Różnice G40 2f a 2f 3F i Nz

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

g
grandprix
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 244
Rejestracja: 19 lis 2008, 23:14
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Różnice G40 2f a 2f 3F i Nz

Post autor: grandprix »

Jakie są dokładnie różnice w autach z fabrycznym silnikiem G40 i 3F i Nz czyli (dokładniej gt po lifcie ) chodzi mi głównie o budę zegary kierownicę itd.

Silniki to wiadomo 113 ps z kompresorem i 75 ps pełny wtrysk 55 ps pełny wtrysk
Ostatnio zmieniony 25 mar 2010, 0:02 przez grandprix, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
www.grandprixrally.pl.tl
Awatar użytkownika
BALON
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 572
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:49
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: BALON »

w g40
napewno wentylowane hamulce z przodu
grubszy drążek reakcyjny
licznik do 240 3f-200
i niższe zawieszenie choć nikt niewie ile dokładnie
skrzynia o innych przełożeniach
kierownica i gałka obszyta skórą

a poza tym wszystko to samo jeśli sie myle niech ktoś mnie poprawi
Było 86c coupe 1985r <!-- s]
Awatar użytkownika
Brzeziak_
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1333
Rejestracja: 13 lut 2010, 22:41
Lokalizacja: Koronowo

Post autor: Brzeziak_ »

G40 ma jeszcze emblematy z przodu na grillu i z tyłu na klapie jak się nie myle :scratch:
Obrazek

To Ona] viewtopic.php?f=28&t=15443

Pas Koronowo 03.04.2011
Toruń 0
Awatar użytkownika
adr0444
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 610
Rejestracja: 17 lis 2008, 16:12
Lokalizacja: Krosno Odrz.

Post autor: adr0444 »

wg katalogu G40 ma sprezyny krotsze o 25mm... G40 ma na pewno wzmocnienia w drzwiach i nie wiem jak ma sie sprawa podluznic czy czasem nie sa mocniejsze...
Sprzedam części do POLO 86c coupe/steilheck
g
grandprix
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 244
Rejestracja: 19 lis 2008, 23:14
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: grandprix »

A czy silnik 3f bez problemu wpasuje się w budę i skrzynię g40 ??
Obrazek
www.grandprixrally.pl.tl
Awatar użytkownika
BALON
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 572
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:49
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: BALON »

[quote=""adr0444""]G40 ma na pewno wzmocnienia w drzwiach [/quote]
gt też ma wzmocnienie
[quote=""adr0444""]nie wiem jak ma sie sprawa podluznic czy czasem nie sa mocniejsze...[/quote]
są takie same
[quote=""grandprix""]A czy silnik 3f bez problemu wpasuje się w budę i skrzynię g40 ??[/quote]
tak wpasuje się bezproblemu :oki:
niewiem jak silnik pociągnie na skrzyni z g40 :niewiem: pewno bendzie troche słabszy :niewiem:
Było 86c coupe 1985r <!-- s]
d
dany G40
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 478
Rejestracja: 04 gru 2009, 14:33
Lokalizacja: słupsk

Post autor: dany G40 »

ZAPRASZAM NA FORUM G40 WSZYSTKO DOKŁADNIE OPISANE
g
grandprix
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 244
Rejestracja: 19 lis 2008, 23:14
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: grandprix »

a link jakiś ;>
Obrazek
www.grandprixrally.pl.tl
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

www.g40.fora.pl
dobra ja napisze to co wiem:
- G40 było obniżone o -20
- licznik w G40 był do 240 w pozostałych wersjach silnikowych do 200
-podłużnice te same czyli dupiaste
- środek miały czarną tapicerkę podobnie jak GT
-kanapa była dzielona i zwykła w g40 jak i w GT
-emblematy z G40 to rzecz jasna
-drzwi były wzmacniane zarówno ze strony kierowcy jak i pasażera (nie we wrzystkich GT to było)
-gałka była skórzana zarówno w GT jak i G40
-kierownica skóra zarówno w GT jak i G40 (opcja była odpłatna)
-fotele z regulacją góra dół (zarówno w G40p jak Gt)
-szyba z zielonym przyciemnieniem (gt i G40)
-szyby przyciemnione TINTED 10% (zarówno Gt jak i G40)
-skrzynia inna (GT miały AHD a G40 miały 8s i atv) G40 ma krótsze pierwsze 3 biegi
- wszystkie silniki 1,0 1,3 1,4 pasują do tej budy z polówek
-niektóre G miały grubszy 20 mm nie były zakładane w GT
-w G był założony stabilizator przekładni kierowniczej (nie występował w pozostałych jednostkach silnikowych)
-G posiadało stabilizator tylnej belki
-g miało korektor siły hamowania z tyłu za kołem(niektóre polówki miały)
-G i Gt miało przyciemnione lampy tylnie
nie wiem co jeszcze napisać bo reszta zachacza o silnik który jest zupełnie inny od wszystkich


-
M
Mechan
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 02 sty 2010, 13:16
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Mechan »

za pozwoleniem podepnę sie pod temat i zapytam jeszcze dokładnie bo jak zrozumiałem to polo 3 z silnikiem 1.3 niema stabilizatora kół przednich ? bo przyznam że jak pierwszy raz tam zajrzałem to byłem bardzo zdziwiony że go niema :)
g
grandprix
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 244
Rejestracja: 19 lis 2008, 23:14
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: grandprix »

Stabilizator = drązek reakcyjny i ma go każde polo 86c i 86c 2f idzie od lewego wachacza przez 2 punkty mocowanie pod przednim zderzakiem do prawego jak nie masz to ja :niewiem:
Obrazek
www.grandprixrally.pl.tl
Awatar użytkownika
alienek
Swój
Swój
Posty: 853
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:51
Lokalizacja: chorzów
Kontakt:

Post autor: alienek »

[quote=""vwkas18""]wszystkie silniki 1,0 1,3 1,4 pasują do tej budy z polówek[/quote]
z tego co wiem , to ze przy 1,4 w D sa inaczej łapy spawane i zeby jakiekolwiek B wrzucic to trzeba spawac łapy . wiec wydaje mi sie ze dziala to w obie strony .. chyba ze chodzi o 1,4B .. ale nie wiem nawet czy B w takiej pojemnosci wychodzila w golfach :P jak tak to sorki :P
Obrazek
=> KarawaN <= D-Lader <!-- s] I jest Fajnie !!
[url=http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.p ... =2929//url]info o wersjach i wy
M
Mechan
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 02 sty 2010, 13:16
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Mechan »

już nieco popytałem i z tego co wiem to w modelach ze słabszymi silnikami nie były stosowane drążki reakcyjne
dziękuje wam za pomoc :)
g
grandprix
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 244
Rejestracja: 19 lis 2008, 23:14
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: grandprix »

a to jednak ja byłem w błędzie :)
Obrazek
www.grandprixrally.pl.tl
Awatar użytkownika
marian
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 210
Rejestracja: 15 lis 2008, 13:52
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: marian »

[quote=""Mechan""]już nieco popytałem i z tego co wiem to w modelach ze słabszymi silnikami nie były stosowane drążki reakcyjne
dziękuje wam za pomoc :)[/quote]


a gdzie jest w polo.. nawet g40 drążek reakcyjny??

[quote=""vwkas18""]-drzwi były wzmacniane zarówno ze strony kierowcy jak i pasażera (nie we wrzystkich GT to było)[/quote]
drzwi były wzmacniane tez w 1.05 i 1.3 zaleznie od rynku, na jakie auto trafiało... ja mam w 1,3 ; kolega ma w 1.05 w wersji FOX
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”