[6n] O ile Sdi jest ekonomiczniejszy od D?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

F
Fata
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 14 sie 2011, 19:12

[6n] O ile Sdi jest ekonomiczniejszy od D?

Post autor: Fata »

Planuje kupno polówki i chciałbym się dowiedzieć o ile silnik w Sdi mniej pali w stosunku do D. Czy jest to różnica rzędu 0,5l czy 2l, jeśli było już to gdzieś powiedziane to poproszę o link, bo szukałem a nie znalazłem. :D
R
Rafałbb
Początkujący
Początkujący
Posty: 130
Rejestracja: 20 sty 2010, 7:15
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Rafałbb »

SDI szerokie kapcie, miasto i dojazd na budowę 5,5l w zimie na "zwykłych oponkach 5,5l w okresie wiosennym, przed zmiana opon na szerokie 5l. w trasie 4,5 przy większej(150-160) prędkości 5l
195/50 R15 - 5.5 ON
F
Fata
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 14 sie 2011, 19:12

Post autor: Fata »

[quote=""Rafałbb""]przy większej(150-160) prędkości 5l[/quote]
masz tu na myśli 1.9 SDI 64/68 koni? Jeśli tak to baaardzo mnie zachęca do zakupu tego autka :)
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

[quote=""Fata""]masz tu na myśli 1.9 SDI 64/68 koni? Jeśli tak to baaardzo mnie zachęca do zakupu tego autka [/quote]
Tak. SDI rozbuja się do takich prędkości.
Awatar użytkownika
christopherek
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 630
Rejestracja: 17 lip 2010, 21:26
Lokalizacja: Wuwua

Post autor: christopherek »

a co to za rloznice w spalanie 1-2 litry.gdyby to bylo miedzy 5 a 20 to sie mozna zastanawiac a tak to co za roznica?
UBEZPIECZENIA PZU AC OC NNW Pakiety 24h na dobę,kalkulacja składki od ręki,w Warszawie dojazd do klienta TANIO!! kontakt 506 906 706
Awatar użytkownika
suhhar
Swój
Swój
Posty: 770
Rejestracja: 13 maja 2009, 13:47
Lokalizacja: kłodzko

Post autor: suhhar »

dokladnie roznica litra czy dwoch to pestka nie ma co myslec ale sdi jakby bardziej "miekko" chodzi i mniej awaryjny przez pompe.
Obrazek

Zawsze szukam dziury w całym więc proszę się nie denerwować !!!
Awatar użytkownika
bialy0666
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1203
Rejestracja: 01 sie 2010, 2:58

Post autor: bialy0666 »

[quote=""suhhar""]dokladnie roznica litra czy dwoch to pestka nie ma co myslec ale sdi jakby bardziej "miekko" chodzi i mniej awaryjny przez pompe.[/quote]
sdi trzeba trzymać na obrotach lub redukcja , a kolego co z pompo wtryskami też padają ,oraz elektronika.wszystko zależy od indywidualnego podejścia , a spalanie to tak jak twierdzisz pestka różnica 1l/100 lub mniej mniej , dużo zależy od prawej stopy kierowcy :grin: .
edit; a kolego Fata są jeszcze TDI i też mało paliwo żerne jak wszystkie diesle .
Awatar użytkownika
MateoMK
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 28
Rejestracja: 01 cze 2010, 23:27
Lokalizacja: Malbork

Post autor: MateoMK »

Obecnie jestem posiadaczem :) Polo 1.9 SDI no spalanie małe :) no ekonomiczny jest tak jak kolega wyżej napisał zależy jaka jest twoja jazda i prawa stopa :) jak będziesz dbał to będzie ci służył.
Awatar użytkownika
Michał88
Swój
Swój
Posty: 855
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:04
Lokalizacja: Gniezno

Post autor: Michał88 »

[quote=""bialy0666""][quote=""suhhar""]dokladnie roznica litra czy dwoch to pestka nie ma co myslec ale sdi jakby bardziej "miekko" chodzi i mniej awaryjny przez pompe.[/quote]
sdi trzeba trzymać na obrotach lub redukcja , a kolego co z pompo wtryskami też padają ,oraz elektronika.wszystko zależy od indywidualnego podejścia , a spalanie to tak jak twierdzisz pestka różnica 1l/100 lub mniej mniej , dużo zależy od prawej stopy kierowcy :grin: .
edit; a kolego Fata są jeszcze TDI i też mało paliwo żerne jak wszystkie diesle .[/quote]

