pytanko co do przepustnicy??

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

y
yakamashi
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 23 maja 2009, 18:46

pytanko co do przepustnicy??

Post autor: yakamashi »

jaka przeppustnica moze pasować do vw polo 1.4 16V AFH 96r. gdyz na mojej mi faluja obroty a jak zakładam ja w innym polo tyle ze w 1.4 8V to pracuje tam normalnie i znowu ja zakładam do 16V to obroty faluja w granicach 1500-2000. z jakiego modelu moze pasowac przepustnica bo takowa uzuwana jest trudno dostac a nowa kosztuje zbyt duzo jak na moja kieszen? pomocy!!!
Awatar użytkownika
Bieniek1984
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 88
Rejestracja: 28 kwie 2009, 17:12
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Bieniek1984 »

kolego po każdy wyciąganiu przepustnicy powinna być robiona adaptacja. Bo komputer startuje ze starych ustawień.

-- Nie Cze 07, 2009 9:09 pm --

a co do przespustnic to jak poszukasz to jakieś chińskie są po 450zł.
Było -> ABS, PPx2, OpenAiR, Servo, centralny+alarm, szport wydech <!-- s]
Bylo Audi B4 1,9 TDI + chip ,
było VW Golf 1,6 TD + LDA, FMIC
było Audi A4 1.9 TDI chip 115KM
jest VW Golf 4 1.9 TDI 90KM
Jest wsk 125
m
mmmarcin
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 454
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:33

Post autor: mmmarcin »

Kolego jak nie pomaga czyszczenie i adaptacja to trzeba kupić nową, ale w żadnym wypadku nie chińskie g...no, bo za pół roku potrzebna będzie następna.
y
yakamashi
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 23 maja 2009, 18:46

Post autor: yakamashi »

adaptacja była robiona i zadne błedy nie wyskakuja a obroty i tak faluja. ale moje pytanie brzmi od jakiego modelu moze pasowac przepustnica do AFH.Czy numery przepustnicy musza byc takie same?
Awatar użytkownika
Goozik
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1724
Rejestracja: 12 lis 2008, 9:04
Lokalizacja: CB

Post autor: Goozik »

a moze krokowy juz klęka dlatego faluja mimo adaptacji :?:
y
yakamashi
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 23 maja 2009, 18:46

Post autor: yakamashi »

a gdzie się znajduje krokowy?? czy to nie jest to samo co przepustnica??
Awatar użytkownika
BALON
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 572
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:49
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: BALON »

[quote=""yakamashi""]a gdzie się znajduje krokowy?? czy to nie jest to samo co przepustnica??[/quote]
to jest cała przepustnica
[quote=""yakamashi""] zadne błedy nie wyskakuja a obroty i tak faluja[/quote]
ja bym sie rozejrzał za nieszczelnością w układzie ssania
czy żadne wężyki nie są pęknięte
ze szczególnym uwzględnieniem plastykowego węża do serwa hamulca
Było 86c coupe 1985r <!-- s]
Awatar użytkownika
Goozik
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1724
Rejestracja: 12 lis 2008, 9:04
Lokalizacja: CB

Post autor: Goozik »

[quote=""BALON""]to jest cała przepustnica[/quote]

nie jest ,gdyz krokowy jest przykrecony do przepustnicy i jest to element wymienny
mozna odrecic torksem chyba 20 i wyczyscic :!:
y
yakamashi
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 23 maja 2009, 18:46

Post autor: yakamashi »

no własnie ja tez słyszałem ze to jest cała przepustnica;/ ale popatrze moze uda sie cos odkrecic. a po przewodach tez nic 2 wymieniłem i nic nie pomogło;/
Awatar użytkownika
BALON
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 572
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:49
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: BALON »

[quote=""Goozik""]nie jest ,gdyz krokowy jest przykrecony do przepustnicy i jest to element wymiennymozna odrecic torksem chyba 20 i wyczyscic[/quote]
w takim silniku jak kolega mam to niewidziałem ;)
ale kłucić sie niebende :agree: :grin:
Było 86c coupe 1985r <!-- s]
r
rally_krakow
Newbie
Newbie
Posty: 17
Rejestracja: 03 cze 2009, 22:02

Post autor: rally_krakow »

panowie w 1.4 16V jest egr i on może dawać w tyłek. taki sam silnik jest jeszcze w seacie
Awatar użytkownika
pawelec
Początkujący
Początkujący
Posty: 116
Rejestracja: 22 lis 2008, 6:46

Post autor: pawelec »

[quote=""Goozik""][quote=""BALON""]to jest cała przepustnica[/quote]

nie jest ,gdyz krokowy jest przykrecony do przepustnicy i jest to element wymienny
mozna odrecic torksem chyba 20 i wyczyscic :!:[/quote]


W AFH nazywa się to nastawnik przepustnicy, czyli silnik krokowy w zespole przepustnicy. Niestety występuje jako jeden element do wymiany, stąd jego cena. Najtaniej, jaką znalazłem w zeszłym roku to zamiennik Siemensa za 950zł. Siemens produkuje je dla VW więc są identyczne, oprócz znaczka :) W ASO VW cena niespełna 1500zł, natomiast w InterCarsie 1300zł. Do tego dochodzi jeszcze adaptacja, czyli w warsztacie dodatkowe 250zł. Nadmienię tylko, że nie każdym programem można ją nastawić. Złośliwa bestia jest.
y
yakamashi
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 23 maja 2009, 18:46

Post autor: yakamashi »

oj bardzo złośliwa;/
Awatar użytkownika
pawelec
Początkujący
Początkujący
Posty: 116
Rejestracja: 22 lis 2008, 6:46

Post autor: pawelec »

yakamashi
wczytałem się jeszcze raz w twojego posta i ja też miałem falowanie pomiędzy 1500-1800 obr. Wymieniono jakiś uszkodzony przewód podciśnienia, podobno łapał jeszcze jakieś lewe powietrze. Nastawy w warsztacie kosztowały mnie 190zł + 4 godziny czasu :)
Inni chcieli wymieniać przepustnicę, tylko po wysłuchaniu objawów. A przepustnica była nowa, po otwarciu okazało sie że jest czyściutka jak łza po rocznym użytkowaniu.

Pozdrawiam,
napisz jak ustalisz przyczynę.
y
yakamashi
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 23 maja 2009, 18:46

Post autor: yakamashi »

byłem u kilku mechaniorów, sprawdzali komputerem, czyscili przepustnice, adaptowali, wymienili przewody od podcisnienia i ciagle to samo no chyba ze jak tu kolega wczesniej pisał ze nie kazdym programem sie adaptuje. jedyne wyjscie to bedzie podjechac na serwis Vw i niech oni to zdjagnozuja. jak bede wiedział co to to napisze.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”