www.g40.fora.pl
dobra ja napisze to co wiem:
- G40 było obniżone o -20
- licznik w G40 był do 240 w pozostałych wersjach silnikowych do 200
-podłużnice te same czyli dupiaste
- środek miały czarną tapicerkę podobnie jak GT
-kanapa była dzielona i zwykła w g40 jak i w GT
-emblematy z G40 to rzecz jasna
-drzwi były wzmacniane zarówno ze strony kierowcy jak i pasażera (nie we wrzystkich GT to było)
-gałka była skórzana zarówno w GT jak i G40
-kierownica skóra zarówno w GT jak i G40 (opcja była odpłatna)
-fotele z regulacją góra dół (zarówno w G40p jak Gt)
-szyba z zielonym przyciemnieniem (gt i G40)
-szyby przyciemnione TINTED 10% (zarówno Gt jak i G40)
-skrzynia inna (GT miały AHD a G40 miały 8s i atv) G40 ma krótsze pierwsze 3 biegi
- wszystkie silniki 1,0 1,3 1,4 pasują do tej budy z polówek
-niektóre G miały grubszy 20 mm nie były zakładane w GT
-w G był założony stabilizator przekładni kierowniczej (nie występował w pozostałych jednostkach silnikowych)
-G posiadało stabilizator tylnej belki
-g miało korektor siły hamowania z tyłu za kołem(niektóre polówki miały)
-G i Gt miało przyciemnione lampy tylnie
nie wiem co jeszcze napisać bo reszta zachacza o silnik który jest zupełnie inny od wszystkich
-