Polo nie pali ;-(

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

b
byczynho
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 313
Rejestracja: 28 lip 2009, 16:44

Polo nie pali ;-(

Post autor: byczynho »

Jeździłem sobie pięknie ładnie moim polo, chodziło bez zarzutu, wjechałem w podwórko, wyłączyłem silnik, poszedłem do domu na godzinkę i jak wróciłem to już nie paliło. Rozrusznik kręcił do wyczerpania aku i nic to nie dało :/ Co może być przyczyną?

//edit:
Jedno już wiem na pewno, nie ma iskry. Co może być przyczyną?
POLO ! i jedzie się lepiej
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

iskry nie ma na swiecach czy juz od cewki??

cewka, przewod, kopulka,palec rozdzielacza, aparat zaplonowy, przewody , swiece


w najgorszym wypadku sterownik silnika

jednak obstawiam ze cos z kopulka lub palcem rozdzielacza.

wyciagnij z kopulki kabel idacy do cewki, przytrzymaj przy jakims metalowym elemencie silnika i niech ktos zakreci rozrusznikiem iskra bedzie to szukasz w strone aparatu nie bedzie to cewka lub sterownik
b
byczynho
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 313
Rejestracja: 28 lip 2009, 16:44

Post autor: byczynho »

Już piszę jak to sprawdzałem. Zdjąłem kabel ze świecy, włożyłem inną i przytknąłem do silnika - iskry brak. Sprawdziłem tak wszystkie 4 kable. Przyniosłem kupułke do domu na grzejnik. Nie wiem jak się sprawdza cewkę/moduł, włożyłem świecie w kabel który dochodzi do kopułki i iskry też nie było.

Swoją drogą czy to możliwe, że samochód ładnie chodzi dość długi czas na trasie, wyłączam go i już nie pali?
POLO ! i jedzie się lepiej
K
KrsT
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 15 gru 2008, 15:16

Post autor: KrsT »

sprawdź czunik hala...
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

byczynho
skoro nie ma iskry na kablu ktory wchodzi do kopulki to opcje sa 3

aparat zaplonowy cewka lub sterownik
b
byczynho
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 313
Rejestracja: 28 lip 2009, 16:44

Post autor: byczynho »

[quote=""KrsT""]sprawdź czunik hala...[/quote]
Nie bardzo wiem co to jest i gdzie to jest :p
POLO ! i jedzie się lepiej
b
byczynho
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 313
Rejestracja: 28 lip 2009, 16:44

Post autor: byczynho »

[quote=""bruczyk""]byczynho
skoro nie ma iskry na kablu ktory wchodzi do kopulki to opcje sa 3

aparat zaplonowy cewka lub sterownik[/quote]
A możesz mi powiedzieć gdzie to się znajduje i jak to sprawdzić?
POLO ! i jedzie się lepiej
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

najlepiej miec drugie i podmieniac. najszybciej i najprosciej
b
byczynho
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 313
Rejestracja: 28 lip 2009, 16:44

Post autor: byczynho »

Drugich nie mam a zakup może być trochę ponad moje możliwości :p
POLO ! i jedzie się lepiej
Awatar użytkownika
jaro
Początkujący
Początkujący
Posty: 177
Rejestracja: 14 lis 2008, 10:31

Post autor: jaro »

W aparacie zapłonowym masz czujnik halla na 3 piny - odepnij wtyczkę i środkowy pin (O) wtyczki zwieraj do masy (na włączonym zapłonie), powinna być iskra i będzie słychać pracę wtryskiwacza. Jak nie ma iskry to padł cewko-moduł, ewentualnie sterownik.
b
byczynho
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 313
Rejestracja: 28 lip 2009, 16:44

Post autor: byczynho »

No dobrze, dziękuje za informację ;-) a czy możesz mi powiedzieć gdzie znajduje się sterownik? Czy w ogóle silnik z gaźnikiem ma sterownik?:D
POLO ! i jedzie się lepiej
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

owszem ma.

ale silnik na gazniku mozna oszukac podpinajac + z akumulatora do aparatu tak jak wyzej mowil kolega i 0 do masy.

skad jestes??
b
byczynho
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 313
Rejestracja: 28 lip 2009, 16:44

Post autor: byczynho »

Nie bardzo rozumie xD byłem teraz sprawdzić czy iskrzy i nie iskrzy :/ rozumie, że tam trzeba dwa piny zewrzeć tak? albo ten z lewej + środkowy, albo prawy + środkowy?
Z okolic sierpca
POLO ! i jedzie się lepiej
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

na tej wtyczce jest opisane ktory pin to + ktory 0


i + podpinasz kablem do + z akumulatora

a 0 do masy czyli gdzie kolwiek do metalu:)


moje polo tak jezdzi w czasie remontu.

jesli dalej iskry nie bedzie to cos z cewka.
Ostatnio zmieniony 31 sty 2010, 22:02 przez Bruczyk, łącznie zmieniany 1 raz.
b
byczynho
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 313
Rejestracja: 28 lip 2009, 16:44

Post autor: byczynho »

Rozumie :d to już jutro sprawdzę sobie na spokojnie

[quote=""bruczyk""]moje polo tak jezdzi w czasie remontu.[/quote]
to znaczy?

Możesz mi dać namiary do siebie na jakiś komunikator?
POLO ! i jedzie się lepiej
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”