[quote=""miodzio85""]Adaptery są dosyć drogie, do tego zawieszenie dostaje po tyłku :acute:[/quote]
takie małe sprostowanie, żeby nie wprowadzać ludzi w błąd...przy dosyć szerokich adapterach czy dystansach nie zawieszenie dostaje po dupie tylko łożyska kół
i jeszcze jedno, kolego
priv4 jesteś chyba w błędzie, nie jest powiedziane, że każdy gwint jest twardy, a każdy kit miękki, wszystko zależy od tego jaka firma, jaki model, może być tak, że kit będzie twardszy od gwintu...różnica między kitem a gwintem, oprócz ceny, jest taka, że zawieszenie gwintowane daje możliwość regulacji wielkości obniżenia, czyli możemy sobie wybrać albo 40, albo 100mm, w kicie nie ma takiej możliwości, w niektórych modelach tylne amorki są na talerzykach co daje niewielką możliwość regulacji, dlatego też gwint jest droższy od kita, ale za to bardziej uniwersalny, bo w lato możesz sobie jeździć na maksymalnej glebie, a na zimę podnieść najwyżej, przy kicie trzeba wybierać przy kupnie, dlatego dla mnie gwint jest zdecydowanie lepszą alternatywą
