Geometria po zmianie springów

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
foxmen1
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 601
Rejestracja: 22 gru 2009, 9:31
Lokalizacja: Wałbrzych/Świdnica

Geometria po zmianie springów

Post autor: foxmen1 »

hello dzis w planach zmiana springów w mojej 6n po -40 tył i przód. Robota z tyłu zajęła max 30min i były założone. Problem pojawił się z przodu. Po wykręceniu amorka nie dało się wykręcić śruby trzymającej łożyska więc zostałem tylko i wyłącznie z założonym tyłem. Wracając do domu zauważyłem ze coś się stało z geometrią z przodu tj. opony piszą przy najmniejszym skręcie a trzymając krzywo kiere jadę prosto. Czy zostawienie z tyłu -40 a przód standard ma na to jakiś wpływ?
Było... viewtopic.php?f=56&t=11878
Jest Golf IV 1.9TDI 115kucy
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

foxmen1 6n ma regulację pochyłów
więc siadła ci geometria
Awatar użytkownika
foxmen1
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 601
Rejestracja: 22 gru 2009, 9:31
Lokalizacja: Wałbrzych/Świdnica

Post autor: foxmen1 »

[quote=""vwkas18""]foxmen1 6n ma regulację pochyłów
więc siadła ci geometria[/quote]

kurczaki właśnie doczytałem ze trzeba było obrysować położenie tych śrub przed odkręceniem heh szkoda. Jutro ciągnę wymiar z amorka po drugiej stronie ustawie tak samo i może jakoś się dobujam do poniedziałku.
Było... viewtopic.php?f=56&t=11878
Jest Golf IV 1.9TDI 115kucy
Awatar użytkownika
kozik
Początkujący
Początkujący
Posty: 132
Rejestracja: 09 lis 2009, 19:24
Lokalizacja: GST

Post autor: kozik »

Ostatnio byłem diagnosty, który powiedział mi, że przy montażu dobrze jest wziąć poziomice, przyłożyć do piasty i ustawić tak żeby był pion. Jak złapiesz pion, skręcasz wszystko na mocno i po opuszczeniu auta kąty powinny być poprawnie ustawione.
Nie jest to super dokładna metoda ale zawsze lepsze to niż ustawianie "na pałe".
Awatar użytkownika
wojtasek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 240
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:45
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: wojtasek »

nic nie pomoże po każdej zmianie trzeba zrobić geometrię
nigdy nie jest tak żeby gorzej być nie mogło
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ kierowniczy”