[86C] jaki silnik do 86c-propozycje

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

m
martinezko
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 30
Rejestracja: 15 sty 2010, 6:15
Lokalizacja: Barlinek

[86C] jaki silnik do 86c-propozycje

Post autor: martinezko »

witajcie,mam w swojej 86c silnik 1.3 na gazniku,kazdy wie ile jest klopotow z tym gaznikiem i spalanie wielkie.co mogli byscie zaproponowac?jakas przerobka?moze silnik od czegos nowszego?co sie najbardziej oplaca?jak silnik to jaki?od czego?jak przerobka to moze jakis opis modyfikacji.z gory dziekuje za rade.pozdrawiam
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

proponuje 3f (1,3 75km ) albo 1w (desiel 1,4)
b
buzter
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 53
Rejestracja: 20 lis 2009, 11:45
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: buzter »

mimo,że jestem od niedawna na forum zdążyłem już zauważyć, że to pytanie dość często gości na forum a odpowiedz jest zawsze ta sama... i brzmi m.w. tak: "jeśli nie jesteś mechanikiem-rzeźbiarzem a chcesz maksymalną moc jaką da rade wykrzesać bez wyżej wymienionej sztuki będzie to silnik z polo g40" i jest to silnik o pojemności 1.3 i mocy 115KM z późniejszą możliwością krzesania do 150KM.

jeśli coś pokręciłem poprawcie mnie :P
b
boczek
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1094
Rejestracja: 01 sty 2010, 0:13
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: boczek »

[quote=""buzter""]mimo,że jestem od niedawna na forum zdążyłem już zauważyć, że to pytanie dość często gości na forum a odpowiedz jest zawsze ta sama... i brzmi m.w. tak: "jeśli nie jesteś mechanikiem-rzeźbiarzem a chcesz maksymalną moc jaką da rade wykrzesać bez wyżej wymienionej sztuki będzie to silnik z polo g40" i jest to silnik o pojemności 1.3 i mocy 115KM z późniejszą możliwością krzesania do 150KM.

jeśli coś pokręciłem poprawcie mnie :P[/quote]
dodam,że znam takiego co jego g40 ma ponad 170KM,a to jeszcze ponoć nie koniec ma być :grin:

..i jeszcze często pada odpowiedź tak jak vwkasnapisał 3f 1.3 75KM
boczek
Kozienice 2010 ]II miejsce[/color] - rzut felgą 12,7 m
Ślesin 2012 : III miejsce - Najniższe polo zlotu kategoria 86c/86c2f,
Ślesin 2012 : Najstarsze polo zlotu
E
Ethan89
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 81
Rejestracja: 15 lis 2008, 19:04

Post autor: Ethan89 »

jezeli chcesz tanim kosztem to 3f 75koni ktore w tej budzie naprawde zamiata. leci 200 i jest extra jak cos mam komplet na swapa za 500zł. a jak chcesz G40 to szykuj sie na wydatek 3000za silnik + inny dolot itp spawanie wydechu i inne czyli jakies 4000 do tego tzreba by zregenerowac G i dokupic inne pierdołki
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

martinezko widziałem że chciałeś sprzedać auto więc moim zdaniem silniki które podałem są najmniej problematyczne jeżeli chodzi o wsadzenie
odradzam wsadzanie (łapy nie pasują itp) 1,4 czy 1,6 z golfa bo będzie niewielka różnica w mocy a monowtrysk a pełnywtrysk to jednak znacząca róznica
g40 fajny silnik ale $$$ trzeba mieć nie tylko na wsadzenie silnika ale na części zammienne (eksplatacyjne)
m
martinezko
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 30
Rejestracja: 15 sty 2010, 6:15
Lokalizacja: Barlinek

Post autor: martinezko »

kolego od 3f-a a ty daleko od gorzowa mieszkasz?
m
martinezko
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 30
Rejestracja: 15 sty 2010, 6:15
Lokalizacja: Barlinek

Post autor: martinezko »

dobra kumam,niezajarzylem.mieszkalem na kozanowie dwa latka.troche daleko do ciebie po ten silniczek,przesli jakies foty i opisik na martinezko1@wp.pl
Awatar użytkownika
schak
Newbie
Newbie
Posty: 18
Rejestracja: 20 kwie 2010, 23:20
Lokalizacja: Nowogard. zach-pom.

Post autor: schak »

A czy dużo zabawy by było z włożeniem 2.0 8V lub 16V z golfa III do derby??
Wiem że elektryka silnika cała, zasilanie paliwa, chłodnica (może nie wydołać oryginalna), skrzynia, zawieszenie przód oraz wszystkie hamulce.
Tylko czy ten silnik ze skrzynią się zmieści??
Awatar użytkownika
qboslavo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 290
Rejestracja: 05 sie 2009, 21:26
Lokalizacja: Łódź

Post autor: qboslavo »

dużo rzeźby, kasy i bez sensu pakować taki niemały i nielekki silnik do takiego małego autka. nie rozumiem was marzycieli od pakowania takich kobył. chcesz mieć mocne 86c to zbieraj na g40, a jak chcesz mieć 2.0 czy 1.8 z golfa i te sto parenaście koni - kup sobie golfa, proste.
Obrazek
f
filuś
Początkujący
Początkujący
Posty: 126
Rejestracja: 25 paź 2009, 2:06
Lokalizacja: VW Team Łódź

Post autor: filuś »

Panowie, a powiedzcie mi taką sprawę. Bo wymiana silnika na większy wiąże się ze zmianą hebli, zawieszenia itd. i teraz pytanie: czy standardowo w kazdej wersji silniowej w Polo były tarcze wielkości 239 i czy da się założyć 256 bez rzeźbienia? Miałem 86c2f zwykła CL silnik AAV (40kW) i zawieszenie (wahacze itd) nie wyglądało zbyt ciekawie. Przede wszystkim czy w 86c wychodziła była wersja z silnikiem 3f i czy zawieszenie różniło się czymś oraz jak to jest z w 2f czy zawieszenie różni się w zależności od mocy silnika?
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

nie nie różni się hamulce w PY (G40) były tylko wentylowane
da radę założyć 256 ale trzeba się liczyć z dorobieniem adaptera
13 już wtedy nie założysz
f
filuś
Początkujący
Początkujący
Posty: 126
Rejestracja: 25 paź 2009, 2:06
Lokalizacja: VW Team Łódź

Post autor: filuś »

czyli i przy silniku 1.0 i przy G wahacze wyglądają tak samo licho? a półośki czy coś?
Awatar użytkownika
qboslavo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 290
Rejestracja: 05 sie 2009, 21:26
Lokalizacja: Łódź

Post autor: qboslavo »

a tam licho, przecież nie są z drewna i poza tym 115 kucyków to też nie jakiś potwór co mieli stal i ściera laczki na pył.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”