Pompa Wspomogania

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
ghul177
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 450
Rejestracja: 08 kwie 2009, 17:02
Lokalizacja: Tarnów

Pompa Wspomogania

Post autor: ghul177 »

Dziś zauważyłem że stojąc polo w miejscu i skręce kierownicą do oporu w jedną lub drugą stroną i dokręcam kierownice na maxa słysze chrobotanie piszczenie łożyska jakiegoś, możliwe ze pompe szlak trafia czy np jakieś łozysko w alternatorze siada?. w innym wątku opisałem że szwankują mi obroty na obrotomierzu (falują) ale ten akurat problem stał sie to zaraz po zalaniu troche silnika i elektryki ropą z przepływek sikało poprostu. płyn w zbiorniczku ok(wspomagania)
Awatar użytkownika
kolo
Wtajemniczony
Wtajemniczony
Posty: 2337
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:03
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: kolo »

może się kończyć pompa owszem. moja jak się rozleciała to zaczął się pasek smażyć na niej. masz kolegę mechanika podjedź spytaj się i tyle ;)w AEF na jednym pasku jest alternator i wspomaganie ?a pompę masz przy rozrządzie czy jak ?
Kedy ?

viewtopic.php?f=89&t=21116 - GreenLine Edition
Awatar użytkownika
ghul177
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 450
Rejestracja: 08 kwie 2009, 17:02
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: ghul177 »

pompe mam na samym dole powiem nawet ze pasek troszke ciepły jest. strasznie chrobocze jak dobije do końca kierownicą. dodam że silnik też głośno chodzi coś piszczy na wolnych obrotach. jak zrzuce pasek i pokręce coś pompą od wspomagania będę coś wiecje wiedział? czy raczej nic nowego nie wykryje
Awatar użytkownika
bialy0666
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1203
Rejestracja: 01 sie 2010, 2:58

Post autor: bialy0666 »

Online bialy0666
Ostatnio zmieniony 01 lip 2017, 23:49 przez bialy0666, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
qwertypol
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1240
Rejestracja: 31 sie 2010, 22:30
Lokalizacja: wlkp

Post autor: qwertypol »

Jak zdemontować wąż od wspomagania idący pod chłodnicą? Skąd tam może kapać płyn (na wysokości zbiorniczka plynu wsp) ?
g
grzech19
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 27
Rejestracja: 30 lis 2010, 13:52
Lokalizacja: Łódź

Post autor: grzech19 »

odkręcasz przy pompie wspomagania, i przy przekładni kierowniczej (tam problem z dojściem jest, ale da się radę:) a płyn Ci ucieka z powodu nieszczelności, prawdopodobnie przewód skorodowany, albo na łączeniu metalu i gumy, ja tak przynajmniej miałem.
Awatar użytkownika
bialy0666
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1203
Rejestracja: 01 sie 2010, 2:58

Post autor: bialy0666 »

Online bialy0666
Ostatnio zmieniony 01 lip 2017, 23:49 przez bialy0666, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
qwertypol
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1240
Rejestracja: 31 sie 2010, 22:30
Lokalizacja: wlkp

Post autor: qwertypol »

[quote=""grzech19""]odkręcasz przy pompie wspomagania, i przy przekładni kierowniczej (tam problem z dojściem jest, ale da się radę:) a płyn Ci ucieka z powodu nieszczelności, prawdopodobnie przewód skorodowany, albo na łączeniu metalu i gumy, ja tak przynajmniej miałem.[/quote]

poci się w miejscu gdzie jest w takiej aluminiowej rurce ten wąż/rura. Ale nie miałem jeszcze czasu dokładnie tego obadać.
U ciebie wystarczyło opaskę założyć?
g
grzech19
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 27
Rejestracja: 30 lis 2010, 13:52
Lokalizacja: Łódź

Post autor: grzech19 »

Hahah nie da rady założyć opaski. Ten wąż jest ciśnieniowy i bardzo duże ciśnienie tam panuje:) opaski próbowałem zakładać ale wywalało płyn non stop zaraz po odpaleniu silnika. musisz odwinąć to zabezpieczenie aluminiowe co jest na wężu gumowym i musisz obejrzeć, u mnie właśnie na łączeniu leciało. musisz odkręcić ten wąż (będzie gimnastyki), i oddać do regeneracji. Ja za sprasowanie zapłaciłem 40zł. Nowy oryginał 700zł, zamienników brak. Albo szukać po szrotach dobrej używki.
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ kierowniczy”