[6n] Primo

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Primo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 345
Rejestracja: 14 lis 2008, 19:26
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Primo »

Nakrętki są aluminiowe w oryginale wiec w tym wypadku odpada smar miedziany. Może wystąpić korozja na połączeniu nakrętka-gwintowany korpus. Wiec polecam grafitowy widać go na zdjęciu, ma dużą odporność na wypłukiwanie przez wodą i wodę z solą. Smar miedziany to jedynie na górne połączenie przy poduszkach amortyzatora żeby się gwint nie zapiekł.
Do mycia polecam albo Tenzi Truck albo bardziej dostępny K2 AKRA, coś mocnego.
Gwint był o tyle dla mnie okazją że miał od razu dobre oryginalne poduszki zawieszenia, które się u mnie wybiły jakiś czas temu.
Awatar użytkownika
przemo92
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 611
Rejestracja: 09 lis 2013, 17:03
Lokalizacja: Mostówka/Warszawa

Post autor: przemo92 »

To fajnie. Teraz tylko czekać aż fanty wskoczą na auto ;) Powodzenia w modach!
Awatar użytkownika
Bączek1994
Newbie
Newbie
Posty: 11
Rejestracja: 13 cze 2014, 0:48

Post autor: Bączek1994 »

Mam pytanko z czego swapowałeś tarcze na tył? :D sam myślę teraz o tym i szukam informacji;) dużo roboty?
ONLY VW :D
Awatar użytkownika
Primo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 345
Rejestracja: 14 lis 2008, 19:26
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Primo »

Bączek1994

Tarcze tylne z zaciskami, piastami i osprzętem pochodzą z 6n2 (w ciekawostkach wrzuciłem taką belkę kompletną z 6n2 do kupienia), belka pochodzi z ibizy GTI bo posiadała fabryczny stabilizator.

Troszkę się ostatnio dzieje z autkiem wiec co nieco zdjęć z wyciągania silnika.
Obrazek
ObrazekObrazekObrazek
Obrazek

I teraz pytanko macie jakieś foty fajnych komór silnika w polo 6n ale 8v, szukam inspiracji. Clean'a nie będzie to pewne bo jest wspomaganie a będzie później klima jeszcze więc odpada. Straciłem przekonanie do komory czarny z czarnym, wiec proszę o pomoc. :D
Awatar użytkownika
Primo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 345
Rejestracja: 14 lis 2008, 19:26
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Primo »

Brak miejsca na magazynowanie gratów do samochodu, zmusiło mnie na do założenia opon na felgi aby zaoszczędzić przestrzeń :D
Takie są tego efekty.

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
przemo92
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 611
Rejestracja: 09 lis 2013, 17:03
Lokalizacja: Mostówka/Warszawa

Post autor: przemo92 »

Ładnie oponka leży, jest git :-) mogę prosić o parametry felgi i rozmiar opony?
Awatar użytkownika
Primo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 345
Rejestracja: 14 lis 2008, 19:26
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Primo »

przemo92
Felga Nothelle Classic N 16x7j et40
Opona Nankang 165/40/16
Szczerze powiem że myślałem że opona wizualnie będzie miała mniejszy profil ale może po prostu naoglądałem się zbyt dużo chorych naciągów :D.
Ostatnio zmieniony 12 lut 2015, 21:52 przez Primo, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Prz
Początkujący
Początkujący
Posty: 134
Rejestracja: 08 gru 2011, 12:14
Lokalizacja: Żary

Post autor: Prz »

Czysto i schludnie, spoko felgi, też miałem kiedyś na nie parcie, ale nie mogłem znaleźć.
Awatar użytkownika
Czaman
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 44
Rejestracja: 18 sty 2015, 21:51
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Czaman »

Podziwiam ile pracy włożone zostało w to autko, naprawdę super :good: ! Tylko pozazdrościć :D .
Spora motywacja do rozpoczęcia prac nad swoim. A tak z ciekawości, poprzednia felga będzie na sprzedaż ? :)
Awatar użytkownika
Primo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 345
Rejestracja: 14 lis 2008, 19:26
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Primo »

Czaman
Dzięki.
Co do felg raczej tak, będą na sprzedaż. Jak coś to pisz na pw, może się jakoś dogadamy jeśli jesteś zainteresowany.

