[quote=""ediada""]
elja, wątek ten czytałem ale nie jestem fachowcem w dziedzinie elektroniki i niewiele z niego zrozumiałem. Dlatego zapytałem.[/quote]no to jeżeli nie rozumiesz tego co tam jest prostym językiem napisane, to raczej samemu sobie nie poradzisz

a tak na serio...wzmacniacz musisz najpierw zasilić, a więc musisz pociągnąć "+" z akumulatora prosto do wzmacniacza, przekrój kabla bierzesz w zależności od tego jaki masz wzmacniacz, poszukaj na forum jest tabelka odnośnie przekroju kabla, zaraz za akumulatorem dajesz bezpiecznik w oprawce (jaki również trzeba poszukać

), no i taki kabel ciągniesz np. lewą stroną auta, "-" natomiast bierzesz gdzieś z "budy", w bagażniku powinna być gdzieś śruba gdzie jest masa pociągnięta do świateł, etc., tam możesz się podłączyć, tak oto wzmaka mamy już zasilonego
wzmacniacz posiada również jedno wejście na tzw. kabel "remote" (czy jak to tam się pisze), który odpowiada za to, że po włączeniu radia zostanie posłany nim sygnał do wzmaka żeby również się załączył, no i ten kabelek trzeba wpiąć w kostkę ISO w radiu, gdzie dokładnie również trzeba poszukać
poza tym na wzmaka trzeba podać sygnał z radia za pomocą kabli sygnałowych, czyli potocznie zwanych "chinch", i ten kabel najlepiej puścić z drugiej strony auta tak żeby nie łapał zakłóceń od kabli zasilających, istnieją kable sygnałowe do CA, które w sobie mają wbudowany również kabelek o którym wspominał wcześniej ("remote") więc odchodzi nam kwestia jego ciągnięcia, kable sygnałowe najlepiej żeby były minimum podwójnie ekranowane, a najlepiej jak są potrójnie

no i te kable wpinamy do wzmaka i do radia
następnie od wzmaka ciągniemy już kabel głośnikowy do naszego subwoofera i ot cała filozofia, w zależności od tego jakiego masz wzmaka (2-kanałowy albo więcej) można sobie zmostkować 2 kanały co da nam większą moc na subwoofer
mam nadzieję, że takim trochę laickim językiem Tobie to po krótce wytłumaczyłem, po więcej danych odnośnie przekroji kabli, etc. poszukaj w przyklejonych tematach u góry strony w dziale car audio, jest tam również link do Polskiego CA FAQ autorstwa Bartosza Nazara gdzie również znajdziesz przydatne informację
