Problem z zawieszeniem gwintowanym !

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
mari88
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 545
Rejestracja: 20 sie 2009, 8:31
Lokalizacja: Toruń

Problem z zawieszeniem gwintowanym !

Post autor: mari88 »

Witam. Dzisiaj założyłem do swojej Polówki gwintowane zawieszenie TaTechnixa używkę na przód, skręciłem prawie 3/4 gwintu a nadal nie moge wyrownac przestrzeni miedzy oponą a blotnikiem ;/ mam felgi 15 na oponach 195/50. W czym tkwi problem ? Z góry dzieki za pomoc.
Awatar użytkownika
bzyku777
Początkujący
Początkujący
Posty: 186
Rejestracja: 07 maja 2009, 23:44
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: bzyku777 »

Witam .Może problem leży po stronie odbojów i trzeba je bedzie przyciąć, lub wymienić tez mam 195/50 na 15 i zastanawiam się nad gwintem
Awatar użytkownika
mari88
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 545
Rejestracja: 20 sie 2009, 8:31
Lokalizacja: Toruń

Post autor: mari88 »

mam felgi 7J ET 37 i opona jest blisko amora ;/;/ musze chyba inne opony kupic..
Awatar użytkownika
Łojek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 292
Rejestracja: 16 lis 2008, 11:06
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Łojek »

Nie rozumiem Twoich problemów...
czego Ty nie możesz wyregulować?
Odległości opony od błotnika w pionie czy w poziomie?
Wrzuć jakieś zdjęcie lewej i prawej strony auta i zaznacz strzałką o co chodzi.
Wg mnie profil oponki i szerokość felgi nie mają tu nic do rzeczy,
bo przecież opony i felgi z obu stron są takie same, więc powinno wyglądać tak samo.
Awatar użytkownika
_edi
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1707
Rejestracja: 10 kwie 2009, 9:19
Lokalizacja: Bojszowy Nowe/Tychy

Post autor: _edi »

[quote=""Łojek""]Wg mnie profil oponki i szerokość felgi nie mają tu nic do rzeczy,[/quote]
Jak to nie?

kymco18 rozumiem, że chcesz mieć jak najmniejszą szczelinę między kołem a nadkolem, rajt?
Jeśli mam być szczery to na takim balonie 195/50/15 to faktycznie może Ci się to nie udać, albo dźwignij, albo zainwestuj w inne gumy.

Z drugiej strony nie widzę, wogóle sensu zakładania gwintu i takiego balona. Sam mam na tyle 195/45/15 na feldze 8J i wiem, że taka opona nie pozwala na zbyt wiele.
Awatar użytkownika
Łojek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 292
Rejestracja: 16 lis 2008, 11:06
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Łojek »

[quote=""kymco18""] skręciłem prawie 3/4 gwintu a nadal nie moge wyrownac przestrzeni miedzy oponą a blotnikiem ;/ [/quote]

Edi, ale koledze coś tam jest nierówno,
tylko nie wiem co....
Awatar użytkownika
_edi
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1707
Rejestracja: 10 kwie 2009, 9:19
Lokalizacja: Bojszowy Nowe/Tychy

Post autor: _edi »

No właśnie mi się wydaje, że chce wyrównać koło z nadkolem i nie może niżej zejść, bo mu opona nie pozwala.
Najlepeij będzie jak kolega kymco18 sprecyzuje o co chodzi :P
L
Larson
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1021
Rejestracja: 28 cze 2009, 22:28

Post autor: Larson »

nie jak ja ty tam gwint sobie ustawiasz,
ale ja z suwmiarka podchodze do tematu :)

a co do opony 195'50 zejdziesz max -40/50

[quote=""Łojek""]Wg mnie profil oponki i szerokość felgi nie mają tu nic do rzeczy,[/quote]

Ty chyba nie wiesz co Ty piszesz :crazy:
Awatar użytkownika
foxmen1
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 601
Rejestracja: 22 gru 2009, 9:31
Lokalizacja: Wałbrzych/Świdnica

Post autor: foxmen1 »

[quote=""Larson""]a co do opony 195'50 zejdziesz max -40/50[/quote]

Dokładnie. Sam mam takie kapcie przy springach -40 i niżej się da ale max 2cm.
Było... viewtopic.php?f=56&t=11878
Jest Golf IV 1.9TDI 115kucy
Awatar użytkownika
Łojek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 292
Rejestracja: 16 lis 2008, 11:06
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Łojek »

[quote=""Larson""]nie jak ja ty tam gwint sobie ustawiasz,
ale ja z suwmiarka podchodze do tematu :)

a co do opony 195'50 zejdziesz max -40/50

[quote=""Łojek""]Wg mnie profil oponki i szerokość felgi nie mają tu nic do rzeczy,[/quote]

Ty chyba nie wiesz co Ty piszesz :crazy:[/quote]

Myślałem po prostu, że kolega ma problemy
z ustawieniem identycznej wysokości obu stron :niewiem:
Do końca to chyba nikt nie wie o co mu chodzi...
Stąd moja wypowiedź o szerokości felgi i opony.
Larson, a to jak nisko można skręcić gwint oczywiście że zależy od oponki i felgi,
to jest tak oczywiste, że nie pomyślałem, że można zinterpretować moją wypowiedz w ten sposób :(

[quote=""Larson""]nie jak ja ty tam gwint sobie ustawiasz [/quote]
a tego to już zupełnie nie rozumiem...
L
Larson
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1021
Rejestracja: 28 cze 2009, 22:28

Post autor: Larson »

[q[quote=""Łojek""]Larson napisał(a):
nie jak ja ty tam gwint sobie ustawiasz

a tego to już zupełnie nie rozumiem...

_________________[/quote]
haha mialo byc
nie wiem jak ty tam sobie gwint ustawiasz...

sorki ale od ponad 30h na nogach


[quote=""Łojek""]Larson, a to jak nisko można skręcić gwint oczywiście że zależy od oponki i felgi,
to jest tak oczywiste, że nie pomyślałem, że można zinterpretować moją wypowiedz w ten sposób :([/quote]

:oki:
Awatar użytkownika
Łojek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 292
Rejestracja: 16 lis 2008, 11:06
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Łojek »

Larson pracusiu, chyba zbierasz na nowe gjeteji :grin:
Ostro dajesz po robocie, nie ma co :good:
Poczekajmy na wypowiedź kolegi zakładającego temat o co tak w ogóle mu chodziło,
wtedy coś się poradzi
Awatar użytkownika
mari88
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 545
Rejestracja: 20 sie 2009, 8:31
Lokalizacja: Toruń

Post autor: mari88 »

Koledzy dzieki za zainteresowanie tematem, problem polega glownie na tym,ze z przodu mam kolo bardzo blisko amora ;/ a najgorzej jak dam go nizej to wtedy nakretki dotykają opony ;/
L
Larson
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1021
Rejestracja: 28 cze 2009, 22:28

Post autor: Larson »

czyli by wychodzilo ze ET masz CHU***
ale przeciez masz takie same felgi jak ja...
ale u mnie wszystko groo

moze auto mialo dzwona i buda jest przestawiona :eek:
Awatar użytkownika
mari88
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 545
Rejestracja: 20 sie 2009, 8:31
Lokalizacja: Toruń

Post autor: mari88 »

na bank nie mialo dzwona, jutro jade ustawic geometrie kół i zobacze jak to bedzie wygladało.
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”