Przeczytałem wszystko, wiem że temat wałkowany ale wolę się upewnić, "planuję"(= okres zimowy remont-roztopy wkładanie) zmienić silnik na 1.3 75KM, i teraz żebym był pewny :
*Mam 1.0 , skrzynia 5,
-do zmiany wchodzi: wiązka przy silniku, komp, pompka zewnętrzna ( to wiem )
*czy coś jeszcze lepiej zmienić?
*ile dać żeby nie przepłacić ? (tzn normalne, że będę szukał jak najtaniej ) ale żeby się nie naciąć na jakiegoś, który będzie chciał się targować od ceny z kosmosu...
Byłem już przy jednym swap-ie (tylko przy japońskiej jednostce 2.0 turbo) , trochę już wiem, umiem... itp...i sam będę robił dlatego chcę się dowiedzieć jak najwięcej rzeczy, które mi ułatwią zabawę.
Co do swapa na 3f to potrzebna również przepływka, no i dobrze by bylo mieć skrzynie od 3f oznaczenie AHD jak dobrze pamiętam;) jak masz mono to altek i rozrusznik od mono podejdzie, a jak nie to by się przydały, plus te graty co napisałeś, engine, wiązka elektr.,komp no i zewnętrzna pompka paliwa
Witam mam pytanie za jakis czas planuje zrobic swapa na G40 ale bez kompresora,jakie rzeczy są potrzebne do tej akcji?
mam silnik 1043 mono skrzynie 5 biegową. i jaka jest moc tego silnika bez kompresora i jak jest ze spalaniem? PozdraVWiam :acute:
Panowie a co powiecie na swap silnika z auta innej marki... :think:
i nie chodzi mi o silniki moto... chodzi o silniki z czegos "obcego"(ze skrzynia vw lub ori od silnika) np: honda/opel/fiat/... itp... itd...
nie zebym cos takiego planowal ale ze zwyczajnej ciekawosci pytam...
golf z silnikiem hondy, corsa z V8 chevy, fiat cc z c20xe opla, sc z d16 hondy i pare innych juz spotkalem na necie ale polo (86c/2f) albo nie pamietam albo jeszcze nie spotkalem z "obcym sercem"...
Spotkal sie ktos z czyms takim w polo...??
wedle mnie w innych markach zmieniaja an inne bo nie maja dobrych i silnych orginalow w stajni grupy VAG dla mnie to jest bezsensu bo jest od wyboru do koloru chcesz cos poteznego mozesz znalesc V8 4.2 z AudiV8 albo nowszy silnik z A8 tej samej pojemnosci chcesz cos mniejszego mocnego 1.8T cos nietypowego to moze byc 1.4 tdi itd. duzo rozwiazan mozna znaleść przy takim samym kombinowaniu z umocowaniem silnika osobiscieobcego serca w polo nie widzialem
Grupa Zachodniopomorsko-VWielkopolska
Obecnie]Polo Classic SDi (TDi)
Byłe:
S6c4v8,90Coupe2.3,a4AFN,Polo86c2f,EscortCabrioMK4,Polo86c,CBR400RR,Polo86c2f
warto robić swap gaźnikowego silnika w derby 86c 1.1 HB 50KM na pełny wtrysk 1.3 NZ 55KM? Przyrost mocy niewielki, ale może łatwiej z eksploatacją takiego silnika zimą? Ewentualnie warto z innych względów, o których jeszcze nie wiem, bądź kompletnie nie ma czym sobie głowy zwracać z racji na ilość pracy i koszt. Z całą pewnością ubędzie youngtimerowego ducha, na którym mi jednak zależy
jeśli masz HB w dobrym stanie to nie opłaca się zmieniać, na pewno też będzie bardziej oldschoolowo. jak chcesz robić swapa to zdecydowanie lepiej będzie w zimę ale bezsensem jest NZ, jak już pełna szpryca to lepiej od razu 3F 75KM i heja.
Witam
Posiadam VW POLO 86C 1990 rok.Mam w nim silnik Diesla 1,3D.Niestety silnik się zatarł i chciałem włożyć silnik ten 1,4D który był montowany w modelu 86C2F.Czy będzie z tym problem?? Czy sa jakieś niuanse o których powinienem wiedziec??