odpala ale i odrazu gaśnie....

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

B
Bozo77
Newbie
Newbie
Posty: 1
Rejestracja: 13 wrz 2009, 20:20

odpala ale i odrazu gaśnie....

Post autor: Bozo77 »

Witam Wszystkich.
Starałem się znaleść podobny temat niestety nie znalazłem, odpowiedzi na mój problem...
Dzisiaj rano jeździłem samochodem, po czym wróciłem do domu....
Ponownie chciałem odjechać i klapa!
Mam następujący problem.... Wszystko wygląda ok. ale samochód odpala i odrazu gaśnie. Próbowałem odpalać do z gazem ale jest dokładnie to samo, akumulator naładowałem ale nic... odpala i odrazu gaśnie...

Z góry dziękuje za podpowiedz.
Awatar użytkownika
Cooyon
Swój
Swój
Posty: 827
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cooyon »

Immobilizer. Sprawdź połączenia przy skrzynce immo. Jak nie pomoże, to VAG i odczyt błędów powinien wszystko wyjaśnić.

Ps.: Mi się udało znaleźć :acute:
viewtopic.php?f=20&t=6374&p=51998&hilit=immo%2A+ga%C5%9Bnie#p51998
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...

"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
Awatar użytkownika
dominikelo19
Newbie
Newbie
Posty: 8
Rejestracja: 05 lut 2010, 13:35

Post autor: dominikelo19 »

mam podobny problem... szukam pomocy w jaki sposób sprawdzić co jest faktycznie wadliwe w mojej polówce...
doradzono mi sprawdzić:

Kolego przeczytaj najpierw posty z wyników szukania,
search.php?st=0&sk=t&sd=d&sr=posts&keywords=polo+odpala+i+ga%C5%9Bnie&start=40
może być immobilizer, czujnik temperatury, czujnik halla takie zazwyczaj problemy są z tym powiązane
pozdr
rat4

wydaje mi się że nie mam immobilizera do niczego nie przykładam kluczyka odpala się normalnie ze stacyjki...
całkiem możliwe że się z tym myle...;/
ale jak sprawdzić pozostałe 2 czujniki??...
Awatar użytkownika
Cooyon
Swój
Swój
Posty: 827
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cooyon »

[quote=""dominikelo19""]wydaje mi się że nie mam immobilizera do niczego nie przykładam kluczyka odpala się normalnie ze stacyjki[/quote]
Masz - w kluczyku.
Byłeś na VAG'u?
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...

"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
Awatar użytkownika
niuniek84
Swój
Swój
Posty: 827
Rejestracja: 27 sie 2009, 22:24
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: niuniek84 »

Witam, ja miałem taką samą sytuację że odpalał i od razu gasł, przyczyną tego był uszkodzony palec rozdzielacza, wymieniłem kopułkę i palec, pali jak nowy, dwa dni wtedy się z nim męczyłem, wszystko posprawdzałem. pozdrawiam
Awatar użytkownika
serkan
Newbie
Newbie
Posty: 20
Rejestracja: 18 sty 2010, 20:26

Post autor: serkan »

tak jak napisał Cooyon problem z immo. Masz w kluczyku wbudowaną tzw. kulkę a reszta immo to czarny pierścień z przewodem na stacyjce sprawdź błędy vagiem może coś uszkodzone
Awatar użytkownika
Cooyon
Swój
Swój
Posty: 827
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cooyon »

[quote=""serkan""]a reszta immo to czarny pierścień z przewodem na stacyjce[/quote]
... i dalej puszka do której ten przewód wchodzi, a dalej wiązka zaszyta w wiązkę do ECU.

VAG
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...

"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
Awatar użytkownika
serkan
Newbie
Newbie
Posty: 20
Rejestracja: 18 sty 2010, 20:26

Post autor: serkan »

no właśnie cooyon podał resztę sprawdź może coś się odłączyło lub źle styka
Awatar użytkownika
Artpolo
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1789
Rejestracja: 04 cze 2009, 15:07
Lokalizacja: Nibiru

Post autor: Artpolo »

odpala i od razu gaśnie to również oprócz immobilisera
- uszkodzona cewka zapłonowa
- uszkodzona kopułka aparatu zapłonowego
- uszkodzony palec
- uszkodzone przewody WN
- uszkodzone świece
- uszkodzony czujnik halla
- bezpieczniki
- pompa paliwa
- uszkodzony przewód paliwa
- przestawiony rozrząd - ekstremalnie zerwany

oczywiście może wystąpić 1 z tych rzeczy a np. u mnie wystąpiły 3.

