[86c\86c2f] Wszystko o: SWAP silnika

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

wszystko zalezy ktory silnik 1.8. 62 lub 66 Kw

http://golfstory.free.fr/php_motorisati ... ssence.php tu znajdziesz wszystko
M
Makumb
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 249
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:44

Post autor: Makumb »

bruczyk

Z czystej ciekawosci : czym ma sie roznic ten 62kw od 66?? inne mocowania? moim zdaniem obojetnie jakie 1.8 chce sie wsadzic do polo to trzeba przerabiac mocowanie/a.

ale moge sie mylic;]
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

Kolega chcial oznaczenia silnika:) stad zapytalem ktora wersja, a z mocowaniami to roznie bywa, kolega co prawda w golfie I mial silnik 1.6 i wrzucal tez 1.6 z golfa I ale jakis inny i mocowania nie pasowaly. najlepiej to podluznice z MK2 przespawac najprostrze rozwiazanie to nie jest ale napewno mocniejsze.
M
Makumb
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 249
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:44

Post autor: Makumb »

i nie najtansze;] na forum vw manii ktos wsadzil 2.0 16v i przespawal podluznice. kosztowalo go to +/- 3k a z tego co sie orientowalem u mnie w okolicy to za 3k nikt sie tego nie podejmie. aha no i musi byc to magig w swoim fachu bo inaczej auto bedie zostawiac 4 slady;]
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

po za tym bez wspawania podłużnic z golfa2 popękają ci te co są w polo, silnik po prostu jest za ciężki na nie
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

Makumb
To czerwone polo z VW-mani najpierw mialo wlasnie wsadzony 1,8, pootem tam wsadzil 2.0
Awatar użytkownika
Pimpek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 349
Rejestracja: 16 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Zgierz
Kontakt:

Post autor: Pimpek »

Czyli nie warto się w to bawić :?: :|
Potrzebujesz pomocy w doborze opon lub felg? Pisz na PW lub na gadu.

Ślesin \'09 Najstarsze Polo Zlotu

Obrazek

"Mam zawieszenie za które ten samochód lubi mój dentysta i silnik za który u
M
Makumb
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 249
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:44

Post autor: Makumb »

Sorry moj blad;]

kurde, z tego co widze to polowki sa prawie calkowicie "nieswapowalne". Wiem wiem ze 75 kucy daje rade ,o g40 nie wspominajac, ale praktycznie niemozliwe jest wsadzenie niczego innego.Ja wiem ze chciec to moc, a moc to chciec ale pakowanie czegokolwiek wiekszego od 1.3 (i chyba 1.6 ABU) jest cholernie drogie.

A Slyszal ktos o 1.6 EG z golfa 1 w polo?
Awatar użytkownika
Pimpek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 349
Rejestracja: 16 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Zgierz
Kontakt:

Post autor: Pimpek »

Czytając posty jednak chyba sobie daruję tego swapa. Ile cięższy jest 1.8 od 1.3 :?:
Potrzebujesz pomocy w doborze opon lub felg? Pisz na PW lub na gadu.

Ślesin \'09 Najstarsze Polo Zlotu

Obrazek

"Mam zawieszenie za które ten samochód lubi mój dentysta i silnik za który u
P
Preedom
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 28 kwie 2009, 9:18

Post autor: Preedom »

Witam Szanownych forumowiczów,

Jestem posiadaczem polówki z 1992 roku i noszę się z zamiarem włożenia mocniejszego silnika. Teraz pytanie do Was, z jakim silnikiem będzie najmniej problemów przy przekładce? Chciałbym to zrobić po najmniejszej linii oporu, uniknąć wymiany osprzętu i innych elementów, a zarazem odczuć poprawę mocy autka. Fachowcem nie jestem, ale wizualnie silniki 1.0 i 1.3 55 KM wyglądają bardzo podobnie i usnułem sobie w głowie teorie że wszytko ładnie spasuje.

Czekam na odpowiedzi i z góry dziękuję.
S
Seku
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 02 gru 2008, 19:13

Post autor: Seku »

Nie jestem na 100% pewien, ale myslę ze nie będzie problemu. Napewno nie trzeba zmieniać wiązki ponieważ tu i tu jest ten sam monowtrysk, nie wiem jak jest z komputerem(mogą byc inne). Jeżeli chodzi o samo spasowanie, te silniki maja "wspólny" blok i 1.3 jest to rozwiercony 1.0 . Czyli łapy są takie same. Mały problem może być ze zmianą skrzyni jeżeli masz 4-biegową i będziesz chciał mieć 5-tke to czeka Cie zmiana mechanizmu wybierania biegów. No i to chyba tyle
P
Preedom
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 28 kwie 2009, 9:18

Post autor: Preedom »

Dzięki wielkie za odpowiedź, skrzynię już wymieniłem na 5-biegową, także zobaczymy jak w praniu jak przebiegnie wymiana silnika.
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

[quote=""Seku""]te silniki maja "wspólny" blok i 1.3 jest to rozwiercony 1.0[/quote]


akurat tu sie nie zgodze, 1,3 ma dluzszy skok tloka niz 1,0 ale srednica tloka pozostaje ta sama. wiec rozwiercony nie jest. 1.6 ABU jest rozwierconym 1.0 bo nawet osprzet z HZ pasuje do ABU
Awatar użytkownika
freeyourmind
Początkujący
Początkujący
Posty: 158
Rejestracja: 14 lis 2008, 19:56
Lokalizacja: ERA DW ∆
Kontakt:

Post autor: freeyourmind »

tak wlasnie ,tylko skokiemtloka sie roznia. a co do skrzyn 4 i 5 biegow to nic nie trzeba zmieniac oprocz lapy skrzyni.tak wszystko jest takie same
Stare dobre czasy / przed montażem LPG... Obrazek
Awatar użytkownika
adr0444
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 610
Rejestracja: 17 lis 2008, 16:12
Lokalizacja: Krosno Odrz.

Post autor: adr0444 »

jesli zmieniasz silnik 1.0 na monowtrysku ( AAU ) na 1.3 na mono ( AAV ) zmieniasz tylko silnik z głowicą, komputer i najlepiej wtrysk... reszta pozostaje bez zmian :)
Sprzedam części do POLO 86c coupe/steilheck
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”