Problem z odpalaniem Poliny (1.4 D)

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
pelass
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 35
Rejestracja: 14 maja 2009, 12:29
Lokalizacja: Katowice

Problem z odpalaniem Poliny (1.4 D)

Post autor: pelass »

Witam
Wiem że wiele jest takich tematów ale w żadnym nie znalazłem pomocy i każdy jest inny. Dla tego pozwoliłem sobie założyć nowy temat

Problem wygląda tak:

Polina od jakiegoś czasu ma problem z odpalaniem. Aku jest nówka. Alternator po regeneracji a rozrusznik nowy.
Nie jest to zależne od temperatury. Potrafi przy -10 palić na dotyk a na drugi dzień przy +5 palić za 10-20 razem !!!!
Całkiem nie dawno miałem podobny problem. 2 świece zostały wymienione i wszystko grało. W tej chwili pomyślałem że po prostu pozostałe trzeba wymienić. Zostały wymienione. Teraz wszystkie świece są nowe. Problem pozostał. Nic się nie zmieniło.
Rozrusznik ładnie kręci.... Ale Polina nie odpala....Mechanik wszystko sprawdził i jest ok. Nie jest w stanie powiedzieć co jest przyczyną. Przegląd 3 dni temu zrobiony bez problemu. Poradzono mi udać się z tym do elektryka. Czekam na jakieś sugestie, porady itp.

Ja i moja Polina pozdrawiamy serdecznie i będziemy wdzięczni za wszelkie info :-)
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

Paliwo sie nie cofa? Kompresja dobra?, bo to w dizlu wazne. Wtryski sprawne, czy nie leja? Dobrze ustawiony kat wtrysku? Filtr paliwa nowy? Moze pompa wtryskowa juz siada.
Obrazek
N
Neccy
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 65
Rejestracja: 15 lis 2008, 9:38
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Neccy »

jeśli nie świece to może faktycznie sprawa siedzi w paliwie. Może Ci się układ paliwowy się zapowierza...
Awatar użytkownika
Brzeziak_
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1333
Rejestracja: 13 lut 2010, 22:41
Lokalizacja: Koronowo

Post autor: Brzeziak_ »

Jeśli jest zapowietrzona to jak podniesiesz maske to do filtra paliwa idzie taki przezroczysty węzyk, jezeli chwycila powietrze to tam bedzie bąbel. Prawidłowo wąż powinien byc caly zalany. Polówa jest bardzo wredna do odpowietrzania, ja sam bede jutro się z moją bebrał.
Obrazek

To Ona] viewtopic.php?f=28&t=15443

Pas Koronowo 03.04.2011
Toruń 0
Awatar użytkownika
alienek
Swój
Swój
Posty: 853
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:51
Lokalizacja: chorzów
Kontakt:

Post autor: alienek »

Brzeziak_GT
wspolczuje .. moja juz 2 tydzien siedzi pod blokiem :( jutro bedzie cholowana do teścia na garaż tez bedziemy walczyc .. auto cholera nie do zajechania ,ale ku*** ja sie uklad zapowietrzy to ja Pie***** ,ale tez obstawiam na cofajace sie paliwo i jakas nieszczelnosc w ukladzie .. ja żeby temu zapobiec wymienilem wiekszość niepewnych węzyków :)
Obrazek
=> KarawaN <= D-Lader <!-- s] I jest Fajnie !!
[url=http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.p ... =2929//url]info o wersjach i wy
Awatar użytkownika
Andrzej_89
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 535
Rejestracja: 08 lip 2009, 8:27
Lokalizacja: Sulejówek/Radziejowice

Post autor: Andrzej_89 »

koledzy, kupcie sobie ręczne pompki paliwa i wstawcie między filtr a pompe. kilka razy zapompujecie tą ręczną i samochód niemal natychmiast odpali po zapowietrzeniu, albo w ciężkich przypadkach po dłuższej chwili. wydacie maksymalnie 40 zeta na pompkę i wężyki przezroczyste, a ile problemów z głowy mniej.
Awatar użytkownika
alienek
Swój
Swój
Posty: 853
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:51
Lokalizacja: chorzów
Kontakt:

Post autor: alienek »

