1.7 sdi raz gasnie po 2 sekunadach

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

n
napsterr
Newbie
Newbie
Posty: 14
Rejestracja: 02 lip 2009, 15:28

1.7 sdi raz gasnie po 2 sekunadach

Post autor: napsterr »

Witam mam poważny problem z moim polo to wygląda jak by immobiliser był nie sprawny ale nie jestem pewien polo od przekrecenia kluczyka i po 2 sekundach gaśnie. Czasem jak przyjdę np. wczoraj wieczorem zapaliło od razu. Już nie wiem co zrobić jak sprawdzić czy to immobiliser? Ktoś mi powiedział że można go pominąć jak się poda prąd bezpośrednio od akumulatora na elektrozawór odcinający paliwo ale robię tak zawór tylko pstryka. Myślałem że to może filtr paliwa wymieniłem dziś i to samo.
Awatar użytkownika
Lechu1
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 34
Rejestracja: 09 gru 2010, 23:12
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Lechu1 »

Musisz podpiąć Poli pod komputer bo wygląda, że błąd wywala. Tylko tak określisz przyczynę.
Jak winny jest immo to wykaże na kompie
----->VW Polo Coupe GT 87` 1272ccm GK<-----
----->VW Polo Classic 97` AEX<-----
----->VW Polo 00` APQ<-----
n
napsterr
Newbie
Newbie
Posty: 14
Rejestracja: 02 lip 2009, 15:28

Post autor: napsterr »

No i ustaliłem co jest grane kod błędu 17978 czyli komputer sterujący zablokowany. I to jest na 100 % pętla immo. I tu moje pytanie jak ją ewenualnie naprawić bądz wymienić ?
G
Gregor23pl
Początkujący
Początkujący
Posty: 142
Rejestracja: 22 gru 2008, 18:14
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Gregor23pl »

dobrze by było podjechać do gościa od kluczyków co koduje , i od nowa zakodować kluczyk.
Ale ja jak masz kluczyk zapasowy to spróbuj odpalać na zapasowym i zobaczysz czy problem znów sie pojawi.

Jak problem nie odpuści to bedzie coś z immo ale jak go rozwiązać to niewiem.bo nie "siedze" głęboko w elektronice, mo że któryś z kolegów z forum coś doradzą
Z
Zico63c
Początkujący
Początkujący
Posty: 177
Rejestracja: 04 paź 2010, 21:58

Post autor: Zico63c »

Te elektronicznie sterowane silniki (SDI, TDI) nie da się odpalić bez immo, po to to jest. Blokuje komputer sterujący.
Natomiast można spróbować polutować połączenia w pudełku z elektroniką immobilisera. Immobiliser jest w rejonie skrzynki bezpieczników, zaprowadzi tam wiązka od pętli na stacyjce. Tak miałem w Golfie 3, polutowałem, chodzi trzeci rok.
To nie zaszkodzi, jak nie pomoże - do elektryka zawsze się zdąży. Wszystkie prace (odpinanie wtyku immo i jego wpinanie) wykonywać naturalnie przy odpiętym akumulatorze.
n
napsterr
Newbie
Newbie
Posty: 14
Rejestracja: 02 lip 2009, 15:28

Post autor: napsterr »

Dziękuje za odpowiedzi już naprawiłem okazało się że był uwalony moduł immo pętla była dobra i autko śmiga. Pozdrawiam!
ODPOWIEDZ

Wróć do „6N / 6n2 / variant / classic”