Zamarzło polo ??

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

a
azot85
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 78
Rejestracja: 22 lis 2008, 8:56
Lokalizacja: WLKP POZNAŃ

Zamarzło polo ??

Post autor: azot85 »

Witam; serdecznie :)
Mam następujący problem i nie wiem czy sie martwic czy tez nie ale liczę że klubowicze pomogą mianowicie do sedna sprawy. Po ostatnich mroźnych nocach dokładnie we wtorek rano zszedłem do autka i co kręci zapala i gaśnie :/ o co chodzi mianowicie jak trzymam wciśnięty pedał gazu to oki chodzi cały czas na biegu jałowym ale jak tylko puszcze gaz to gaśnie tak poprostu. i teraz pytanie wie ktoś może co to może być czy to tylko zmarznięte przewody paliwowe czy pompa paliwa ??

Polo 1.4 benzyna 96 rocznik.

Pomocy proszę :beg:
Obrazek
Awatar użytkownika
Viper20
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 27 sty 2010, 7:26
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: Viper20 »

wiesz bardzo mozliwe ze do tłumnika dostala sie woda, ktora zamarzla i auto muli. Znam taki przypadek i zazwyczaj pomaga ciepły garaz. Ale nie wiem jak to u ciebie jest.
"Lepiej stracić minutę w życiu, niż życie w ciągu minuty"
http://www.youtube.com/watch?v=Y7lCM9ElUqQ

Szanuj swoje zycie. Innych rowniez.
Awatar użytkownika
m911
Swój
Swój
Posty: 894
Rejestracja: 08 lip 2009, 15:59
Lokalizacja: pod/W-wa

Post autor: m911 »

ja czasami mam podobnie, u mnie wystarczy potrzymać z pół minuty na 3tyś obrotów i jest OK
Seat Arosa 1,8T & VW Golf II 2.0 ABF
Awatar użytkownika
rat4
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3181
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:13
Lokalizacja: RBI

Post autor: rat4 »

jak trzymam wciśnięty pedał gazu to oki chodzi cały czas na biegu jałowym ale jak tylko puszcze gaz to gaśnie tak poprostu.
na 99,9 % walnięty czujnik temperatury, zrób taki test, z samego rana odepnij wtyczkę czujnika i jak uda się odpalić i będzie chodził to znaczy że to czujnik się zhajcował i do wymiany. (Odłączenie tego czujnika powoduje domyślne wartości awaryjne czyli komp dostaje stałą temperaturę chyba 45 stopni i uśrednioną dawkę paliwa, możesz tak jeździć do naprawienia usterki.)
daj znać jak rozwiążesz problem
pozdrawiam
rat4
civic r18a2/407 1,6 HDi
a
azot85
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 78
Rejestracja: 22 lis 2008, 8:56
Lokalizacja: WLKP POZNAŃ

Post autor: azot85 »

Hmmm czyli to nie pompa ?? Dziś sprawdzę ten czujnik zobaczymy czy to pomoże :) Fajnie by było gdyby to było tylko to :) aczkolwiek już na przełomie jesieni a zimy zaczęło mi się coś nie podobać w działaniu termostatu hmmm to może być czujnik w sumie :) zobaczymy. Swoją drogą widzę że jesteś prawie pewien to miałeś już kiedyś taką przypadłość ??
Obrazek
Awatar użytkownika
rat4
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3181
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:13
Lokalizacja: RBI

Post autor: rat4 »

tak, i nie tylko ja, wiele osób na forum to przerabiało wielu moich znajomych co mają vw audi to samo :D
civic r18a2/407 1,6 HDi
a
azot85
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 78
Rejestracja: 22 lis 2008, 8:56
Lokalizacja: WLKP POZNAŃ

Post autor: azot85 »

No OK ale w sumie to dlaczego się tak dzieje że wiesz dopóki mam wciśnięty gaz jest si ale jak puszcze to gaśnie hmmm jaka jest tutaj funkcja czujnika ??
Obrazek
k
ko-ma
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 231
Rejestracja: 21 lis 2008, 15:58
Lokalizacja: Końskie

Post autor: ko-ma »

[quote=""adam0751""] jaka jest tutaj funkcja czujnika ??[/quote]
W sumie prosta i oczywista : czujnik temperatiry cieczy podaje nieprawidłową wartość tego parametru do jednostki sterujacej silnikiem - w efekcie paliwo dawkowane jest w zbyt małej ilości ( uboga mieszanka, jak przy nagrzanym silniku ), która nie jest w stanie się zapalić. Uchylenie przepustnicy wzbogaca mieszanke na tyle, że udaje się ją zapalić i silnik pracuje .
Charakterystyczne jest tu to, że jakiekolwiek nagrzanie silnika ( praca już przez kilkadziesiat sekund ) powoduje poprawę pracy silnika i ustepowanie objawów usterki.
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

Czyli mówiąc jaśniej brak ssania.
a
azot85
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 78
Rejestracja: 22 lis 2008, 8:56
Lokalizacja: WLKP POZNAŃ

Post autor: azot85 »

Hmmm Panowie więc powiem tak odłączyłem wtyczkę od czujnika i wogóle nie zapalił hmmm i co teraz mechanik ?? Swoja drogą ktoś może z Poznania lub wlkp był u tego mechaniola http://www.volksklinika.com/
Obrazek
Awatar użytkownika
morsik2005
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 68
Rejestracja: 13 sie 2009, 12:40
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: morsik2005 »

a tak sie podepne czy do polo 6n 1.4 96r to jest ten czujnik? http://allegro.pl/item892863110_czujnik ... ginal.html
mam taki sam problem to bym sobie zamowil:P
CDJ
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

To jest ten czujnik temperatury ważny jest kolor tego czujnika oraz oring zakładany od przodu,bo w orginalnym jest inaczej zakładany.
s
skrzydlatydemon
Newbie
Newbie
Posty: 7
Rejestracja: 25 lis 2008, 18:38

Post autor: skrzydlatydemon »

Witam niedawno miałem identyczną sytuacje auto nie trzymało obrotów, pomogła wizyta u elektryka, a naprawa polegała na podpięciu do kompa i usunięcia błędów, których się trochę nazbierało.
a
azot85
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 78
Rejestracja: 22 lis 2008, 8:56
Lokalizacja: WLKP POZNAŃ

Post autor: azot85 »

We wtorek do mechaniola zobaczymy co powiedzą juz tęsknie za moim polo :(
Obrazek
a
azot85
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 78
Rejestracja: 22 lis 2008, 8:56
Lokalizacja: WLKP POZNAŃ

Post autor: azot85 »

Panowie jest juz diagnoza Czujnik położenia przepustnicy walnięty powiedzcie Mi jaki to koszt ile mam juz szykować sianka ?? :/ i od czego jest ten czujnik ??
Ostatnio zmieniony 03 lut 2010, 18:49 przez azot85, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „pozostałe”