Andrzej_89
a to sie zdziwisz bo mialem ta pompke zamontowana ( teraz lezy w bagazniku) auto pochodzilo caly dzien (ale mialo problem z odpalaniem, czego przed zamontowaniem nie bylo) chociaz nie powiem ,jak pompka byla w ukladzie do auto jakby lepiej chodzilo .. pod koniec dnia przestalo odpalac calkowicie .. na wezyku miedzi zaworkiem pompki a blokiem zrobilo sie takie cisnienie ze pompa nie potrafila zassac paliwa .. no a teraz sie glowie jak to dalej odpowietrzyc .. jeszcze dzis wymienie filtr paliwa i zaleje go do pelna , no i podladuje akumulator .. życzcie mi powodzenia :cry: ..
z samochodem jak z psem, im mniejszy tym bardziej wredny.
za to masz u mnie :piwo:
Obrazek
=> KarawaN <= D-Lader <!-- s] I jest Fajnie !!
[url=http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.p ... =2929//url]info o wersjach i wy
Awatar użytkownika
Brzeziak_
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1333
Rejestracja: 13 lut 2010, 22:41
Lokalizacja: Koronowo

Post autor: Brzeziak_ »

Tez słyszałem o tej pompce, ale jakoś nie jestem przekonany :glare:


alienek
to widze ze mamy podobny problem, powodzenia w odpowietrzaniu :hello:
Obrazek

To Ona] viewtopic.php?f=28&t=15443

Pas Koronowo 03.04.2011
Toruń 0
Awatar użytkownika
Andrzej_89
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 535
Rejestracja: 08 lip 2009, 8:27
Lokalizacja: Sulejówek/Radziejowice

Post autor: Andrzej_89 »

u mnie jest tylko problem z nią że na połączeniu wężyków z pompką puszcza trochę powietrza jak jest zimno, ale teflonem to potraktowałem. co kilka dni sprawdzam cybanty i jak narazie jestem z tego wynalazku bardzo zadowolony. a szybki, aczkolwiek nie do końca zdrowy dla naszych polinek sposób na odpowietrzenie który stosowałem, to wziąć ją na hol i na 4 bieg, 3 bieg i potem na 2 bieg wrzucać to sie odpowietrzy i odpali, tylko delikatnie żeby nie zerwać paska :)
Awatar użytkownika
Dyluś
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 597
Rejestracja: 22 lut 2010, 16:36
Lokalizacja: RZE

Post autor: Dyluś »

Witam
Też miałem taki problem ale..
wystarczy pstryknąć starterkiem w pompę wtryskową (w wąż gumowy doprowadzający powietrze od filtra) i autko same załapie-tylko delikatnie bo z tego co słyszałemm to nie jest zbyt zdrowe dla silnika. Jeżeli nie masz starterka w spreju, to kup sobie odrdzewiacz Castrola (podobny do WD-40) na tym też odpalisz
Najlepiej robić to w dwie osoby-jedna psyka druga kręci rozrusznikiem
Mój tak odpalił
Pozdrawiam
pozdro Rafał
Były:
Jetta Mk1'79r,Polo 86c2f'94r,Golf Mk2'89r, Golf Mk3 Cabrio'95r
Jest:
Golf mk3'97r, Sharan'02, i 125ccm :)
Awatar użytkownika
Brzeziak_
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1333
Rejestracja: 13 lut 2010, 22:41
Lokalizacja: Koronowo

Post autor: Brzeziak_ »

Prędzej przeskoczy o 1 ząbek niż się zerwie...

Hmmm... ale mówisz że ten sposób jest dobry?? To będę musiał jutro taty merolka zaprzęgnąć :grin:
Obrazek

To Ona] viewtopic.php?f=28&t=15443

Pas Koronowo 03.04.2011
Toruń 0
Awatar użytkownika
Andrzej_89
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 535
Rejestracja: 08 lip 2009, 8:27
Lokalizacja: Sulejówek/Radziejowice

Post autor: Andrzej_89 »

no mi kilka razy pomógł :)
Awatar użytkownika
Brzeziak_
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1333
Rejestracja: 13 lut 2010, 22:41
Lokalizacja: Koronowo

Post autor: Brzeziak_ »

A długo ją tak targać trzeba :?: W sensie ile metrów
Obrazek

To Ona] viewtopic.php?f=28&t=15443

Pas Koronowo 03.04.2011
Toruń 0
Awatar użytkownika
Andrzej_89
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 535
Rejestracja: 08 lip 2009, 8:27
Lokalizacja: Sulejówek/Radziejowice

Post autor: Andrzej_89 »

no jakiś czas temu jak nie miałem tej pompki jeszcze i strzelił mi jakiś wężyk to bardzo mocno się przy próbach odpalania zapowietrzył, i dopiero po około 200 metrach z trójki albo i z dwójki (nigdy nie chciało mi się bawić w te wszystkie biegi tak jak mnie znajomy uczył) zaskoczył.
Awatar użytkownika
Brzeziak_
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1333
Rejestracja: 13 lut 2010, 22:41
Lokalizacja: Koronowo

Post autor: Brzeziak_ »

No to jutro będe próbował...
Obrazek

To Ona] viewtopic.php?f=28&t=15443

Pas Koronowo 03.04.2011
Toruń 0
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”