Witam polo 1,4 tdi 2000r
mam pytanie odnosnie serwa czy jest w nim regulacja czpienia który łaczy sie z pompa hamulcowa, pytam bo blokuje mi sie kolo a podobno jest w serwie jakis czpien do regolacji ( bo pompa pobiera za duzo plynu) chce regulowac bo mojja polóweczka niestety kiedys miala dzwona i serwo moglo sie lekko wgniesc ewentualnie przesunac i trzeba je wyregulowac
prosze o jakies podpowiedzi
Panowie co ma Serwo do blokowania kola ?
Jak blokuje koło to siłownik w kole zapieczony albo cylinderek i blokuje koło .
Po drugie są regulatory siły hamowania i nimi się reguluje na postrzegalne koła. :buba:
Tak kolego to sa glowne objawy jak kolo sie blokuje ale ja juz rozbieralem cale bebechy w zacisku wymienialem uszczelki ,przewody klocki , toczylem tarcze itd..., i dalej nic dlatego teraz ide w góre i szukam dalej a podobno jest w serwie jakas regulacja a korektor sily hamowania owszem sie reguluje ale tylko przód lub tyl a nie indywidualnie na kazde kolo oddzielnie
pompa poprostu pobiera za duzo plynu i pedal hamulca jest bardzo czuly dotne delikatnie a polówka juz stoi ( i czuc ze czasem blokuje kolo a czasem odpuszcza)
prosze o pomoc i jakies podpowiedzi
Mam serwo 9 cali i pompe 23 bar (najmocniejsza pompa montowana w 6N/6N2)
Wszystko sprawne i wymontowane z niebitego auto o niskim przebiegu
Sprzedam tylko w kpl z agregatem ABS
Jakby co to PW
Skoro rozbierales heble zeby je zregenerowac to przypuszczam ze to przesmarowales chociaz. Otoz owa prowadnica, a wlasciwie prowadnice, mowa tu o tych srubach ktorymi jest skrecone jarzmo i zacisk. Jesli bedziesz mial ja krzywa to bedzie Ci sie kantowac co prowadzic bedzie do blokowania. Zobacz sobie na to. Zacisk prowadzi sie po takiej chyba teflonowej tulejce ktora znajduje sie w zacisku, jesli pod nia podejdzie Ci rdza (a to czesty przypadek) to bedzie Ci zacisk ciezej sie poruszal i moze sie blokowac.
Nie pomoże koni kupa, jak kierowca dupa...
Pogotowie komputerowe, alarmy samochodowe, centralne zamki... 664 183 673
u siebie jak wymieniałem jakiś czas temu tarcze i klocki, okazało się, że jedna tulejka w jednym zacisku była zapieczona, jakimś cudem woda się tam dostała i tak skorodowało, zapiekło się, że nie umiałem tego wyjąć...a to powinno sobie luźniutko chodzić...no ale w końcu jakoś się udało, papierem ściernym przeszlifowałem tą tulejkę żeby pozbyć się tego syf, który się tam wżarł no i następnie otwór gdzie wchodzi tulejka...trochę zabawy było, no ale później jak dałem nowy smar do zacisków to chodziło tak jak powinno
Prawdziwego mężczyznę poznasz po tym jak dba o swoje auto.
własnie chodzi o to ze wszystko jest przeczyszczone i klocki z zaciskiem chodza lekko i w tym jest caly abaras bede kupywal pompe hamulcowa wymienie moze akurat to pompa cos pier......li musze wymieniac juz po kolei co sie da w koncu cos trafie