[Classic] zawieszenie

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

c
cfk
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 200
Rejestracja: 27 sie 2009, 8:04
Lokalizacja: Warszawa

[Classic] zawieszenie

Post autor: cfk »

Cześć.
Jaką byście polacali zawiechę (seryjną bez gwintów, obniżeń) do classica na tył. Jest kilka producentów, pieniądze powiedzmy że porównywalne - ale co byście Wy założyli ?
Bo czerwone jest szybsze

cFk
Awatar użytkownika
Artpolo
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1789
Rejestracja: 04 cze 2009, 15:07
Lokalizacja: Nibiru

Post autor: Artpolo »

Jeżeli chodzi o serię zdecydowałem się na B4 gazowe Bilstein. Cena dość przystępna. Już 1,5 roku i git. Są trochę twardsze od olejowych i olejowo-gazowych.
Jeżeli z góry zakładasz, że czemuś nie podołasz - nie uda Ci się to nigdy..... Bruce Lee :)
c
cfk
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 200
Rejestracja: 27 sie 2009, 8:04
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cfk »

a jeszcze jedno pytanie - zależy mi na tym żeby zawieszenie z tyłu było w miare twarde - często jeżdze po dziurach z kompletem z tyłu i nieraz sie zdarzy przychaczyć tłumikiem - myślałem nad spręzynami od varianta ale chyba będzie za twardo?
Bo czerwone jest szybsze

cFk
m
marcin86
Swój
Swój
Posty: 841
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: marcin86 »

Twardosc zawieszenia w glownej mierze zalezy od amortyzatorow. A to ile Ci siadzie zaladowany, to tylko od sprezyn. Sprubuj najepierw sobie wlozyc gumy do zawieszenia, jedna kosztuje ok 3 pln kupisz w kazdym motoryzacyjnym.

http://213.184.18.130/~barkor/guma.jpg
Nie pomoże koni kupa, jak kierowca dupa...
Pogotowie komputerowe, alarmy samochodowe, centralne zamki... 664 183 673
c
cfk
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 200
Rejestracja: 27 sie 2009, 8:04
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cfk »

najtwardsze gazowe będą, prawda?
Bo czerwone jest szybsze

cFk
Awatar użytkownika
Artpolo
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1789
Rejestracja: 04 cze 2009, 15:07
Lokalizacja: Nibiru

Post autor: Artpolo »

B4 to standardowe amorki - będą Ci pasować jeżeli chcesz jeździć seryjnie.
Najmiększe są B2 aż do B8 superbeton i dalej do B16 zawieszenie specjalistyczne.
Jeżeli z góry zakładasz, że czemuś nie podołasz - nie uda Ci się to nigdy..... Bruce Lee :)
m
mr.zniwiarz
Newbie
Newbie
Posty: 1
Rejestracja: 12 sie 2010, 14:51

Post autor: mr.zniwiarz »

Interesują mnie sprężyny tylne do 6N. Na starych nie ma już prawie prześwitu nad oponami a nadkolami, nie pomogły nawet gumy montowane w sprężynach. Polóweczka jeździ czasem jako koń napędowy prze przyczepce. Kiedyś znalazłem sprężyny KYB w przystępnej cenie ok 100 za sztukę ale poza moją wiedza na temat ich dobrych amortyzatorów, o sprężynach nie wiem nic. Nie chcę obniżać auta. Czekam na rady.
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”