[6n2] Serwo - zaciskanie koła

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

a
arek1,4tdi
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 40
Rejestracja: 05 wrz 2010, 21:46

[6n2] Serwo - zaciskanie koła

Post autor: arek1,4tdi »

Witam polo 1,4 tdi 2000r
mam pytanie odnosnie serwa czy jest w nim regulacja czpienia który łaczy sie z pompa hamulcowa, pytam bo blokuje mi sie kolo a podobno jest w serwie jakis czpien do regolacji ( bo pompa pobiera za duzo plynu) chce regulowac bo mojja polóweczka niestety kiedys miala dzwona i serwo moglo sie lekko wgniesc ewentualnie przesunac i trzeba je wyregulowac
prosze o jakies podpowiedzi
a
arek1,4tdi
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 40
Rejestracja: 05 wrz 2010, 21:46

Post autor: arek1,4tdi »

mam ABS , wlasnie szkoda bo jak bys mial z ABS to bym wziol .
a co Ci sie zepsulo ze musialem kupic serwo z pompa?
Awatar użytkownika
janoelektryk
Początkujący
Początkujący
Posty: 105
Rejestracja: 07 cze 2010, 22:14
Lokalizacja: W******e

Post autor: janoelektryk »

Panowie co ma Serwo do blokowania kola ?
Jak blokuje koło to siłownik w kole zapieczony albo cylinderek i blokuje koło .
Po drugie są regulatory siły hamowania i nimi się reguluje na postrzegalne koła. :buba:
*ROBIĘ*to*co*LUBIĘ*to*znaczy*NIC*
Obrazek

hasło: rekin
a
arek1,4tdi
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 40
Rejestracja: 05 wrz 2010, 21:46

Post autor: arek1,4tdi »

Tak kolego to sa glowne objawy jak kolo sie blokuje ale ja juz rozbieralem cale bebechy w zacisku wymienialem uszczelki ,przewody klocki , toczylem tarcze itd..., i dalej nic dlatego teraz ide w góre i szukam dalej a podobno jest w serwie jakas regulacja a korektor sily hamowania owszem sie reguluje ale tylko przód lub tyl a nie indywidualnie na kazde kolo oddzielnie
pompa poprostu pobiera za duzo plynu i pedal hamulca jest bardzo czuly dotne delikatnie a polówka juz stoi ( i czuc ze czasem blokuje kolo a czasem odpuszcza)
prosze o pomoc i jakies podpowiedzi
Awatar użytkownika
TOFIK_6n2
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1993
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:05
Lokalizacja: Płock

Post autor: TOFIK_6n2 »

Masz 256 mm tarcze na przodzie ? sprawdź czy nie masz którejś krzywej prowadnicy.
Tofolot 6n2 1.4 16V AUA ~120 KM 146 Nm

Moje Polo: http://www.vwpoloklub.pl/forum/viewtopi ... 12&start=0

-Zlot PKP Ślesin 2012 2 miejsce Auto Zlotu
-Zlot PKP Ślesin 2012 1 miejsce najniższe Polo 6n2
-1 Zlot Miłośn
Awatar użytkownika
turzol
Mały Spamer
Mały Spamer
Posty: 3323
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:01
Lokalizacja: Tychy

Post autor: turzol »

Mam serwo 9 cali i pompe 23 bar (najmocniejsza pompa montowana w 6N/6N2)
Wszystko sprawne i wymontowane z niebitego auto o niskim przebiegu
Sprzedam tylko w kpl z agregatem ABS
Jakby co to PW
a
arek1,4tdi
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 40
Rejestracja: 05 wrz 2010, 21:46

Post autor: arek1,4tdi »

ale o jakiej prowadnicy piszesz?jak bys mógł bardziej uscislic o która chodzi i gdzie ona jest ?
Awatar użytkownika
TOFIK_6n2
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1993
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:05
Lokalizacja: Płock

Post autor: TOFIK_6n2 »

Siedzi ona w jarzmie do tego przykręcasz zacisk taki ruchomy bolec.
Tofolot 6n2 1.4 16V AUA ~120 KM 146 Nm

Moje Polo: http://www.vwpoloklub.pl/forum/viewtopi ... 12&start=0

-Zlot PKP Ślesin 2012 2 miejsce Auto Zlotu
-Zlot PKP Ślesin 2012 1 miejsce najniższe Polo 6n2
-1 Zlot Miłośn
m
marcin86
Swój
Swój
Posty: 841
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:38
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: marcin86 »

Skoro rozbierales heble zeby je zregenerowac to przypuszczam ze to przesmarowales chociaz. Otoz owa prowadnica, a wlasciwie prowadnice, mowa tu o tych srubach ktorymi jest skrecone jarzmo i zacisk. Jesli bedziesz mial ja krzywa to bedzie Ci sie kantowac co prowadzic bedzie do blokowania. Zobacz sobie na to. Zacisk prowadzi sie po takiej chyba teflonowej tulejce ktora znajduje sie w zacisku, jesli pod nia podejdzie Ci rdza (a to czesty przypadek) to bedzie Ci zacisk ciezej sie poruszal i moze sie blokowac.
Nie pomoże koni kupa, jak kierowca dupa...
Pogotowie komputerowe, alarmy samochodowe, centralne zamki... 664 183 673
T
Toto
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2078
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:41
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Post autor: Toto »

u siebie jak wymieniałem jakiś czas temu tarcze i klocki, okazało się, że jedna tulejka w jednym zacisku była zapieczona, jakimś cudem woda się tam dostała i tak skorodowało, zapiekło się, że nie umiałem tego wyjąć...a to powinno sobie luźniutko chodzić...no ale w końcu jakoś się udało, papierem ściernym przeszlifowałem tą tulejkę żeby pozbyć się tego syf, który się tam wżarł no i następnie otwór gdzie wchodzi tulejka...trochę zabawy było, no ale później jak dałem nowy smar do zacisków to chodziło tak jak powinno :)
Prawdziwego mężczyznę poznasz po tym jak dba o swoje auto.

Obrazek

[url=http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... =56&t=6865]Toto -
a
arek1,4tdi
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 40
Rejestracja: 05 wrz 2010, 21:46

Post autor: arek1,4tdi »

własnie chodzi o to ze wszystko jest przeczyszczone i klocki z zaciskiem chodza lekko i w tym jest caly abaras bede kupywal pompe hamulcowa wymienie moze akurat to pompa cos pier......li musze wymieniac juz po kolei co sie da w koncu cos trafie :cry:
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”