Pierwsza Polówka.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
ek7
Newbie
Newbie

Pierwsza Polówka.

Post autor: ek7 »

Witam serdecznie klubowiczów i forumowiczów. To jest mój 1 post :)

A więc jestem świeżym kierowcą, więc następny krok to jest kupno autka. Od początku myślałem o VW z uwagi na ogólną opinię najmniej awaryjnych i największa dostępność części. Wahałem się pomiędzy polówką a golfem ale jednak chyba będzie polówka. I znalazłem taką ofertę:

http://moto.allegro.pl/vw-polo-1400-lpg ... 57633.html

i co Wy na to? szukałem autka z dolnego śląska, obowiązkowo w gazie bo jeszcze się uczę i nie będę miał zbytnio kasy żeby regularnie zalewać 95. skusiła mnie na pewno instalacja LPG Sekwencja! No i daszek otwierany. Są z nimi problemy, przeciekają? jak widać ruda już żre go na nadkolu. Myślicie że to może być coś poważniejszego? Może jest tu ktoś z Jeleniej kto by okazji mógł by mi podskoczyć i oglądnąć tą maszine. ja Wrocław.

z góry dzięki za odpowiedzi. pozdro chłopaki. :D
Obrazek
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator

Post autor: czaja »

[quote=""ek7""]jak widać ruda już żre go na nadkolu[/quote]
To błotnik, a nie nadkole :) Bardzo łatwo wymienia się ten element. Jak się nie dba w tym miejscu to ruda zawsze wyjdzie.
A tu widać że konkretnie już zeżarła więc trzeba by sprawdzić czy nie poszło już w próg i bude.
Awatar użytkownika
ek7
Newbie
Newbie

no tak oczywiście chodziło o nadkole a nie o błotnik, myślałem jedno napisałem drugie ;)

no odpowiedziałeś właśnie podobnie jak myślałem. szkoda by było jakby żarło już progi i bude, drogie potem to łatać?
Obrazek
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego

Post autor: JuStIcE »

Sprzedawca chyba nie do końca wie co ma, ponieważ tel silnik nie może mieć 75 KM. Silniki o pojemności 1.4 w Polo 6N miały 60 albo 101 KM. A co do auta - wersja fajna, ale stan jego już niezbyt.
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
Awatar użytkownika
lukasz6oo