springi z g40 .. Opinie i przemyslenia

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
alienek
Swój
Swój
Posty: 853
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:51
Lokalizacja: chorzów
Kontakt:

springi z g40 .. Opinie i przemyslenia

Post autor: alienek »

witam wszystkich po dlugiej nie obecnosci spowodowanej brakiem kompa :/ mam nadzieje ze to nadrobie :) ...
mam prosbe do wszystkich ktorzy posiadaja ,badz posiadali ori zawieszenie g40 .. aktualnie posiadam 60/50 i powiem ze niestety musze je zmienic na normalne :/ poniewaz mam ciezki dojazd do pracy i chora babcie ktora musze wozic autkiem , toz postanowilem jeszcze przed zima zmienic zawieche , o ile amorki juz mam ( olejowe ) to ze springami jest wiekszy klopot , myslalem nad uzywkami z g40 , lekko obnizaja ale co z komfortem ? .. czy lepiej zalozyc standard ? ( z gory mowie ze 40/40 tez odpada ,bo chce miec seryjne amory ) ,wypowiedzcie sie nt springow z g40
PS: jesli ktos ma na sprzedanie badz chec zamianay za doplata na 60/40 ( obnizaja 50 ) to pisac na priv
moje springi to twarde 60 SUPERSPORT i sredniotwarde 40 ( obniza 50 ) Weitec .. zdjecia mojego polo na springach w moim profilu
pozdrawiam!!
Obrazek
=> KarawaN <= D-Lader <!-- s] I jest Fajnie !!
[url=http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.p ... =2929//url]info o wersjach i wy
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

springi z g40 a te z normalnego polo to praktycznie żadna różnica :)
załuż zwykłe byle tańsze i w dobrym stanie
f
franki
Newbie
Newbie
Posty: 15
Rejestracja: 05 wrz 2009, 11:36

Post autor: franki »

Zakładał ktoś sprężyny od golfa 3 z 92' do Polo z 92?? chcialbym wiedziec zanim zaczne demontowac stary kit zeby pozniej nie skladac spowrotem:) probowal ktos podobnych rzeczy ??? z gory dzieki za odpowiedz pozdrawiam!
m
marcin86
Swój
Swój
Posty: 841
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: marcin86 »

Ale nie widze sensu zakladania sprezyn z ciezszego samochodu. Chcesz sie wybrac na off-road polowka? Poza tym watpie zeby pasowaly. I co masz na mysli piszac "kit"?
Nie pomoże koni kupa, jak kierowca dupa...
Pogotowie komputerowe, alarmy samochodowe, centralne zamki... 664 183 673
Awatar użytkownika
bRq
Początkujący
Początkujący
Posty: 113
Rejestracja: 14 lis 2008, 16:06
Lokalizacja: Zielona Gora
Kontakt:

Post autor: bRq »

Kit to caly zestaw - sprezyny + amortyzatory
Awatar użytkownika
Goozik
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1724
Rejestracja: 12 lis 2008, 9:04
Lokalizacja: CB

Post autor: Goozik »

[quote=""franki""]golfa 3 z 92' do Polo z 92[/quote]

odrazu ci mowie ze nie podejdzie
szkoda twojego czasu kup lepiej dedykowany kit do twojego auta
Awatar użytkownika
Dawi18
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 28
Rejestracja: 20 paź 2009, 2:37
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Dawi18 »

Witam chcialbym sie zapytac czy te sprezyny moga byc do mojego polo coupe 91r. 1043cm3?

tył: http://moto.allegro.pl/item819195405_sp ... _nowe.html

pdzod: http://moto.allegro.pl/item805280035_sp ... przod.html

napiszcie mi prosze bo to pilne i to sa standardowe sprezyny czy jakies sportowe obnizajace? chodzi mi o standardowe bez obnizenia.
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

standartowe. beda pasowac na 100%
k
kevlar
Newbie
Newbie
Posty: 17
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:03

Post autor: kevlar »

Panowie jak jest różnica między sprężynami seryjnymi z polo g40 a 3f i 3f resztą polówek.
Interesuje mnie to ponieważ kumpel założył do swojego 2f obcięte sprężyny seria (1,5 zwoja) na sport amorek fura jest dość sztywna ale nie trzepie tak jak w moim na sport sprężynce i fajnie siadła. ale miał 2 komplety sprężyn w serii i niby miały różne w wysokości.
Może być tak że te niby krótsze były już dojechane i po protu się zbiły, bo jest taka sam liczba zwojów.
czy po prostu sztywność sprężyn w różnych modelach były inne.
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

inaczej cieniowane spręzyny
G40 była niższa od pozostałych wedug różnych źródeł -15 lub 20 !! i ta ostatnia cyfra bardziej wiarygodna
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

Nie dubluj niepotrzebie topiców i postów - skasuj ten drugi tzn viewtopic.php?f=11&t=10636
Sprężyny wraz z przebiegiem siadają.
[quote=""kevlar""]kumpel założył do swojego 2f obcięte sprężyny seria (1,5 zwoja) [/quote]
koledze pogratuluj, gorzej już tylko mógł założyć "klamry" na springi :commando:
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
mlody90
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 219
Rejestracja: 17 lis 2008, 14:54
Lokalizacja: TOP / Kielce

Post autor: mlody90 »

[quote=""vwkas18""]inaczej cieniowane spręzyny
G40 była niższa od pozostałych wedug różnych źródeł -15 lub 20 !! i ta ostatnia cyfra bardziej wiarygodna[/quote]
ja tez gdzies czytalem wersje ze 25mm nizej...
[size=12px]https://picasaweb.google.com/mlody.997x/GIEDA#[/url] [/color][/size]
k
kevlar
Newbie
Newbie
Posty: 17
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:03

Post autor: kevlar »

Skfarek też mam obcięte o 1 zwój i swego czasu miałem te magiczne klamerki :D ale czego się nie robi żeby polo leżało.... i oczywiście zdaję sobie sprawę że amorki w d..e dostają i takie tam....
nic to będziemy musieli spróbować skoro tylko w g40 były krótsze, a w 3f normalne.
Dzięki z info :)
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

to nie chodzi o amorki. tylko o zmiane charakterystyki sprezyny po obcieciu zwoju
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

Albo raczej o całkowity jej brak, bo w normalna sprężyna pracuje wszystkimi zwojami, i wszystkie "spełniają" jakąś funkcję, w obciętej reszta zwojów przejmuje dodatkowe obciążenie. Przykładowo w kręgosłupie masz ileśtam kręgów teraz pomyśl jakby ci się chodziło i funkcjonowało gdyby ci wycięli parę :?:

[quote=""kevlar""]ale czego się nie robi żeby polo leżało...[/quote]
No raczej nie naraża się siebie, pasażeró, innych użytkowników dróg i autka :?: :?: :?:
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”