
Numer części to 038 121 138A. Do tego potrzeba także węża. Jego numer to 1J0 122 157 EJ - choć pewny nie jestem - kupiłem podgrzewacz razem z wężem.
Podgrzewacz zamontowany, pozostaje kwestia elektryki. Wg tych opisów:
http://www.toledoclubpolska.pl/viewtopic.php?t=7073
http://www.leonclub.pl/forum/viewtopic.php?t=19718
trzeba podpiąć się bezpośrednio pod sterownik silnika EDC i tam podpiąć cewki przekaźników sterujących świecami.
W przypadku polo są to przewody:
21 - mały obwód grzejący [1 świeca]
22 - duży obwód grzejący [2 świece]
W moim przypadku okazało się, że te przewody są już podłączone a przekaźniki są fabrycznie założone w kabinie. Mają oznaczenia 53 i 100.
53 o stykach 40A
100 o stykach 70A.
Przekaźniki są sterowane przez komputer. Na kanale 016 w sterowniku silnika można zdiagnozować ich prace. Po odpaleniu auta [i spełnieniu odpowiednich warunków jak np. duży zapas elergii alternatora - dokładnie można poczytać w podanych wyżej linkach] najpierw załącza się przekaźnik małej mocy, po chwili ten wyłącza się, a załącza przekaźnik dużej mocy i po chwili załącza się też przekaźnik małej mocy grzewczej i grzeją wszystkie 3 świece.
Można także wykonać elektryczny test podzespołów i przekaźniki te będą się cyklicznie włączać.
Mój problem polega na tym, że nie wiem gdzie szukać przewodów od tych przekaźników. Czy są one w komorze silnika czy trzeba je przeciągnąć z wnętrza. Z tego co udało mi się zobaczyć przewody te mają kolor czerwony z białym paskiem i czerwony z czarnym paskiem i mają ok. 4mm2. Dysponuje ktoś np. instalacją od polo, żeby sprawdzić gdzie te przewody biegną??