Wszystko o: SWAP silnika w 6N/6N2/Classic/Variant

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

fikor
ALL i AER sa na wielopunkcie, AEV na monowtrysku. Lepiej zrobisz jak poszukasz AEXa :)
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
Awatar użytkownika
Katoo
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 517
Rejestracja: 18 gru 2009, 0:55
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Katoo »

Nie pchaj się w AEV mam ten motor i jest strasznie słaby;/ osobiście myślę nad wyminą 1.0 aev na 1.6 aea (też na monowtrysku)
[*Moje dwie miłości:
I miejsce- Moje Kochanie]
II miejsce- PolO GReeN LInE
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/823/5ms9c.gif/][img]http://img823.imag
Awatar użytkownika
oberbas
Początkujący
Początkujący
Posty: 90
Rejestracja: 25 lut 2010, 9:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: oberbas »

mi padł silnik AER. jaki mogę wsadzić inny silnik żeby pasowała skrzynia z AER?
f
fikor
Początkujący
Początkujący
Posty: 124
Rejestracja: 06 lut 2011, 19:44
Lokalizacja: Poczesna/ Częstochowa

Post autor: fikor »

Mi padl ALL ale to samo co AER. Szukaj ALL i AER bo gdzie indziej sie schodki robia
p
pawlik19854
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 58
Rejestracja: 21 lis 2010, 10:39

Post autor: pawlik19854 »

dzien dobry. mam takie mysli zeby zmienic moje serce silnika. to jest 1,9 aef na jakis żwawszy silniczek. tak sobie mysle nad 1,9tdi ale tym nie na pompowtryskach i teraz mam pytanko co do mocowan (poduszek ) skrzyni i półosiek. czy to podejdzie bez problemiku??? czy trzeba wszystko przerabiac. oczywiscie pewnie jeszcze trzeba zmianiac kompa i wiazke na silniku ale to nieproblem. mogł by mi ktos co trzeba przerobic i wogóle???
x
xdavvex
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1226
Rejestracja: 07 lut 2010, 21:03
Lokalizacja: Słubice

Post autor: xdavvex »

[quote=""pawlik19854""] czy czeba wszystko przerabiac.[/quote]
trzeba to po pierwsze :crazy:
a po drugie poczytaj tutaj :http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=13&t=687
Mój kawałek szarej blachy

Gdzie zaczyna się pasja tam kończy się ekonomia.

----------------------------------------------------------------------------------------------
Ślesin 2012
p
pawlik19854
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 58
Rejestracja: 21 lis 2010, 10:39

Post autor: pawlik19854 »

niema nic konketnie opisanego
A
Archeo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 350
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:56
Lokalizacja: Brzezówka/Rzeszów

Post autor: Archeo »

Jeśli chcesz wiedzieć coś konkretnego to napisz do autora tego wątku : viewtopic.php?f=29&t=30955
Obrazek
Awatar użytkownika
harnasisko
Swój
Swój
Posty: 766
Rejestracja: 19 maja 2010, 17:09
Lokalizacja: Ustrzyki Dolne

Post autor: harnasisko »

Z tego co czytam głowica 1.6 AEA pasuje P&P do 1.3 ADX, pomału się przymierzam do tego, jest ktoś kto to robił ?? Co jeszcze będę musiał zrobić ???
Polo sex-en by HarRRnasiu !!!! ;) viewtopic.php?f=77&t=56841
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

harnasisko poszukaj na clubpolo.uk tam kilka osób to robiło, zastanawiałbym się nad jedną rzeczą, jaki do takiej hybrydy komp byłby najlepszy? z ADXa po korekcie czy z AEA?
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
DaRuL
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 02 sty 2011, 19:02
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: DaRuL »

Witam mam pytanie bo mój silnik 1.4 8v przeszedł na zasłużoną emeryturę i zastanawiam się czy nie zmienić go na silnik z AFH , ale nie wiem czy to opłacalne i co musiałbym jeszcze wymienić proszę o pomoc znawców :)
POLO 6N 1.4 8v = 1.8 T
Awatar użytkownika
mari88
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 545
Rejestracja: 20 sie 2009, 8:31
Lokalizacja: Toruń

Post autor: mari88 »

Panowie odkopuje swój temat, mam w planach swap na 1.6 AEE czy musze wymieniać szkrzynie ? i czy podzespoły od AEX-a podejda ?? chodzi mi o rozrusznik,altrenator itp. z góry dzieki za pomoc.
Awatar użytkownika
Michał88
Swój
Swój
Posty: 855
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:04
Lokalizacja: Gniezno

Post autor: Michał88 »

Rozrusznik alternator skrzynia pompa wspomagania sprężarka klimy wszystko to samo. W aee inny jest tylko kolektor wydechowy coś na kształt 4-2-1. Jak szukasz silnika to najlepiej z kompem wiązka zostaje ta sama i najlepiej jak do kompa pędzie dołączona puszka imo z pod kiery i pastylka z kluczyka to chociaż nie będziesz musiał jeździć po magikach.
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

Bez ot proszę. temat wyczyszczony ze zbędnych postów.

PS. widzisz coś co przeoczył moderator? zgłoś to przyciskiem "! raportuj" po prawej stronie każdego posta. pomożesz i sobie i nam
Awatar użytkownika
oberbas
Początkujący
Początkujący
Posty: 90
Rejestracja: 25 lut 2010, 9:18
Lokalizacja: Łódź

Post autor: oberbas »

odebrałem już Polo po swap-ie serce 1.4 AEX już bije i jestem zadowolony z silnika. mogę śmiało polecać 1.4 AEX wszystkim poszkodowanym przez silnik AER. AEX jest tańszy i łatwiej go znaleźć. pasuje plug&play. ja miałem jedynie problemy z tym że krztusił się i gasł na niskich obrotach przy kompie z AER. jak wymieniłem na kompa z 1.4 nie chciał odpalić. Polo zostało podpięte pod lapka z programem diagnostycznym (nie był to program polski Vag) najpierw z kompem od 1.0 i dalej sie krztusił. następnie podpiąłem komputer z AEX, elektryk sprawdził sondę Lambda, wtryski ale nie chciał odpalić. na sam koniec wszedł w immobiliser tam coś zmienił i Polo odpaliło. spalanie w 1.4 jest porównywalne do 1.0 ale o wiele lepiej się zbiera. całość tej imprezy kosztowała mnie 1200zł (500zł silnik+300zł przekładka+200złpaski i napinacze+100zł olej i filtr oleju+100zł elektryk). mam trochę części na sprzedaż z 1.0 AER ale to w moim profilu viewtopic.php?f=56&t=20828&start=20
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”