SILNIK: 1.6 16v AJV 120KM
MODY POD MASKA: brak
ZAWIESZENIE: gwint TA-Technix
UKLAD HAMULCOWY: seria --->>> tarcze nacinane Bozarto + klocki TRW, regeneracja zaciskow
KOLA:Watanabe Racing 015 8j x 15 + Bridgestone Potenza 165/50
NADWOZIE: lampy tyl 6n2, biale kierunki przod
WNETRZE: seria GTI --->>> Recaro z Golfa mk3 GTI
AUDIO: seria
Plany: doprowadzic do fajnego stanu i cieszyc sie
Przelot 206 tys, do 2009 prowadzona ksiazka i ostatni wpis przy 150 tys
Nowy daily car, ktorego staram sie doprowadzic do dobrego stanu, poprzedni wlasciciele zapuscili go bardzo, ale wyrwana w cenie nizszej niz przecietna zwykla 6N. Na korzysc przemawialo to ze nie byla umordowana szpachla i trytytkami, dodatkowo lakier ori, szyby poza przednia tez, ale z kolei nikt nie wiedzial kiedy ostatni raz wymieniony olej :banghead:
Lecimy z fotami, po pierwszym solidnym myciu:




zaczynamy walke z blacha, spawanie trwalo ok 2 tygodnie bo wszystko wlasnorecznie i po pracy, za to zrobione jest naprawde dobrze, cala podloga zakonserwowana:

Trzeba sie bylo zajac strona mechaniczna samochodu, wymienilem wszystkie rzeczy eksploatacyjne, aku, nowe heble razem z kompletna regenereracja zaciskow hamulcowych i milion innych rzeczy:

zaczely przychodzic graty:


przyszly kola: chinska podrobka Smoora Watanabe Racing 015 8j et 25 + Bridgestone Potenza 165/50, tak prezentuje sie z nowymi heblami:

nowy zakup do srodka, ktory bedize wymagal interwencji tapicera:

caloksztalt, jeszcze sporo do dopracowania


