Rozłączające się ssanie, Polo 1.9D, 95r.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

S
SERCZARS
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 09 maja 2010, 19:26

Rozłączające się ssanie, Polo 1.9D, 95r.

Post autor: SERCZARS »

Cześć, mam problem ze ssaniem w Polo 1.9D (zwykły nie SDI), 95r. Zaraz po odpaleniu na zimnym silniku obroty są wysokie jak na ssaniu i po 3 sekundachznowu niskie, lekkie przygazowanie powoduje podniesienie obrotów i załączenie ssania. Pompka przy pompie zasysa, ale po 3 sek. obroty spadają. Jak silnik się nagrzeje, to już to nie jest potrzebne. Wymieniłem wszystkie gumowe wężyki, bo podejrzewałem nieszczelność, ale nie pomogło. Proszę o rozjaśnienie zasady działania i pomoc w znalezieniu przyczyny. Czujnik temperatury, w plastiku do płynu chłodzącego przy głowicy sprawny, pompa Lucasa. Dzięki za podpowiedzi!
F
FamilyGuy
Newbie
Newbie
Posty: 11
Rejestracja: 08 wrz 2009, 15:21

Post autor: FamilyGuy »

tez mam polo 1.9 D z tego roku co Ty i tez mam identyczny problem. gdyby ktoś znał rozwiązanie zagadki to proszę o odpowiedź :)
w
wodzu.janovia
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 354
Rejestracja: 14 lis 2008, 10:26
Lokalizacja: Kraków / Mielec / Tarnów

Post autor: wodzu.janovia »

ja gdy zmienie na stary sterownik to mam podobnie tylko ze gdy silnik sie zagrzeje to wtedy podonasza sie mu obroty do 1050 a na zimnym 1-2 s a potem 940
Czerwone jest szybsze ;-)
S
SERCZARS
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 09 maja 2010, 19:26

Post autor: SERCZARS »

Wiec juz rozwiazałem ten meczacy problem musiałem ustawic potencjometr i jest juz dobrze jak ktos chce moge opisac dokładniej co i jak
b
bogi007
Początkujący
Początkujący
Posty: 93
Rejestracja: 09 kwie 2009, 20:13

Post autor: bogi007 »

no opisz opisz.co gdzie jak i dlaczego:)
S
SERCZARS
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 09 maja 2010, 19:26

Post autor: SERCZARS »

Witam czy ktoś ma z tym problem.
r
rutek2706
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 27
Rejestracja: 15 gru 2008, 12:10

Post autor: rutek2706 »

tak opisz to
S
SERCZARS
Newbie
Newbie
Posty: 12
Rejestracja: 09 maja 2010, 19:26

Post autor: SERCZARS »

Wiec proponuje sprawdzic szczelnosc przewodow na podcisnienie.
Potencjometr znajdujacy sie na pompie przekrecajac troche w lewo lub w prawo odpaliłem silnik i sprawdzałem czy ssanie chodzi i czy po kilku minutach sie wyłaczy.I to tyle proponuje delikatnie ustawiac potencjometr oczywiscie sprawdzajac czy jest ok i na zimnym silniku.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”