Statystycznie rzecz ujmując ze swojego doświadczenia i obserwacji problemów na forum to:
1. Uszkodzona cewka zapłonowa
2. uszkodzony czujnik halla
3. uszkodzona kopułka aparatu zapłonowego i/lub palec
4. uszkodzone świece lub świeca
Potem już idą mniej realne rzeczy.
Problem z immo wystąpił chyba tylko 2 razy.
Jeżeli z góry zakładasz, że czemuś nie podołasz - nie uda Ci się to nigdy..... Bruce Lee :)
Awatar użytkownika
dominikelo19
Newbie
Newbie
Posty: 8
Rejestracja: 05 lut 2010, 13:35

Post autor: dominikelo19 »

dzięki za zainteresowanie... w środę wybieram się na vag...
sam już nie wiem co może być przyczyną... wczoraj autko mi odpaliło i chodziło idealnie...
znajomy odkręcił mi filtr powietrza i do przepustnicy wlał troszkę paliwa teraz obroty zaczynają mi się podnosić...;/
przepali to samochód czy konieczne będzie czyszczenie przepustnicy??
a propo słyszałem że samemu lepiej się za to nie brać ponieważ trzeba wtedy w jakiś sposób ją wyregulować...
Awatar użytkownika
Cooyon
Swój
Swój
Posty: 827
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cooyon »

O czyszczeniu i adaptacji już było.
Spokojnie znajdziesz ;)
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...

"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
Awatar użytkownika
NeVWille
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1070
Rejestracja: 25 mar 2009, 12:13

Post autor: NeVWille »

ja stawiam na czujnik halla
Obrazek
Awatar użytkownika
dominikelo19
Newbie
Newbie
Posty: 8
Rejestracja: 05 lut 2010, 13:35

Post autor: dominikelo19 »

[quote=""Cooyon""]O czyszczeniu i adaptacji już było.
Spokojnie znajdziesz ;)[/quote]

oczywiście... ale jestem ciekaw cooyon czy po wlaniu paliwa do przepustnicy samochód tego nie przepali czy konieczne będzie czyszczenie??...( nie ukrywam że w tym paliwie mogły być jakieś prósze ale jak tak to było ich całkiem niewiele napone jeszcze że wlane zostało maksymalnie 50 ml... )
Awatar użytkownika
Cooyon
Swój
Swój
Posty: 827
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cooyon »

Konieczne będzie czyszczenie, bo mówimy tutaj o brudzie mocno oblepiającym gardziel przepustnicy i samą przepustnicę.
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...

"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
Awatar użytkownika
dominikelo19
Newbie
Newbie
Posty: 8
Rejestracja: 05 lut 2010, 13:35

Post autor: dominikelo19 »

byłem na Vagu i jednak okazało się że immobilizer... elektryk poprzez komputer wykasował wszystkie błędy i zaadoptował go od nowa... jak narazie wszystko jest ok... a przed samym podłączeniem auto zaczynało odpalać i gasnąć...
nie wiem jednak czy czasami nie będę musiał wymienić cały imb czy też go jeszcze w jakiś sposób naprawiać... :agree:

PS: Dzięki za POSTY!!...;]
-------
moja przygoda z polo zaczęła się od niedawna więc stąd moje kolejne pytanie...
znajomy mechanik udzielił mi rady żeby przed rozpoczęciem czyszczenia przepustnicy odłączyć akumulator wtedy komputer żadnych błędów nie powinien pokazać i po zakończeniu czyszczenia i zamontowaniu wszystkich części ponownie podłączyć ako... niby obędzie się wtedy bez adaptacji przepustnicy...

miał może ktoś z klubowiczów podobne doświadczenie?? albo wiedzę czy faktycznie obyło by się bez adaptacji??...

Edytuj swoje a posty. Nie pisz jeden pod drugim.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”