[86c\86c2f] Wszystko o: SWAP silnika

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
czmc
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 604
Rejestracja: 30 maja 2010, 21:46
Lokalizacja: Zamość/Lublin

Post autor: czmc »

Przeczytałem wszystko, wiem że temat wałkowany ale wolę się upewnić, "planuję"(= okres zimowy remont-roztopy wkładanie) zmienić silnik na 1.3 75KM, i teraz żebym był pewny :
*Mam 1.0 , skrzynia 5,

-do zmiany wchodzi: wiązka przy silniku, komp, pompka zewnętrzna ( to wiem )
*czy coś jeszcze lepiej zmienić?

*ile dać żeby nie przepłacić ? (tzn normalne, że będę szukał jak najtaniej ) ale żeby się nie naciąć na jakiegoś, który będzie chciał się targować od ceny z kosmosu...

Byłem już przy jednym swap-ie (tylko przy japońskiej jednostce 2.0 turbo) , trochę już wiem, umiem... itp...i sam będę robił dlatego chcę się dowiedzieć jak najwięcej rzeczy, które mi ułatwią zabawę.
Moje byłe POLO]
Obrazek
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Co do swapa na 3f to potrzebna również przepływka, no i dobrze by bylo mieć skrzynie od 3f oznaczenie AHD jak dobrze pamiętam;) jak masz mono to altek i rozrusznik od mono podejdzie, a jak nie to by się przydały, plus te graty co napisałeś, engine, wiązka elektr.,komp no i zewnętrzna pompka paliwa
Awatar użytkownika
czmc
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 604
Rejestracja: 30 maja 2010, 21:46
Lokalizacja: Zamość/Lublin

Post autor: czmc »

raczej mam monowtrysk :D gaźnika nie mam, spoko, dzięki poszukam silnika między czasie i pozbieram graty
Moje byłe POLO]
Obrazek
e
emas
Newbie
Newbie
Posty: 10
Rejestracja: 30 lip 2010, 22:02

Post autor: emas »

Witam mam pytanie za jakis czas planuje zrobic swapa na G40 ale bez kompresora,jakie rzeczy są potrzebne do tej akcji?
mam silnik 1043 mono skrzynie 5 biegową. i jaka jest moc tego silnika bez kompresora i jak jest ze spalaniem? PozdraVWiam :acute:
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

Masz 23 strony tematu i wszystko było już omówione. Wystarczy spokojnie czytać
Awatar użytkownika
Razor_GT
Początkujący
Początkujący
Posty: 143
Rejestracja: 17 gru 2010, 12:03
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Post autor: Razor_GT »

Mam pytanie tylko się nie śmiejcie :) Czy da radę swap w 86c2f na 1.9d z 6n?
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Temat poruszany! wszystki idzie włżyć tylko czy jest sens? za dużo krzesania
Awatar użytkownika
ko zack
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1059
Rejestracja: 04 sie 2009, 16:14

Post autor: ko zack »

sens jest :d zawsze jest radocha po włozeniu czegos co nie pasuje p&p
k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Tylko za jakie pieniądze??;) duża rzeźba ale jak ktoś ma kase i czas to czemu nie :D :crazy:
Awatar użytkownika
Razor_GT
Początkujący
Początkujący
Posty: 143
Rejestracja: 17 gru 2010, 12:03
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Post autor: Razor_GT »

no to jeszcze nad tym pomyślę :)
Awatar użytkownika
mlody90
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 219
Rejestracja: 17 lis 2008, 14:54
Lokalizacja: TOP / Kielce

Post autor: mlody90 »

Panowie a co powiecie na swap silnika z auta innej marki... :think:
i nie chodzi mi o silniki moto... chodzi o silniki z czegos "obcego"(ze skrzynia vw lub ori od silnika) np: honda/opel/fiat/... itp... itd...
nie zebym cos takiego planowal ale ze zwyczajnej ciekawosci pytam...
golf z silnikiem hondy, corsa z V8 chevy, fiat cc z c20xe opla, sc z d16 hondy i pare innych juz spotkalem na necie ale polo (86c/2f) albo nie pamietam albo jeszcze nie spotkalem z "obcym sercem"...
Spotkal sie ktos z czyms takim w polo...??
[size=12px]https://picasaweb.google.com/mlody.997x/GIEDA#[/url] [/color][/size]
Awatar użytkownika
kazikboy
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 467
Rejestracja: 15 lis 2008, 9:26
Lokalizacja: Żórawki/gryfino/szczecin/Dania

Post autor: kazikboy »

wedle mnie w innych markach zmieniaja an inne bo nie maja dobrych i silnych orginalow w stajni grupy VAG dla mnie to jest bezsensu bo jest od wyboru do koloru chcesz cos poteznego mozesz znalesc V8 4.2 z AudiV8 albo nowszy silnik z A8 tej samej pojemnosci chcesz cos mniejszego mocnego 1.8T cos nietypowego to moze byc 1.4 tdi itd. duzo rozwiazan mozna znaleść przy takim samym kombinowaniu z umocowaniem silnika osobiscieobcego serca w polo nie widzialem :)
Grupa Zachodniopomorsko-VWielkopolska
Obecnie]Polo Classic SDi (TDi) <!-- s]
Byłe:
S6c4v8,90Coupe2.3,a4AFN,Polo86c2f,EscortCabrioMK4,Polo86c,CBR400RR,Polo86c2f
Awatar użytkownika
fejder
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 40
Rejestracja: 19 gru 2010, 16:43
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: fejder »

Witam,

warto robić swap gaźnikowego silnika w derby 86c 1.1 HB 50KM na pełny wtrysk 1.3 NZ 55KM? Przyrost mocy niewielki, ale może łatwiej z eksploatacją takiego silnika zimą? Ewentualnie warto z innych względów, o których jeszcze nie wiem, bądź kompletnie nie ma czym sobie głowy zwracać z racji na ilość pracy i koszt. Z całą pewnością ubędzie youngtimerowego ducha, na którym mi jednak zależy :)

pozdrawiam świątecznie :)
fejder
Awatar użytkownika
qboslavo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 290
Rejestracja: 05 sie 2009, 21:26
Lokalizacja: Łódź

Post autor: qboslavo »

jeśli masz HB w dobrym stanie to nie opłaca się zmieniać, na pewno też będzie bardziej oldschoolowo. jak chcesz robić swapa to zdecydowanie lepiej będzie w zimę ale bezsensem jest NZ, jak już pełna szpryca to lepiej od razu 3F 75KM i heja.
Obrazek
P
Pabloss82
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 37
Rejestracja: 07 lis 2010, 22:43
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Pabloss82 »

Witam
Posiadam VW POLO 86C 1990 rok.Mam w nim silnik Diesla 1,3D.Niestety silnik się zatarł i chciałem włożyć silnik ten 1,4D który był montowany w modelu 86C2F.Czy będzie z tym problem?? Czy sa jakieś niuanse o których powinienem wiedziec??
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”