Chcialbym zaprezentowac moja "Czarna dziwke" czyli 2F z 91 roku.
Auto kupilem w grudniu zeszlego roku (2008).
Silnik to slabe 1.0 (1043cm3) ze skrzynia 5 biegowa, ale daje rade w codziennej jezdzie.
Mala historia
Auto w dniu zakupu

...i okolo miesiac pozniej
Weitec "60"/60

Widac jak auto usiadlo - stad "60"/60 w cudzyslowiu, bo auto siadlo na okolo 90

Przerobilem tylna klape

Tu na felgach z mojego Trabanta


Po dodaniu paska na szybe i grilla bez znaczka


Pewnego dnia stanalem obok seryjnego 2Fa



Zalozylem dokladke przedniego zderzaka (jak sie pozniej okazalo to dokladka z 6N2 GTi :shock: )


Przednie lampy oklejone folia witrazowa (na allegro to sie nazywa folia do lamp hehe)


Zima byla ostra, ale sie nie dalem. Charytatywnie odsniezalem ulice


Wiosna - powrot kol z Traba (w tym czasie Trabant stal na kolkach, wiec Polo moglo jezdzic na Brockach b5) no i seryjnego grilla, bo w badgeless sie polamaly zaczepy


Po pewnym czasie postanowilem zrobic smoked front jak nalezy... Zerwalem folie i rozkleilem lampy.


Foto od przodu z dystansami 20mm

Pozniej przyszla kolej na silniczek wycieraczek Bonrath i proste ramie wycieraczki


Oczywiscie nie zalozylem jej pionowo hehehehe
Dokladniej lezy tak o:

Pozniej przyszedl czas na kola do polo (Trab musial stanac w swoich papciach

5,5x13 et18 - BMW e21


Zrobilem sobie talerzyki obnizajace

Jakies tam foto z kolesia VRem


Dokladka z mk2 + napis


Pozniej Straz Wiejska uswiadomila mi, ze mam Audi A3, a nie Polo... Nawet nie wiecie jaki to bol zyc w takim przekonaniu o posiadaniu VW


Znowu wrocilem do ciemnych lamp - tym razem nie oklejalem folia oraz tylne lampy a'la GT/G40.


Docelowo takie lampy beda tez teraz (aktualnie wrocilem do serii po malowaniu auta)


Przyszedl czas na malowanie POLOnez'a... Czarny mat.


Pozniej zakladanie zawieszenia. Przerobilem przednie mcphersony (obnizylem wasy od drazkow) i zalozylem talerzyki obnizajace. Na tyl zalozylem amory FK i dalem na ostatni talerzyk w dol

Auto na dzien dzisiejszy wyglada nastepujaco.




Na koniec zdjecie wydechu (wczesniej byl przerabiany pod glebe - podniesiony wyzej, bo seryjny wyrwalem 3 razy w ciagu 30min



Pozdro!