Kolejne zdjęcia z cyklu stare vs nowe. Tym razem przednie zawieszenie.
ObrazekObrazek
Wahacze i sanki wypiaskowane i pomalowane proszkowo, nabite tuleje poliuretanowe, i oczywiście nowe śruby z aso. Za niedługo jeszcze dojdzie spinka wahaczy bo stabilizator tu się nie zmieści.

Maglownica w super stanie zapożyczona z Polo 6n2 ze wszystkimi przewodami i zbiorniczkiem (przewody z 6n często gniją i ciężko o takowe w super stanie). Drążki przełożone ze starej maglownicy po odnowieniu, końcówki drążków nowe.

tutaj porównanie drążków od Polo 6n w pierwszych latach produkcji i z Polo 6n późniejszych i 6n2. Różnica jest znaczna no i wiadomo końcówki też są różne.
Obrazek
Awatar użytkownika
Czaman
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 44
Rejestracja: 18 sty 2015, 21:51
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Czaman »

Jak coś to pisz na pw, może się jakoś dogadamy jeśli jesteś zainteresowany.
Z tym może być problem, jestem nowy na forum i nie mogę jeszcze wysyłać pw :blush2: , a felgę bym kupił chętnie.

Jakbyś mógł napisać do mnie na maila byłbym wdzięczny. Co do komory silnika to może coś w ten deseń : http://s963.photobucket.com/user/harris ... 1.jpg.html ?
Oczywiście pod kolor nadwozia dopasować te elementy, które u niego są niebieskie.
Awatar użytkownika
Grzegorz.
Newbie
Newbie
Posty: 15
Rejestracja: 28 lis 2014, 17:13
Lokalizacja: Sędziszów

Post autor: Grzegorz. »

Dobra robota z przednim zawieszeniem. :cool2:
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

piaskowales i malowanie proszkowe ? sanki i wahacze
Awatar użytkownika
tomcho666
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 673
Rejestracja: 04 gru 2012, 18:20
Lokalizacja: Warszawa, Ochota/ Uścianek Wielki

Post autor: tomcho666 »

[quote=""Primo""]Wahacze i sanki wypiaskowane i pomalowane proszkowo[/quote]
:acute:
Mój szerszeń, powoli się robi. ;)

http://vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?f=77&t=60460

Ślesin 2016 - III miejsce - Turniej Tenisa Stołowego
Awatar użytkownika
Primo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 345
Rejestracja: 14 lis 2008, 19:26
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Primo »

marcc_Jr tak jak zacytował tomcho666 :D

W związku ze zdjęciem starych felg z samochodu podkusiło mnie aby przymierzyć docelowe setup. Z powodu braku błotników na przodzie, przymierzyłem tylko z tyłu.
Felga tak jak wcześniej pisałem ma parametry 16x7j et40 do tego adaptery zmieniające rozstaw z 4x100 na 5x112 o grubości z tyłu 20mm. Cieńszych się nie dało zrobić ze względu na wysokość centrowania w piastach pod tarcze z 6n2. Można by było urwać jeszcze ze ~2mm na adapterze jakby zdjąć dekielek osłaniający śrubę centralną, ale stwierdziłem że wole z osłoną. Po przymiarce jednak się waham czy nie przetoczyć te 2mm bo tak ok. o tyle rant felgi wystaje.


ObrazekObrazekObrazek

ObrazekObrazek

Oceńcie sami, ale jak dla mnie wyszło lepiej niż sądziłem :cool:
Odległość rantu od błotnika na grubość 3 palców.
ODPOWIEDZ

Wróć do „6N”