Luzy wszystkiego po przejściu na gwint

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

g
guesswhosback
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 528
Rejestracja: 07 maja 2010, 22:42
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Luzy wszystkiego po przejściu na gwint

Post autor: guesswhosback »

Panowie możecie napisać co najczęściej musieliście "usztywniać" dokręcać itp po wymianie zawiasu na gwint? Wymieniłem już chyba wszystkie gumy wahaczy i reszty zawieszenia, usztywniłem cały wydech bo również się udzielał i dalej coś wali... Nie mogę zlokalizować co to może być...
http://www.myspace.com/mrtyno

"nie dla tych których guru to szef radia józef
a premier to tylko tusk kaczyński czy buzek"


Obrazek
Awatar użytkownika
Przem0
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 629
Rejestracja: 18 cze 2010, 22:55
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: Przem0 »

może po prostu amortyzator jest niedokręcony u góry przy kielichu
A
Amalena
Początkujący
Początkujący
Posty: 90
Rejestracja: 28 mar 2010, 20:09
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Amalena »

Ja na przykład po jakichś 500set km dokręciłem każdy element zawieszenia jeszcze raz i nic nie puka ze spraw mechanicznych, natomiast ze spraw soft ware bombie półka w bagażniku, ale etam.
Blaszak "SZOPKA GARAGE" :assasin:
MONSTER WIATA

Obrazek
g
guesswhosback
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 528
Rejestracja: 07 maja 2010, 22:42
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: guesswhosback »

No właśnie zapomniałem jeszcze napisać... Stukanie a raczej walenie pochodzi gdzieś z dołu i jestem pewny na 70% ;p Co do nakrętek to jeszcze mam taki problem bo przy skręcaniu kół często słychać jakby walnięcie tzn jakby coś dobijało i zastanawiałem się czy to może być słabo dokręcona nakrętka? I jeszcze jedno również przy skręcaniu coś skrzeczy :D
http://www.myspace.com/mrtyno

"nie dla tych których guru to szef radia józef
a premier to tylko tusk kaczyński czy buzek"


Obrazek
A
Amalena
Początkujący
Początkujący
Posty: 90
Rejestracja: 28 mar 2010, 20:09
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Amalena »

A zbieżność zrobiłeś? Bo ten skrzek może świadczyć, że koło trze o nadkole wewnątrz, zdejmij koła i sprawdź czy pojawiły się rysy, również na wew. stronie błotnika. Huk przy skręcie może pojawiać się gdy listwa kierownicza ma luz, wtedy wewnętrzne koło podczas skrętu dobija drążek do wewnątrz i robi stuk, ale tylko raz na zakręt.
Dodam tu jeszcze, że górne mocowanie mc persona w vw jest fabrycznie niedoskonałe, mówię tak ponieważ miałem doczynienia z wieloma lepszymi rozwiązaniami np. w autach francuskich. W vw mocowanie to pozwala by górny talerzyk podczas skrętu dobijał do blachy (koło wew.).
Ostatnio zmieniony 20 maja 2011, 16:49 przez Amalena, łącznie zmieniany 1 raz.
Blaszak "SZOPKA GARAGE" :assasin:
MONSTER WIATA

Obrazek
g
guesswhosback
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 528
Rejestracja: 07 maja 2010, 22:42
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: guesswhosback »

Tak zbierzność zrobiona w najlepszym zakładzie u mnie w mieście i to cyfrowo także jest dobrze... Co do obcierania to na bank nie to bo koła to estorill 15" 6j z et 33 i oponami 165/50 także nie dotyka żadnego plastiku... To nie jest szum tylko skrzeczenie jak stara wersalka czy coś w tym stylu ;p
http://www.myspace.com/mrtyno

"nie dla tych których guru to szef radia józef
a premier to tylko tusk kaczyński czy buzek"


Obrazek
A
Amalena
Początkujący
Początkujący
Posty: 90
Rejestracja: 28 mar 2010, 20:09
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Amalena »

Czyli może być to nakrętka (jeśli chodzi o skrzypienie), amortyzator podczas skrętu przesuwa się na zewnątrz.