SDI i 6n nie jest na pompo wtryskach. A tdi występują tylko w sedanie(classic) i kombi (variant)
F
Fata
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 14 sie 2011, 19:12

Post autor: Fata »

[quote=""Michał88""]SDI i 6n nie jest na pompo wtryskach. A tdi występują tylko w sedanie(classic) i kombi (variant)[/quote]

Tu się nie zgodzę, widziałem już kilka ofert headback'ów tdi (1,4l/75KM), a co do pompowtrysków to wydaje mi się, że są w SDI, ale tego już nie jestem pewny.
Awatar użytkownika
kolo
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2337
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:03
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: kolo »

[quote=""Fata""]Tu się nie zgodzę, widziałem już kilka ofert headback'ów tdi (1,4l/75KM)[/quote]

to sa 6N2 ;)

[quote=""Fata""]a co do pompowtrysków to wydaje mi się, że są w SDI[/quote]

w 6N i podobnych nie ma :)
Kedy ?

viewtopic.php?f=89&t=21116 - GreenLine Edition
t
tuptus
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 58
Rejestracja: 28 wrz 2010, 22:01
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: tuptus »

mam sdi 6n za 130 zł zrobię 550 km.

Piszecie, że nie ma różnicy 1-2 litry. No niby mało ale jeżeli ktoś dużo jeździ to ? np 2000 - 3000 tys km miesięcznie, to wygląda to już inaczej.
S
Stanley
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 347
Rejestracja: 20 lis 2008, 20:08
Lokalizacja: RPR trasa Przemyśl-Dynów

Post autor: Stanley »

[quote=""kolo""]Fata napisał(a):a co do pompowtrysków to wydaje mi się, że są w SDIw 6N i podobnych nie ma[/quote]Był jeden silnik montowany w Golfie V o kodzie BDK na pompowtryskach, poj. 2.0 L o mocy 55 kW. W Żadnym Polo i innych modelach VW nie widziałem, aby były montowane. Na pewno to jakaś seria próbna.
Bez przecinaka i młota, to ch** nie robota.
Awatar użytkownika
bialy0666
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1203
Rejestracja: 01 sie 2010, 2:58

Post autor: bialy0666 »

[quote=""Michał88""][quote=""bialy0666""][quote=""suhhar""]dokladnie roznica litra czy dwoch to pestka nie ma co myslec ale sdi jakby bardziej "miekko" chodzi i mniej awaryjny przez pompe.[/quote]
sdi trzeba trzymać na obrotach lub redukcja , a kolego co z pompo wtryskami też padają ,oraz elektronika.wszystko zależy od indywidualnego podejścia , a spalanie to tak jak twierdzisz pestka różnica 1l/100 lub mniej mniej , dużo zależy od prawej stopy kierowcy :grin: .
edit; a kolego Fata są jeszcze TDI i też mało paliwo żerne jak wszystkie diesle .[/quote]

SDI i 6n nie jest na pompo wtryskach. A tdi występują tylko w sedanie(classic) i kombi (variant)[/quote]
sory SDI nie mają pompo wtrysków :bow: , coś poknociłem z TDI .
Awatar użytkownika
wesol
Swój
Swój
Posty: 794
Rejestracja: 05 kwie 2009, 13:05

Post autor: wesol »

sdi wystepuje dosc duzo w polo caddy ale tych nowych i innych pokrewnych utach. Jesi chodzi o ekonomie to tdi bedzie mniej palil jak SDI a zwlaszcza wtedy gdy kieronik ma raczej ciezka noge to odczujemy. Porownujac SDI i D w 6N1 to spalanie bedzie podobne. SDI nie ma problemow w zime z odpalaniem choc i majac AEF'a 4 lata to nic mnie takiego nie spotkalo. SDI ma lepsza kulture pracy, cichszy z racji dwu-fazowego wtrysku no i kontroli elektronicznej. Wiecje do zepsucia jest w SDI wlasnie z tego powodu.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”