Witam Wszystkich.
Starałem się znaleść podobny temat niestety nie znalazłem, odpowiedzi na mój problem...
Dzisiaj rano jeździłem samochodem, po czym wróciłem do domu....
Ponownie chciałem odjechać i klapa!
Mam następujący problem.... Wszystko wygląda ok. ale samochód odpala i odrazu gaśnie. Próbowałem odpalać do z gazem ale jest dokładnie to samo, akumulator naładowałem ale nic... odpala i odrazu gaśnie...
mam podobny problem... szukam pomocy w jaki sposób sprawdzić co jest faktycznie wadliwe w mojej polówce...
doradzono mi sprawdzić:
Kolego przeczytaj najpierw posty z wyników szukania,
search.php?st=0&sk=t&sd=d&sr=posts&keywords=polo+odpala+i+ga%C5%9Bnie&start=40
może być immobilizer, czujnik temperatury, czujnik halla takie zazwyczaj problemy są z tym powiązane
pozdr
rat4
wydaje mi się że nie mam immobilizera do niczego nie przykładam kluczyka odpala się normalnie ze stacyjki...
całkiem możliwe że się z tym myle...;/
ale jak sprawdzić pozostałe 2 czujniki??...
[quote=""dominikelo19""]wydaje mi się że nie mam immobilizera do niczego nie przykładam kluczyka odpala się normalnie ze stacyjki[/quote]
Masz - w kluczyku.
Byłeś na VAG'u?
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...
"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
Witam, ja miałem taką samą sytuację że odpalał i od razu gasł, przyczyną tego był uszkodzony palec rozdzielacza, wymieniłem kopułkę i palec, pali jak nowy, dwa dni wtedy się z nim męczyłem, wszystko posprawdzałem. pozdrawiam
tak jak napisał Cooyon problem z immo. Masz w kluczyku wbudowaną tzw. kulkę a reszta immo to czarny pierścień z przewodem na stacyjce sprawdź błędy vagiem może coś uszkodzone
[quote=""serkan""]a reszta immo to czarny pierścień z przewodem na stacyjce[/quote]
... i dalej puszka do której ten przewód wchodzi, a dalej wiązka zaszyta w wiązkę do ECU.
VAG
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...
"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
odpala i od razu gaśnie to również oprócz immobilisera
- uszkodzona cewka zapłonowa
- uszkodzona kopułka aparatu zapłonowego
- uszkodzony palec
- uszkodzone przewody WN
- uszkodzone świece
- uszkodzony czujnik halla
- bezpieczniki
- pompa paliwa
- uszkodzony przewód paliwa
- przestawiony rozrząd - ekstremalnie zerwany
oczywiście może wystąpić 1 z tych rzeczy a np. u mnie wystąpiły 3.
Statystycznie rzecz ujmując ze swojego doświadczenia i obserwacji problemów na forum to:
1. Uszkodzona cewka zapłonowa
2. uszkodzony czujnik halla
3. uszkodzona kopułka aparatu zapłonowego i/lub palec
4. uszkodzone świece lub świeca
Potem już idą mniej realne rzeczy.
Problem z immo wystąpił chyba tylko 2 razy.
Jeżeli z góry zakładasz, że czemuś nie podołasz - nie uda Ci się to nigdy..... Bruce Lee
dzięki za zainteresowanie... w środę wybieram się na vag...
sam już nie wiem co może być przyczyną... wczoraj autko mi odpaliło i chodziło idealnie...
znajomy odkręcił mi filtr powietrza i do przepustnicy wlał troszkę paliwa teraz obroty zaczynają mi się podnosić...;/
przepali to samochód czy konieczne będzie czyszczenie przepustnicy??
a propo słyszałem że samemu lepiej się za to nie brać ponieważ trzeba wtedy w jakiś sposób ją wyregulować...
[quote=""Cooyon""]O czyszczeniu i adaptacji już było.
Spokojnie znajdziesz [/quote]
oczywiście... ale jestem ciekaw cooyon czy po wlaniu paliwa do przepustnicy samochód tego nie przepali czy konieczne będzie czyszczenie??...( nie ukrywam że w tym paliwie mogły być jakieś prósze ale jak tak to było ich całkiem niewiele napone jeszcze że wlane zostało maksymalnie 50 ml... )
byłem na Vagu i jednak okazało się że immobilizer... elektryk poprzez komputer wykasował wszystkie błędy i zaadoptował go od nowa... jak narazie wszystko jest ok... a przed samym podłączeniem auto zaczynało odpalać i gasnąć...
nie wiem jednak czy czasami nie będę musiał wymienić cały imb czy też go jeszcze w jakiś sposób naprawiać... :agree:
PS: Dzięki za POSTY!!...;]
-------
moja przygoda z polo zaczęła się od niedawna więc stąd moje kolejne pytanie...
znajomy mechanik udzielił mi rady żeby przed rozpoczęciem czyszczenia przepustnicy odłączyć akumulator wtedy komputer żadnych błędów nie powinien pokazać i po zakończeniu czyszczenia i zamontowaniu wszystkich części ponownie podłączyć ako... niby obędzie się wtedy bez adaptacji przepustnicy...
miał może ktoś z klubowiczów podobne doświadczenie?? albo wiedzę czy faktycznie obyło by się bez adaptacji??...