[9n] Brak wspomagania po podłączeniu VAG'a

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

y
yaCHim
Newbie
Newbie
Posty: 21
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:09

[9n] Brak wspomagania po podłączeniu VAG'a

Post autor: yaCHim »

Witam,

Podlaczylem sobie VAG'a (Polski VAG 2.5) zeby zdeaktywowac poduszke pasazera... wszedlem w poduszki powietrzne i wykonalem "test wyjsc". Wlaczyly sie swiatla awaryjne i zaswiecila sie kontrolka od wspomagania. Zadnych bledow nie widze w sekcji Poduszki powietrzne za to w Silnik jest blad 18017 ale to wskazuje na brak przelacznika Air Bagu - zgadza sie bo przelacznika takiego nie ma. Zadnych wiecej innych bledow nie widze a kontrolka od wspomagania sie swieci. Co wiecej - po uruchomieniu silnika nie mam wspomagania.
Nic wiecej nie robilem VAGiem poza wykonaniem testu.

Moge to jakos uratowac ? Tzn. przywrocic wspomaganie ?
i
inginio
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 396
Rejestracja: 21 lis 2008, 21:41
Lokalizacja: Płock

Post autor: inginio »

Spróbuj vagiem 3.11.Wejdz na kanał 44 sprawdz błędy i wykasuj.Zobacz wtedy co się będzie działo i daj znać.Powodzonka ;)
KUPIE KATALIZATORY GLÓWNIE Z TDI oraz HDi
y
yaCHim
Newbie
Newbie
Posty: 21
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:09

Post autor: yaCHim »

Hehe, faktycznie pomoglo. Dzieki wielkie za pomoc ! :-)
r
ryswie44
Newbie
Newbie
Posty: 14
Rejestracja: 12 gru 2008, 20:20

Post autor: ryswie44 »

Tak jest zawsze .Po wypadku jak odpalą poduszki wyłącza się wspomaganie kierownicy.Robiąc test poduszek układ zachował się tak, jak by się zachował w razie wypadku.
s
szafarz
Newbie
Newbie
Posty: 2
Rejestracja: 29 maja 2009, 21:27

Post autor: szafarz »

Witam, zacznę od tego co posiadam VW Polo 1.2 IV z 2002, mam taki sam problem a mianowicie przy podłączeniu vaga 409.2 .przy włączeniu testu jak w pierwszym wątku w programie ja chyba to zrobiłem VAG Com 409 PL . Po operacji została świecąca kontrolka wspomagania no i co gorsza brak wspomagania. W programie pokazuje w wykresach, że pompa została wyłączona, lub jest wyłączona. Sprawdzałem to też na VWtool 2.0.9 ten sam błąd pompa wyłączona. Dodam, że nic nie było wyłączane ani zatwierdza żadna operacja w żadnym z programów. VAG został podłączony bo zaświeciła się poduszka akurat ten błąd wykrył podwyższona oporność na poduszce kierowcy. Błąd poduszki da się zrobić prawdopodobnie czyszczenie tasiemki i styków pomoże natomiast całkowicie zielony jestem w sprawie wspomagania kierownicy. Nic nie zostało zrobione przynajmniej tak sadzę a wada wyszła. Mam jeszcze jeden problem z akumulatorem bo rozładowuje go w 4 do 5 dni jak auto stoi w garażu. Auto dopiero kupione kilka tygodni temu z akumulatorem problem był od początku tylko myślałem, ze stan tamtego był zły ale na nowym dzieje się podobnie więc coś z elektryką lub jakieś zwarcie. Ta elektryka to odsunąłbym na dalszy plan a zależy mi na fachowej pomocy związanej z wspomaganiem, czy można to włączyć w programie, czy może jakiś bezpiecznik padł i przez to świeci kontrolka i brak wspomagania, chciałem to zrobić tak jak opisane vagiem 3.11 ale szczerze nie wiem jak. Wchodziłem w wszelaki sposób i nigdzie nie widziałem opcji wejścia w 44 kanał. Proszę Was o jakąś pomoc w tej sprawie.
s
szafarz
Newbie
Newbie
Posty: 2
Rejestracja: 29 maja 2009, 21:27

Post autor: szafarz »

Panowie juz załatwiłem sprawę. VAG który mam okazuje się być uszkodzony podłączyłem u znajomego identyczny weszliśmy w wspomaganie kierownicy skasowali błąd i wszystko działa. Teraz jedynie czyszczenie taśmy od poduszki, i znalezienie zwarcia lub czegoś co razładowuje akumulator. A może ktoś z Was się orientuje w programie w błędach pokazuje zwarcie do plusa podgrzewanie przedniej szyby z tym, że nie mam podgrzewania w przedniej szybie przynajmniej tak sądzę bo to wersja podstawowa. Słychać jak się robi test wyjść i robiąc test po teście na podgrzewaniu szyby jakiś przekaźnik gdzieś coś załącza może tam jest problem z zwarciem.
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”