911
Swój
Swój
Posty: 894
Rejestracja: 08 lip 2009, 15:59
Lokalizacja: pod/W-wa

Post autor: m911 »

wszystko fajnie ogarnięte. zastanawiam się dlaczego wsadzasz marne 1,6 a nie coś mocniejszego :grin:
Seat Arosa 1,8T & VW Golf II 2.0 ABF
Awatar użytkownika
Szakal
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1358
Rejestracja: 13 cze 2009, 17:23
Lokalizacja: KbK niedaleko Wawki :)

Post autor: Szakal »

Fajny kolorek :) fajnie sie robi
Awatar użytkownika
Primo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 345
Rejestracja: 14 lis 2008, 19:26
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Primo »

m911
1.6 dla pewności 8v nie 16v :D już od 2012r siedzi w komorze i wtedy mi wystarczał, było to wykonane w miarę moich możliwości finansowych, a swap nie wymagał wiele zmian w porównaniu z 1.0 (a i tak został spieprzony). Przy 16v już zaczynają się koszta, swap dużo bardziej skomplikowany włącznie z elektryka, a znaleźć jakiś silnik kompletny w przyzwoitym stanie i cenie to sztuka.
Poza tym przy sporym obniżeniu nie da się w pełni korzystać z tak mocnego silnika jak w gti. Taka jest moja opinia. 1.6 było kompromisem między mocą a kosztami.

Troszkę lepsze foty + komora krzyDOLAR :?

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Kto mi powie czy z tyłu taki negatyw to normalna rzecz? Wiem że naturalnie się robi ale że aż taki.
Z przodu mam jeszcze większy a to dla tego że półosie do skrzynie nie przykręcone chyba.
Awatar użytkownika
vwmaro
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2324
Rejestracja: 26 gru 2009, 11:00
Lokalizacja: ZS/ZST

Post autor: vwmaro »

Pod maską jakieś elementy będziesz dawał w biel czy coś innego ?
VW Polo 6N - Hella Black Magic
VII PKP Ślesin 2012| VIII PKP Ślesin 2013| IX PKP Ślesin 2014
Awatar użytkownika
Primo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 345
Rejestracja: 14 lis 2008, 19:26
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Primo »

vwmaro
Generalnie od czasu swapu aż do dzisiaj był prosty plan wszystko w czerń pod maską.
Ale tak patrząc przez silnik na zawieszenie które dopiero co założyłem naszła mnie myśl aby kontynuować motyw barwny Czerwono-Żółty. Do przemyślenia sprawa.
Awatar użytkownika
Szakal
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1358
Rejestracja: 13 cze 2009, 17:23
Lokalizacja: KbK niedaleko Wawki :)

Post autor: Szakal »

Piknie jest :oki: i gładki zderzak :oki: miód malina :grin:
Awatar użytkownika
Primo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 345
Rejestracja: 14 lis 2008, 19:26
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Primo »

A teraz kilka fot z cyklu stare vs nowe (używane odnowione)

Obrazek
ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
przemo92
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 611
Rejestracja: 09 lis 2013, 17:03
Lokalizacja: Mostówka/Warszawa

Post autor: przemo92 »

Belka elegancka ;) Ten gwint to ta technix? Podziel się wrażeniami z jazdy na tym gwincie bo będę na wiosnę taki pakował do swojej.
Awatar użytkownika
Primo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 345
Rejestracja: 14 lis 2008, 19:26
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Primo »

przemo92
Tak to TaT. Niestety nie podzielę się bo auto od czasu założenia nie jest mobilne, i pewnie do wiosny nie będzie. Jeśli chcesz dowiedzieć się co i jak o gwincie co warto i w jakich pieniądzach radze zerknąć na stronę/sklep Mapet Tuning tam wszystkie gwinty są ładnie opisane + i -.
Ja generalnie miałem kupować nówki MTS (wersja budżetowa) bo delikatnie lepiej wykonany od TaT. W tym czasie akurat wyłapałem używkę na "aledrogo" i zauważyłem na zdjęciu wybitą datę produkcji 44 2011 więc według tej daty (czyli 44 tydzień 2011) a kupowałem w drugiej połowie 2012 więc był używany max 1 rok. Gwint był warty swojej ceny a stan wizualny był zaskakująco dobry jak TaT (zwykle są skorodowane mocno nawet po jednym sezonie).
Tutaj foty jak wyglądał po przysłaniu:
ObrazekObrazekObrazek
Tutaj po wstępnym myciu:
Obrazek
Poszedł następnie do rozkręcenia żeby wszystko sprawdzić, oczyścić, nasmarować i złożyć na gotowo.
ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
przemo92
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 611
Rejestracja: 09 lis 2013, 17:03
Lokalizacja: Mostówka/Warszawa

Post autor: przemo92 »

Widzę że naprawdę jest w fajnym stanie. Nie zauważyłem tej daty produkcji, jutro zerknę na swój bo tez niedawno wyrwałem używkę. Nie świeci się tak jak twój ale tez nie jest skorodowany, żadnych wżerów na tłoczysku, amorki ciężko chodzą tylko musze dorobić drugie nakrętki. Gwint smarowałeś smarem grafitowym?? Powiedz czym go myłeś bo widać różnice.
ODPOWIEDZ

Wróć do „6N”