[6n] Instalacja Gazowa

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

W
WhitePolo
Początkujący
Początkujący
Posty: 126
Rejestracja: 01 paź 2010, 10:10
Lokalizacja: Pomorze

[6n] Instalacja Gazowa

Post autor: WhitePolo »

Witam Wszystkich ,mam 6N z 1996 roku , silnik AEV 33 KW/45KM 1.0 , i tu jest pytanie :
- Czy te silniki to Gaznikowe ? , czy wielopunkt ?
- Jaka instalacja gazowa do tego silnika i koszt ?
Awatar użytkownika
czmc
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 604
Rejestracja: 30 maja 2010, 21:46
Lokalizacja: Zamość/Lublin

Post autor: czmc »

[quote=""WhitePolo""]Witam Wszystkich ,mam 6N z 1996 roku , silnik AEV 33 KW/45KM 1.0 , i tu jest pytanie :
- Czy te silniki to Gaznikowe ? , czy wielopunkt ?
- Jaka instalacja gazowa do tego silnika i koszt ?[/quote]


monowtryks... taki jednopunkt

instalacja 2 generacji, koszt 1400zł za całość
Moje byłe POLO]
Obrazek
W
WhitePolo
Początkujący
Początkujący
Posty: 126
Rejestracja: 01 paź 2010, 10:10
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: WhitePolo »

monowtrysk czyli inaczej gaźnikowe , ?
to sekwencja nie wchodzi w gre ? wolałbym sekwencje ,
jaka bedzie najlepsza instalacja ?
I jak to jest ze wzrostem spalania pali mi teraz , 5,5 litra ile może palić gazu ?
K
KoKo

Post autor: KoKo »

[quote=""WhitePolo""]monowtrysk czyli inaczej gaźnikowe , ? [/quote]

tutaj masz odpowiedz

[quote=""czmc""]
monowtryks... taki jednopunkt[/quote]

[quote=""WhitePolo""]to sekwencja nie wchodzi w gre ? wolałbym sekwencje [/quote]
a dlaczego niby nie mógł byś założyć sekwencji

[quote=""WhitePolo""]jaka bedzie najlepsza instalacja ? [/quote]
a jak myślisz ... sekwencja tylko teraz jaka ja mam u siebie stagg 300 i nie narzekam no raz tylko wymieniłem reduktor
W
WhitePolo
Początkujący
Początkujący
Posty: 126
Rejestracja: 01 paź 2010, 10:10
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: WhitePolo »

dzwoniłem pytałem się i babka mi mówi że sekwencja tylko do wielopunktu , i że 2300 zł a normalna instalacja 1700zł
A
Archeo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 350
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:56
Lokalizacja: Brzezówka/Rzeszów

Post autor: Archeo »

Da się założyć sekwencje do jednopuktu tylko trzeba opanować problem bardzo krótkich czasów trysku LPG = bardzo szybie wtryskiwacze = dobrej jakości wtryskiwacze, np Hana albo Matrix a nie jakies gówna typu Valtek typ 30. Nie jest to takie chop siup jak w przypadku wielopunkta ale wykonalne przez komatych gazowników.
Obrazek
s
stachu_gda
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 28
Rejestracja: 06 lut 2011, 15:54

Post autor: stachu_gda »

A co ze spadkiem mocy, choćby minimalnym? Przecież to auto ledwie jedzie, wiem bo sam mam :) Tym bardzie że sobie na stałe dociążysz bagażnik.
l
lexyy
Początkujący
Początkujący
Posty: 163
Rejestracja: 15 gru 2009, 1:04

Post autor: lexyy »

załóż sobie zwykła instalke i poszukaj blosa i porządnie wyreguluj a będziesz zadowolony
Awatar użytkownika
siwekk
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 50
Rejestracja: 22 cze 2010, 22:43
Lokalizacja: Ruda śląska

Post autor: siwekk »

Witam,
może nie na temat ale coś nie mogę uwierzyć w to spalanie 5,5L. Mam ten sam model ale z '95 i średnio pali ok. 8L jazda miejska, chyba że Ty jeździsz dalekie trasy. Od zawsze masz tak małe spalanie?
W
WhitePolo
Początkujący
Początkujący
Posty: 126
Rejestracja: 01 paź 2010, 10:10
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: WhitePolo »

siwekk samochód mam od roku , cykl mieszany prędkość przelotowa 90 - 100 km/h 5,5 - 6,0 / 100 km
Może masz za cięszką nogę :D , bo u mnie rzadko wskazówka obrotomierza przekracza 5 tyś
P.S gdyby palił mi 8 litra :shock: , to ja dziękuje za taki samochód ..
Awatar użytkownika
siwekk
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 50
Rejestracja: 22 cze 2010, 22:43
Lokalizacja: Ruda śląska

Post autor: siwekk »

Hmm, ja mam ten samochód od maja 2010 a nogi nie mam ciężkiej, jeżdżę do 3tyś obrotów, więc nie wiem w czym problem. W zimę po wymianie termostatu 10L/100km. Myślałem że to norma dla AEV.
W
WhitePolo
Początkujący
Początkujący
Posty: 126
Rejestracja: 01 paź 2010, 10:10
Lokalizacja: Pomorze

Post autor: WhitePolo »

siwekk no nie wiem czy taka norma dla silnika 1.0 , <LOL>
S
Sloth
Początkujący
Początkujący
Posty: 101
Rejestracja: 02 lis 2011, 21:04
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sloth »

Podepnę się bo nie zauważyłem innego tematu dotyczącego LPG (a może za słabo szukałem?)

Posiadam Polówkę 6N z silnikiem 1,3 (1296,00 cm3 jakby było och kilka) i zastanawiam się nad włożeniem gazu. Chciałem zapytać jaki najlepiej gaz włożyć (sekwencja czy normalny?), ile na to wydam (tak plus/minus jaki jest koszt włożenia) no i gdzie byście polecili podjechać by ową instalację założyć (mieszkam w okolicach Rybnika więc w granicach woj Śląskiego bym mógł podjechać).
Czy auto bardzo cierpi na gazie?
Chyba tyle ;)
Obrazek
A
Archeo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 350
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:56
Lokalizacja: Brzezówka/Rzeszów

Post autor: Archeo »

Masz jednodnopunkta (ADX) nie trzeba zakładać sekwencji. Zwykła mieszalnikowa 2 generacji wystarczy w zupełności, koszt coś koło 1400 (chyba).
Obrazek
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

AEV to jednopunkt, więc II generacja się sprawdzi. Do silników na wielopunkcie stosuje się II generację, czyli instalację sekwencyjną. Inna sprawa, że 1,0 plus LPG nie będzie jechało...
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”