moze ktos mi wyjasnic jak rozebrac beben lewy w 6n? majster powiedzial ze abs sie swieci bo mam brudna koronke czujnika. moze mi ktso wyjasnic jak rozebrac beeben i wyczyscic a potem to zlozyc?:d na komputerze pokazalo tylne lewe. wiec wole to przed zima zrobic.
Masz to pewne że lewy bęben i w nim jest czujnik uszkodzony mechanik podpioł pod vaga?.Bo ten majster powinien wiedzieć że czujnik wykręca od zewnątrz ich sie nie czyści tylko wymienia,a tylne czujniki są z przewodem który łączony jest pod siedzeniami z tyłu,a który to czunik to tylko pan vag ci powie a nie na oko.Pisze tak bo nie pisałeś czy był na vagu.
Tylni są lewy i prawy http://www.allegro.pl/item755092152_czu ... a_new.html
Przednie są lewe i prawe http://www.allegro.pl/item749157933_czu ... prawy.html
samochod byl na wagu. i mam blad lewego kola z tylu. mechanik mowil ze to kwestia wyczyszczenia koronki jakiejs na czujniku... i nei wiem o co chodzi...a ze zaplacilem 350 zl za lawete z cewka:P to wole cos zrobic samemu.
[quote=""sarecto""]samochod byl na wagu. i mam blad lewego kola z tylu. mechanik mowil ze to kwestia wyczyszczenia koronki jakiejs na czujniku[/quote]
Vag nie wykrywa brudnej koronki on wykrywa uszkodzony czujnik niech ten maister bzdur ci nie wciska masz uszkodzony czujnik i już należy go wymienić zrobisz to bez ściągania bębna.
Ostatnio zmieniony 18 paź 2009, 19:04 przez Dziadek13, łącznie zmieniany 1 raz.
Kupujesz nowy do lewego koła,potem popuszczasz śruby w kole, podnosisz na lewarku zdejmujesz i koło do koła od tyłu dochodzi przewód hamulcowy, linka hamulca i przewód elektryczny do czujnika odkręcasz jedną śrubke od czujnika i w zasadzie w całości go nie wyciągniesz musisz go wydłubać,dalej nowy czujnik może nie wejść do otworu to go leciutko obszlifuj papierem ściernym i zamocuj przeciągnij kabelek i podłącz,załuż koło i jazda można na vagu skasować błąd.
dobra...w takim razie kupie czujnik...i jak sobie nie poradze to poszukam jakiegos garazowicza:P dzieki za pomoc. opis lopatologiczny;P o taki chodzilo.