Polo nie pali ;-(

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

auto mam prawie cale rozebrane ale czasem je musze przewiesc od siebie z garazu do kumpla.

a bez instalacji elektrycznej da sie tylko na krotko wszystko podlaczyc.
b
byczynho
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 313
Rejestracja: 28 lip 2009, 16:44

Post autor: byczynho »

No dobrze, a powiedz mi jeszcze czy oprócz tego moduły mogło paść coś jeszcze?
POLO ! i jedzie się lepiej
Awatar użytkownika
jaro
Początkujący
Początkujący
Posty: 177
Rejestracja: 14 lis 2008, 10:31

Post autor: jaro »

Zaraz, ale jak masz gaźnik to tam raczej tego nie ma :) Napisz jaki masz silnik. Jeśli masz jednopunkt to powinna być wtyczka 3 pinowa z oznaczeniami + O - Po jej wypięciu i zwarciu do masy pinu O musi przeskoczyć iskra.
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

mogla pasc cewka. modul zaplonowy, lub aparat zaplonowy,

podlanczajac na krotko mozesz wykluczyc:

iskra bedzie- czyli cewka sprawna, prawdopodobnie wysiadl modol
iskry brak- cewka umarla lub umarl aparat zaplonowy



silnik na gazniku ma generator hala i modol zaplonowy


roznica jest taka ze monopunkt ma cewkomodul i komputer ktory tym struje

a gaznik ma zwykla cewke i modul bez ktorego tez da sie jezdzic.
Ostatnio zmieniony 31 sty 2010, 22:14 przez Bruczyk, łącznie zmieniany 1 raz.
b
byczynho
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 313
Rejestracja: 28 lip 2009, 16:44

Post autor: byczynho »

Te silniki były montowane w trabantach :p Jest to 1.0 czysty gaźnikowiec :p Po spięciu tych dwóch pinów iskry nie było. Jutro spróbuje z karoseria
POLO ! i jedzie się lepiej
b
byczynho
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 313
Rejestracja: 28 lip 2009, 16:44

Post autor: byczynho »

Od kopułki idzie jeden kabel właśnie do tego czegoś co tata nazywa modułem. Oglądałem na allegro i tak to właśnie się nazywa
POLO ! i jedzie się lepiej
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

byczynho
nie masz spinac pinow tylko podlaczyc je kablem do akumulatora:)

zaraz Ci pokaze co jest co


http://www.allegro.pl/item872932085_vw_ ... onowy.html
to mozna ominac a znajduje sie na podszybiu


http://www.allegro.pl/item897670378_cew ... 8v_rp.html

taka cewke powinienes miec skoro masz gaznik

http://www.allegro.pl/item876332440_apa ... ybnik.html
a tak wyglada aparat zaplonowy i na nim od przodu widoczna wtyczka (czarna)
Ostatnio zmieniony 31 sty 2010, 22:19 przez Bruczyk, łącznie zmieniany 1 raz.
b
byczynho
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 313
Rejestracja: 28 lip 2009, 16:44

Post autor: byczynho »

[quote=""bruczyk""]byczynho
nie masz spinac pinow tylko podlaczyc je kablem do akumulatora:)

zaraz Ci pokaze co jest co[/quote]

Ja wiem :p piszę przecież, że jutro tak zrobię :p
POLO ! i jedzie się lepiej
b
byczynho
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 313
Rejestracja: 28 lip 2009, 16:44

Post autor: byczynho »

eh... nic z tych rzeczy :p w podszybiu czegoś takiego to ja nie mam :p tata ma takie coś w swoim 1.3 na pełnym wtrysku ;)
ja mam u siebie coś podobne do tego http://allegro.pl/item899252516_vw_polo ... ml#gallery
U mnie jest jeszcze miejsce na jedną taka szeroką kostkę

Poczekaj chwilę kolego, idę zrobić zdjęcie temu czemuś :p
POLO ! i jedzie się lepiej
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

to co mi pokazales to cewko modul wiec pewno nie masz gaznika chyba ze 2 f ma inaczej
Ostatnio zmieniony 31 sty 2010, 22:42 przez Bruczyk, łącznie zmieniany 1 raz.
b
byczynho
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 313
Rejestracja: 28 lip 2009, 16:44

Post autor: byczynho »

Tak to wygląda ;p

Obrazek Obrazek Obrazek
POLO ! i jedzie się lepiej
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

wybacz masz racje to gaznik:) ale nie byl w trabancie:)


jak wstane to nad tym pomysle teraz ide odsypiac tydzien nocek
b
byczynho
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 313
Rejestracja: 28 lip 2009, 16:44

Post autor: byczynho »

Doszedłem już do przyczyny. Aparat zapłonowy się wyczerpał :/
POLO ! i jedzie się lepiej
Awatar użytkownika
sebi_o
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 262
Rejestracja: 17 cze 2009, 7:15
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: sebi_o »

Witam, Przypne sie w temat bo mam u siebie w polo 1,3 AAV bardzo podobnie tzn 2 raz mi sie tak stalo ostatnio ale jak wstawilem go do cieplego na kilka godzin to odpala na moje rozumowanie to wilgoc sie dostaje do kabli albo kopułki i nie pali i tezplanuje to wymienic bo za mojego posiadania czyli przez 2 lata nie bylo to wymieniane jedynie swiece.
było:
Polo 86c2f kombi
Jest:
Golf IV SDI
b
byczynho
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 313
Rejestracja: 28 lip 2009, 16:44

Post autor: byczynho »

Zapłon wymieniłem, nadal to samo ... to ten moduł jest chyba do niczego :/ na allegro znalazłem AŻ jeden taki http://moto.allegro.pl/item891334873_ce ... ml#gallery

CO o tym myślicie?
POLO ! i jedzie się lepiej
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”