m911
1.6 dla pewności 8v nie 16v

już od 2012r siedzi w komorze i wtedy mi wystarczał, było to wykonane w miarę moich możliwości finansowych, a swap nie wymagał wiele zmian w porównaniu z 1.0 (a i tak został spieprzony). Przy 16v już zaczynają się koszta, swap dużo bardziej skomplikowany włącznie z elektryka, a znaleźć jakiś silnik kompletny w przyzwoitym stanie i cenie to sztuka.
Poza tym przy sporym obniżeniu nie da się w pełni korzystać z tak mocnego silnika jak w gti. Taka jest moja opinia. 1.6 było kompromisem między mocą a kosztami.
Troszkę lepsze foty + komora
krzyDOLAR :?






Kto mi powie czy z tyłu taki negatyw to normalna rzecz? Wiem że naturalnie się robi ale że aż taki.
Z przodu mam jeszcze większy a to dla tego że półosie do skrzynie nie przykręcone chyba.