[86c\86c2f] Wszystko o: SWAP silnika

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

6
6N-Lukasz
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 73
Rejestracja: 14 lis 2008, 20:27
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: 6N-Lukasz »

jak juz zmieniac to na konkreta....3f albo PY, wieksze koszta ale tez wieksza frajda
G40 - DAS IST AUTO

2007 - ŚLESIN\'07 / TSK\'07
2008 - PORAJ\'08 / WIĘCBORK\'08
2009 - KUTNO\'09 / MAJÓVWKA\'09 / ŚLESIN\'09 / VWMania\'09
2010 - KOZIENICE\'10 / VWMania\'10
2011 - ŚLESIN\'11
Awatar użytkownika
madxmad
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 203
Rejestracja: 14 lis 2008, 10:10
Lokalizacja: Wąbrzeźno

Post autor: madxmad »

Z AAV mniejsze problemy i koszty. a 55 kucy na 5 skrzyni nawet na oponie 175 daje frajdę i radę.
Była CZARNA WDOWA jest BIAŁA DAMA
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

55km na 4 biegach daje frajde, jezdzilem NZ na 4 biegowej skrzyni i aau na 5 biegowej, jedno i drugie 55km tylkko jedno full szpryca drugi mono i NZ daje duzo lepsza zabawe.
C
Casitos
Newbie
Newbie
Posty: 8
Rejestracja: 26 gru 2008, 11:09

Post autor: Casitos »

Ja w swojej poli zrobiłem taki swap i wszystko dobrze chodzi moge powiedzieć że komp nie pasuje z 1.3 ale nic nie szkodzi ja jezdze na kompie z 1.0 i nie widze żadnych niedociągnieć trzeba pamiętać tylko o mocowaniu linki gazu z 1.0 jest inna niż 1.3 jak dasz z 1.0 to masz strasznie niski pedał gazu i wydaje sie że auto muli bo nie idzie przepustnicy bardziej odtwożyć. Mam na sprzedasz mój silnik jak by ktoś był chętny to polecam moge nawet zrobić przekładke jak co to pisać na meila Polo82f@wp.pl pozdrawiam
k
kamien
Początkujący
Początkujący
Posty: 146
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:54
Lokalizacja: Łódź

Post autor: kamien »

Nie ma zadnych problemow z przelozeniem silnika. Wyjmujemy stary 1,0 i wkladamy 1,3, Caly osprzet zostaje z 1,0 i wszystko smiga.

Ps. Mam taki komplecik 1,3 AAV do sprzedania niedrogo :)
m
mario1987
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 67
Rejestracja: 19 lis 2008, 22:04

Post autor: mario1987 »

hmmm tylko musisz sie zastanawiać czy opłaca sie bawić w przyrost 10km. moze lepiej odrazu wrzucic 3f. niewiele więcej roboty.
P
Preedom
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 28 kwie 2009, 9:18

Post autor: Preedom »

Dzięki wszystkim za odpowiedzi, dużo łatwiej jest coś zrobić ze świadomością ze komuś się już to udało.

Dwóch kolegów pisało żeby zmieniać już na coś mocniejszego, czy zmiana silnika nie wymusi modernizacji zawieszenia i hamulców ? Polo AAU i 3F różnią się tylko silnikiem?
C
Casitos
Newbie
Newbie
Posty: 8
Rejestracja: 26 gru 2008, 11:09

Post autor: Casitos »

Ja planuje do swojej poli założyć tarcze ro tyłusłyszałem że z golfa II gti pasują musze sie za to zabrać to będe wiedział wiencej wszystko sie da zrobić :)
C
Casitos
Newbie
Newbie
Posty: 8
Rejestracja: 26 gru 2008, 11:09

Post autor: Casitos »

Witam mam taki dylemat chce zrobić swapa w mojej poli z 1.3 na 1.8 gti 8v silnik jest z golfa I na mechanicznym wtrysku wiem że napewno musze pozmieniać łapy z silnika zastanawia mnie tylko jak dopasować pół osie z elektroniką też nie będzie problemu bo w tym silniku nie ma kąpa jest tylko mały moduł. Jest ktoś w stanie wypowiedzieć sie na ten temat ?
Awatar użytkownika
rolek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 226
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:22
Lokalizacja: FG & FMI

Post autor: rolek »

nie wiem czy czasem 3f nie miało już wentylowanych tarcz z przodu
Obrazek
6
6N-Lukasz
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 73
Rejestracja: 14 lis 2008, 20:27
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: 6N-Lukasz »

nie, dopiero g40...
G40 - DAS IST AUTO

2007 - ŚLESIN\'07 / TSK\'07
2008 - PORAJ\'08 / WIĘCBORK\'08
2009 - KUTNO\'09 / MAJÓVWKA\'09 / ŚLESIN\'09 / VWMania\'09
2010 - KOZIENICE\'10 / VWMania\'10
2011 - ŚLESIN\'11
k
kamien
Początkujący
Początkujący
Posty: 146
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:54
Lokalizacja: Łódź

Post autor: kamien »

Dokładnie tak jak pisze 6N-Lukasz, wentyle były tylko w G40
Awatar użytkownika
endriu
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 55
Rejestracja: 20 kwie 2009, 10:00

Post autor: endriu »

dobra, to ja mam jeszcze parę pytań odnośnie tematu-jaki (orientacyjnie) mógłby być koszt wykonania takiego swapa w warsztacie? oczywiście nie licząc kosztu zakupu silnika. i jak wygląda cała sprawa od strony prawnej? gdzie trzeba zgłaszać takie rzeczy i z czym się to wiąże?
Awatar użytkownika
rolek
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 226
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:22
Lokalizacja: FG & FMI

Post autor: rolek »

endriu taka przekładka silnika to max 200 zł, musisz to zgłosić w ubezpieczalni = wyższa składka o kilka zł ( mi by się nie chciało tam nawet iść)
Obrazek
Awatar użytkownika
endriu
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 55
Rejestracja: 20 kwie 2009, 10:00

Post autor: endriu »

a dowód rejestracyjny?
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”