[quote=""Pavloor""]Zgadzam się, że nie jest to może najlepszy swap, ale 16v nie kupię za 800zł...[/quote]
wątpliwa sprawa, chociaż nie wiem czy nie wyszło by cię trochę więcej jak te 800 zł...
[quote=""Pavloor""]
Jedyną moją udręką w tym wypadku jest ogarnięcie mocowań.
[/quote]
to można również podpisać do poprzedniego cytatu a teraz parę wyjaśnień,
1. ogarnięcie mocowań i dopasowanie wszystkiego to bardzo żmudna i czasochłonna robota, cięcie podłużnic, spawanie, kombinowanie, przy dobrych wiatrach magik (blacharz itp) weźmie koło 500 zł lekko, jeśli masz cały sprzęt, cierpliwość i pomyślunek i trochę doświadczenia to możesz zrobić sam za 0 zł
2. masz AEA czyli Polo z wiązką elektryczną starszego typu (przedlift), musisz dopasowywać całą instalację od Ibi bo nie znajdziesz gotowej (fabrycznej) pod Polo magik elektryk też pewnie by sobie krzykną w granicach 500 zł chyba że będziesz robił sam
3. układ wydechowy musisz robić customowy bo w AFT masz wylot przy ścianie grodziowej kolejne ~500 zł
4. hamulce przy takiej mocy i dość szybkiej jeździe mogą się bardzo szybko kończyć jak i palić więc zalecany BigBrake SWAP, zwrotnice, zaciski, jarzma, tarcze, klocki... koszt w granicach 500 zł
5. jeśli masz fele 13" to musisz się liczyć z tym że nie podejdą one pod zaciski 256mm - min 14" - cena rzecz gustu, od 200 do n
i jeszcze pewnie pare stówek by wypadło na pierdoły
podliczać chyba nie muszę?
jeśli masz czas, pieniądze i zdolności manualny to ja nie mam nic na przeciw, miał byś jedyne Polo z AFT ale lepiej wydać te pieniądze na AFH
[quote=""Skfarek""][quote=""Pavloor""]Zgadzam się, że nie jest to może najlepszy swap, ale 16v nie kupię za 800zł...[/quote]
ale AEE, AEA bez problemu kupisz i do tego koszty będą niższe bo Ci osprzęt zostanie ten sam, tylko wymienisz co trzeba w swoim

[/quote]
kolega napisał że ma AEA :jester: i to jest najtańszy koszt chyba że trafisz zajechanego
