Wachacz i drążek stabilizatora

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

k
kolunio21
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2230
Rejestracja: 05 sie 2009, 9:56
Lokalizacja: TczeVW, Malbork

Post autor: kolunio21 »

Pany a jak sie zachowa auto na spreżynie -40 ale amorek gazowy monroe reflex 2, jak z amorami nie padną szybciej?
M
Maniak90
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 41
Rejestracja: 12 wrz 2009, 10:30

Post autor: Maniak90 »

Witam
Wymieniałem ostatnio w polo wahacze, drążek, końcówkę drążka osłonę przegubu, gumy stabilizatora.
Teraz mam problem żeby wstawić na swoje miejsce stabilizator.
Jak to najlepiej zrobić?
Wahacze są na miejscu, najpierw wsadzić stabilizator w wahacze czy do budy przykręcić?
Dodam jeszcze że pierwszy raz robię przy zawieszeniu...
Awatar użytkownika
picksar
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 343
Rejestracja: 25 maja 2009, 19:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: picksar »

Wsadź stabilizator w wahacze a stabilizator podnieś sobie lewarkiem i wtedy próbuj celować śrubą w otwory.
--- SPRZEDAM CZĘŚCI ---
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=61&t=24999
Polo Fox 86c/2f steilheck, 1.0 AAU
Awatar użytkownika
Brzeziak_
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1333
Rejestracja: 13 lut 2010, 22:41
Lokalizacja: Koronowo

Post autor: Brzeziak_ »

Ja jak zmieniałem zawias to odkręciłem stabilizator od budy, ale potem sa problemy z jego przykreceniem, i jedna osoba nie ma szans tego zrobic. Najlepiej jest go popuscic ale calkowicie nie odkrecac.
Obrazek

To Ona] viewtopic.php?f=28&t=15443

Pas Koronowo 03.04.2011
Toruń 0
M
Maniak90
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 41
Rejestracja: 12 wrz 2009, 10:30

Post autor: Maniak90 »

próbowałem najpierw przykręcać później wsadzać w wahacze i odwrotnie
ale w taką pogodę bez garażu i kanału, stwierdziłem że zapytam o radę i nie będę się męczył bez pewności czy dobrze robię

picksar dzięki za pomoc
Awatar użytkownika
slaw4ek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 42
Rejestracja: 11 lut 2010, 23:26
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: slaw4ek »

Witam! Chcę zanim się ociepli skompletować graty do ponownego obniżenia polo i w sumie brakuje mi jeszcze tylko obniżających talerzyków. Do rzeczy. Czy moge poprosić o FAQ jak wykrzesać z oryginalnych talerzyków, takie "a'la brq"? ;] Widziałem zdjęcie tego talerzyka, w wątku brq, ale chce się upewnić jak to zrobić, żeby na chama nie ciąć.
I jeszcze pytanie, jak nisko usiądzie polo na sprężynach fk -85mm i takim talerzyku; czy warto się bawić jeszcze w te talerzyki?
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

slaw4ek
pytanie czy masz odpowiednie kola aby takie obnizenie zastosowac bo pseudokombi obniza sie z tylu gorzej niz coupe.

talerzyki najlepiej na tokarce obciac a potem zespawac lub dorobic cale na tokarce.
Awatar użytkownika
slaw4ek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 42
Rejestracja: 11 lut 2010, 23:26
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: slaw4ek »

Koła mam 165/65r13 na felgach 5,5j. Pytanie czy z wysokoscą opony nie będzie problemu,bo mogła by być niższa, ale na szerokość powinno byc ok. Teraz mam z tyłu +- -50mm i jest ok.
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

ET felgi tez ma znaczenie
Awatar użytkownika
slaw4ek
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 42
Rejestracja: 11 lut 2010, 23:26
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: slaw4ek »

Et38 ;) (wydawało mi się oczywiste ;p)
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

będzie oki
slaw4ek masz hockenhaimy 13 dla wersji GT/G40
Awatar użytkownika
Brzeziak_
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1333
Rejestracja: 13 lut 2010, 22:41
Lokalizacja: Koronowo

Post autor: Brzeziak_ »

Panowie potrzebuje strasznie szybkiej odpowiedzi. Mam glebę i od jakiegoś czasu strasznie tłucze mi zawieszenie, no jak mykam po dziurach albo bruku. Co to dokładnie może być?? Gumy stabilizatora?? Może końcówki wahacza?? Potrzebuje strasznie szybkiej odp.!
Obrazek

To Ona] viewtopic.php?f=28&t=15443

Pas Koronowo 03.04.2011
Toruń 0
Awatar użytkownika
Brzeziak_
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1333
Rejestracja: 13 lut 2010, 22:41
Lokalizacja: Koronowo

Post autor: Brzeziak_ »

up. Właśnie byłem na kanale i stwierdziłem że:
W momencie gdy maglownica wchodzi do komory silnika i łączy się z drążkami kierowniczymi powstał luz. Luz góra duł. Powinien tam być taki luz czy to wina wytłuczonej części?? Bardzo bym prosił o odpowiedź. Ma ktoś jakieś pomysły??
Obrazek

To Ona] viewtopic.php?f=28&t=15443

Pas Koronowo 03.04.2011
Toruń 0
S
Speede_ZGL
Swój
Swój
Posty: 861
Rejestracja: 09 sie 2010, 19:35

Post autor: Speede_ZGL »

Czy ktoś mógłby mi fachowo rozpisać "instrukcję" krok po kroku jak wymienić wahacze?
Mam zwykły garaż bez kanału. Nigdy czegoś takiego nie robiłem i właściwie czas zacząć samemu ogarniać polówkę bo mechanicy za dużo wołają (jak dla mnie).
co trzeba z czego wybić, co mogę ewe. popsuć, wymienia się to przy prostym czy skręconym kole? należy coś nasmarować smarem ?
proszę o pomoc
Obrazek
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

Ja to robię w ten sposób.
Samochód podnoszę ściągam koła.

Stabilizatr przy wahaczu spinam pasem transportowym. Następnie odkręcam mocowanie stabilizatra do karoseri (4 śruby klucz 13) i mocowanie stabilizatora do wahacza (jedna nakrętka na stronę klucz 19) i wyciagam stabilizator. następnie odkręcam zabezpieczenie swoznia wahacza (jedna śruba z nakrętka klucz 17) potem odkręcam śrube mocujaca wahacz do budy (klucz 17 jak mnie pamięć nie myli) wyciagam obie w/w śruby i wahacz powinien już sam wyjść jeśli nie to trzeba go troszkę szarpnac a swozen trzeba czasem wybić ja to robię widełkami do swozni kulistych. Składanie analogicznie
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”