Moderatorzy: Global Moderator, Moderator
Aha, bo ja wiedziałem, że regulator napięcia jak sama nazwa wskazuje reguluje napięcia tak żeby nie zależnie od obrotów silnika i obciążenia układu, napięcie było w granicy 14V a jego uszkodzenie objawie się falowaniem napięcia (np. włączone światłą po włączeniu np. radia, dmuchawy znaczie przygasają a przy zwiększeniu prędkości obrotowej świecą jaśniej) a nawet brakiem ładowania.To że jak jest zużyty to jak włączysz nawiew lub światła to silnik będzie spadał z obrotów.
Moim skromnym zdaniem to ona zawiesza się i jest do wymiany.jak sprawdziłem to chodzi nawet do 0,83 a powinien do 0,8 i nieraz sie zawiesza na 0,03 , 0,04 , 0,05 a nawet na 0,00 i skacze tak dziwnie bo np 0,55 jest a za chwile jest nagle 0,80 lub mniej naprawde dziwnie działa ta sada
odłacze wtyczke ta od instalacji od kompa
jak odłacze wtyczke ta od instalacji od kompa i sprawdze tak sade na samej wtyczce od sady to wogule nic nie pokazuje neiraz sie ruszy na 0,01 ale odrazu sparda na 0,00 i tak zostaje na długo.