johnydee : Powiem Ci tyle - też jestem po tej operacji i to dość niedawno.. Jestem z tego bardzo zadowolony .. Dzwięk po zaspawaniu puszki i wyrzuceniu flaków jest taki metaliczny (fajnie purkocze jak dodajesz na postoju gazu, albo jak dodajesz mocno gazu w czasie jazdy przy otwartej szybie). Samochód staje sie glosniejszy na zewnątrz, ale wewnątrz nie widze róznicy... Róznica w dzwieku jest TAKŻE (przynajmniej z mojej strony) odczuwalna przy dużych predkosciach.. Nie jestem piratem drogowym, ale moje polo przy ok. 120-130-140 km/h kiedyś - było głośniejsze w środku.. Teraz jakś tak... inaczej.. Nie wiem dlaczego, ale to nie jest tylko moja opinia, ale opinia rowniez mojej rodziny

Paliwo - no na pewno jak bedziesz szalal to zejdzie, a tak.. to raczej nie powinno być jakichkolwiek problemow.. zajechalem na stacje kontroli a tam Pan powiedzal mi, ze mój samochod bedzie palil ok. 3 litrow wiecej bez kata - BZDURA! obliczylem, ze przy normalnej, ale oszczednej jeździe samochod nie pali więcej. Warto wymienić również filtr powietrza - u mnie byl juz zabity - a to chyba tez jakas tam oszczednosc na paliwie..

Poza tym sonda lambda tez nie mówi, że samochod pali więcej, więc chyba jest ok:) Pali wiecej jak wcisniesz do konca gaz

a po tej operacji samochod naprawde zyska - gwarantowane 5-10-15 KM
Droga Aniu: strumienica daje wlasnie taki odglos - taki bardziej metaliczny, sportowy. Jak sie zepsuje - to juz calkiem..... halasuje.. Ja na Twoim miejscu wogóle nie zakładałbym strumienicy ani katalizatora uniewersalnego.. Strumienica jednym cos daje, drugim nie, jednym zamula samochod, drugim odmula.. Ja natomiast radze Ci wycięcie puszki od kata i zaspawanie, tak jak zrobi to
johnydee.
[quote=""AniaM""]Niestety , wymieniłam potem tylni tłumik, bo był cały zapchany bo nie ma katalizatora .[/quote] Nie możliwe, żeby tłumik, zapychal sie bo nie ma katalizatora... coś tu nie tak:P to pewnie sprawa tej calej zepsutej strumienicy !! - lepiej zmień mechanika..
Moim skromnym zdaniem: nie kupuj uniwersalnego a tym bardziej uzywanego!! = wyrzucenie pieniedzy w bloto, bo nie wiadomo co bedzie za rok.. - i znowu problem ?? Radze postąpić tak jak kolega wyzej:) O ile to jest właśnie sprawa tej czesci (ok. kata bądź strumienicy). Może to coś innego.. i jak mówi Dziadek13 - być moze, że to łącznik elastyczny, pekniety kolektor wydechowy - badz możesz nie miec jednej śrubki kolektor -silnik i tam coś się dzieje(tak jak bylo u mnie), niech ktos Ci zdejmie obudowę kolektorową i zobaczy co jest nie tak..
Mam nadzieje, ze pomogłem badz rozwialem jakies watpliwosci i ze w koncu uporacie się ze swoimi problemami

Pozdrawiam