Zapewne część z Was wie, że pracuję jako nauczyciel w jednym z poznańskich przedszkoli.
W moim przedszkolu, grupie przedszkolnej 6 - latków jest cudna dziewczynka, grzeczna, mądra, śliczna, cudna jak aniołek.
W lipcu bieżącego roku u Patrysi stwierdzono NEUROBLASTOMĘ - ciężki nowotwór z wieloma przerzutami. Potrzebna jest pomoc.
Zdarza się czasem taka sytuacja, że nagle potrzebna jest krew - grupa BRH- lub 0RH-
Kilka dni temu miała miejsce sytuacja podbramkowa, gdy małej odmówiono transfuzji tylko dlatego, że w banku krwi szpitala takowej nie było. Na szczęście dzięki pomocy znajomych udało się potrzebną krew "zorganizować".
Jednak takie sytuacje, kiedy na JUŻ potrzebna jest krew z grupy BRH - ub 0RH -, a której zabraknie nawet w banku krwi - mogą się powtórzyć.
Potrzebujemy osób - najlepiej z Poznania bądź niedalekiej okolicy, które mają interesujące nas grupy krwi.
Potrzebujemy Waszej pomocy, byście w nagłej sytuacji odebrali ode mnie lub rodziców Patrycji telefon i pojechali oddać krew.
Centrum Krwiodawstwa znajduje się w Poznaniu przy ulicy Marcelińskiej 44.
Proszę zgłaszajcie się do mnie, ja przekażę Wasze telefony i chęć pomocy rodzicom Patrycji.
Również osoby o zupełnie innej grupie mogą oddać krew, za którą Patrycja otrzyma krew swojej grupy - oddając ją zaznaczcie, że jest ona dla 6 letniej PATRYCJI KUNIKOWSKIEJ, leczonej w Szpitalu klinicznym, przy ulicy Szpitalnej w Poznaniu. Karteczkę, którą otrzymacie prześlijcie na mój adres - przekażę go zainteresowanym na PW.
Za okazane serce - DZIĘKUJĘ ja oraz rodzice Patrysi!
mogę oddać dopiero w październiku jeśli będzie potrzebna (oddaję co dwa miesiące i akcja o ile nie myli mnie pamięć 14-tego) tylko że B na plusie ale karteczkę będę mógł wysłać