Korodujący Próg , jak naprawić?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

J
Jakdzw
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 32
Rejestracja: 25 lip 2009, 15:44

Post autor: Jakdzw »

Hmmm no nie mam pojęcia , ja mam 1995 rocznik z Niemiec z pełnym wyposażeniem , może to mialo jakiś wpływ na to, a kolega jaką ma wersje?
Awatar użytkownika
pawellini
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 2836
Rejestracja: 06 cze 2010, 22:47
Lokalizacja: Warszawa-Bielany

Post autor: pawellini »

6n z 97r. 1.4 AEX w 5 furtkach z lakierze LP3G z Polskiego salonu :)
Oto fotka:
Obrazek
Awatar użytkownika
webak
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 253
Rejestracja: 24 sie 2010, 11:56
Lokalizacja: NDG

Post autor: webak »

pawellini ja mam w swojej czerwonej dokładnie tak samo.
Awatar użytkownika
pawellini
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 2836
Rejestracja: 06 cze 2010, 22:47
Lokalizacja: Warszawa-Bielany

Post autor: pawellini »

webak może te czerwone,najszybsze tak miały :grin:
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

jak już jesteśmy w temacie progów to u mnie w 1.4 AEX i 96' też to mam
i skoro nie masz baranka to może warto by było takim czymś zabezpieczyć próg . produkuje to np. firma BOLL
J
Jakdzw
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 32
Rejestracja: 25 lip 2009, 15:44

Post autor: Jakdzw »

panowie jest baranek tylko nie zwróciłem na to nawet uwagi , a tam gdzie rdzewieje nie ma bo pewnie było puknięte.
ODPOWIEDZ

Wróć do „nadwozie + wnętrze”