
A teraz wrociłem z urlopu :piwo: i dalej biore sie za polo bo tuż przed wyjazdem na wczasy silnik w polo został wyjęty i rozebrany caly na części aż po miske tak aby zobaczyc co się da zrobić z tego 1.4 tdi :yahoo: :yahoo:
W sumie koszty mnie lekko zaskoczyły no ale czego się nie robi dla POLO :crazy:
no i tak:
- silnik został rozebrany, wyczyszczony, umyty
- tłoki pojechały do pewnej firmy w Jedlinie, a tam zostały nabite nowe tuleje i pierścienie oraz tłoki poszly do hartowania, dla wzmocnienia
- zostały zakupione nowe panewki od 1.9 tdi
- wpadly pompowtryskiwacze z 1.9 tdi 115 KM, wiec pojechaly do Poznania na test, a z niego wysłane do Tucholi do regeneracji :jester:
- głowica pojechala na sprawdzenie szczelnosci oraz na planowanie, do tego założone zostały nowe uszczelniacze zaworów
- zakupione zostały wszystkie nowe uszczelki z Reinza i Erlinga z niemcowni: głowicy, masa uszczelniajaca miski, kolektora ssącego, kolektora wydechowego, pokrywy zaworów, do tego wymieniony sirering na przód wału
- filtr oleju MAN
- olej MOTUL Specific 5W40
- zostało jeszcze kupic nowe popychacze zaworów
- w poniedziałek maja już być pompki no i trzeba się brać za składanie

- musze jeszcze zobaczyć co tam mechanik wymyślił z wałkami :assasin:
na jesień w planach jest zmiana kolektora wydechowego i turbo i dalsze modzenie aby coś z tego bylo :crazy:
Zmiany zewnętrzne takie jak koło itp - wstrzymane do przyszlego sezonu
Aktual 26.07.2010 r.
Pompki wróciły w pełni zregenerowane i pełne mocy
