jakim najlepiej smarem posmarować zwoje na gwincie?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

p
piegusek18
Newbie
Newbie
Posty: 24
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:14
Lokalizacja: Libiąż

jakim najlepiej smarem posmarować zwoje na gwincie?

Post autor: piegusek18 »

jak w temacie:)
t
tajpej

Post autor: tajpej »

najlepiej niczym nie smaruj bo jak smar z piaskiem się wymiesza a potem zaczniesz regulować wysokość i to wszystko wejdzie ci pod nakrętkę to się zatrze i będziesz musiał podgrzewać nakrętkę aby zwiększyła swoją średnicę i puściła. ja jak maiłem gewinde to niczym nie smarowałem tylko przed regulacją czyściłem lekko gwint drucianką aby nie było piasku i nakrętki kręciły się w rękach :grin:
Awatar użytkownika
Cooyon
Swój
Swój
Posty: 827
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cooyon »

Witam,

Polecam zabezpieczenie (oblepienie) gwintu i nakrętki autokitem. Przed regulacją zdejmujesz autokit i masz czyściutki gwint.

Cooyon.
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...

"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
t
tajpej

Post autor: tajpej »

[quote=""Cooyon""]Witam,

Polecam zabezpieczenie (oblepienie) gwintu i nakrętki autokitem. Przed regulacją zdejmujesz autokit i masz czyściutki gwint.

Cooyon.[/quote]
wystarczy że drucianką lekko przeczyści przed regulacją ewentualnie szmatą jeszcze przetrze gwint i gitara i nie trzeba obklejać jakimś autokitem :vinsent:
Awatar użytkownika
Cooyon
Swój
Swój
Posty: 827
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cooyon »

Co kto lubi Tajpej :)

Cooyon.
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...

"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”