55km na 4 biegach daje frajde, jezdzilem NZ na 4 biegowej skrzyni i aau na 5 biegowej, jedno i drugie 55km tylkko jedno full szpryca drugi mono i NZ daje duzo lepsza zabawe.
Ja w swojej poli zrobiłem taki swap i wszystko dobrze chodzi moge powiedzieć że komp nie pasuje z 1.3 ale nic nie szkodzi ja jezdze na kompie z 1.0 i nie widze żadnych niedociągnieć trzeba pamiętać tylko o mocowaniu linki gazu z 1.0 jest inna niż 1.3 jak dasz z 1.0 to masz strasznie niski pedał gazu i wydaje sie że auto muli bo nie idzie przepustnicy bardziej odtwożyć. Mam na sprzedasz mój silnik jak by ktoś był chętny to polecam moge nawet zrobić przekładke jak co to pisać na meila Polo82f@wp.pl pozdrawiam
Dzięki wszystkim za odpowiedzi, dużo łatwiej jest coś zrobić ze świadomością ze komuś się już to udało.
Dwóch kolegów pisało żeby zmieniać już na coś mocniejszego, czy zmiana silnika nie wymusi modernizacji zawieszenia i hamulców ? Polo AAU i 3F różnią się tylko silnikiem?
Ja planuje do swojej poli założyć tarcze ro tyłusłyszałem że z golfa II gti pasują musze sie za to zabrać to będe wiedział wiencej wszystko sie da zrobić
Witam mam taki dylemat chce zrobić swapa w mojej poli z 1.3 na 1.8 gti 8v silnik jest z golfa I na mechanicznym wtrysku wiem że napewno musze pozmieniać łapy z silnika zastanawia mnie tylko jak dopasować pół osie z elektroniką też nie będzie problemu bo w tym silniku nie ma kąpa jest tylko mały moduł. Jest ktoś w stanie wypowiedzieć sie na ten temat ?
dobra, to ja mam jeszcze parę pytań odnośnie tematu-jaki (orientacyjnie) mógłby być koszt wykonania takiego swapa w warsztacie? oczywiście nie licząc kosztu zakupu silnika. i jak wygląda cała sprawa od strony prawnej? gdzie trzeba zgłaszać takie rzeczy i z czym się to wiąże?