To są oczywiście moje hipotezy, prawda może leżeć zupełnie gdzie indziej, czyli proponowałbym udać się do warsztatu!
Zanim coś się popsuje.
Blaszak "SZOPKA GARAGE" :assasin:
MONSTER WIATA

Obrazek
g
guesswhosback
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 528
Rejestracja: 07 maja 2010, 22:42
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: guesswhosback »

No tak zostaje jeszcze walenie gdzieś pod spodem... Czyli prawdopodobnie skrzeczenie to amortyzator?
http://www.myspace.com/mrtyno

"nie dla tych których guru to szef radia józef
a premier to tylko tusk kaczyński czy buzek"


Obrazek
Awatar użytkownika
Hiszp4n
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 467
Rejestracja: 21 sty 2010, 14:24
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Hiszp4n »

jeżeli masz mts-a to skrzeczy najprawdopodobnie amortyzator który zaczepia o ten górny talerzyk, ja tak miałem to rozwierciłem wiekszą średnice zeby amor nie dotykał tego talerzyka i teraz cisza :)
I miejsce plac manewrowy
g
guesswhosback
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 528
Rejestracja: 07 maja 2010, 22:42
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: guesswhosback »

Daj jakieś zdjęcie gościu ;p
http://www.myspace.com/mrtyno

"nie dla tych których guru to szef radia józef
a premier to tylko tusk kaczyński czy buzek"


Obrazek
Awatar użytkownika
cinol
Początkujący
Początkujący
Posty: 148
Rejestracja: 01 paź 2010, 20:57
Lokalizacja: Sosnowiec/Cork

Post autor: cinol »

Sprawdź mocowanie tłumika końcowego czy nie ociera o tylny wahacz .U mnie po obniżeniu z tyłu tarło i musiałem obciąć mocowanie od tłumika o 1 cm
g
guesswhosback
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 528
Rejestracja: 07 maja 2010, 22:42
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: guesswhosback »

Na początku czerwca odwiedzę mechanika bo ciągle włażę pod ten samochód i nic...
http://www.myspace.com/mrtyno

"nie dla tych których guru to szef radia józef
a premier to tylko tusk kaczyński czy buzek"


Obrazek
Awatar użytkownika
fisitko
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 269
Rejestracja: 20 paź 2010, 22:07
Lokalizacja: Miasto KrólóVW

Post autor: fisitko »

temat z maja, ale dalej aktualny jak myślę :)
u mnie po wymianie na gwint zaczęły latać/trzeć:
- tłumik
- szyby (szczególnie od strony kierowcy)
- tapicerka skrzeczy
- tylne chlapacze przy zagłębieniach w drodze (ale to kwestia gleby:))
Moja była buteleczka] http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=29&t=27647

Pasja to brak limitów!
Awatar użytkownika
paffcio
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 5507
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:10
Lokalizacja: RJA

Post autor: paffcio »

guesswhosback
a jak nisko masz ? moze poprostu poloska Ci wali o podluznice ?
g
guesswhosback
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 528
Rejestracja: 07 maja 2010, 22:42
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

Post autor: guesswhosback »

Paffcio chyba nie bo nie mam bardzo nisko... ogólnie wymieniłem wszystko co się dało zostaje mi jeszcze hamulce sprawdzić bo przy wciskaniu hamulca słychać obijanie się czegoś o coś ale póki co za mało godzin w dobie :/ ]

fisitko Jeśli chodzi o tapicere to są na to patenty... można kupić jakiś "szpraj" czy coś... Będę się tym interesował dopiero ;p
http://www.myspace.com/mrtyno

"nie dla tych których guru to szef radia józef
a premier to tylko tusk kaczyński czy buzek"


Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”