borek jestem pod wrażeniem autka, taki porządek pod maską to moje marzenie
jeśli nie uda mi się zeswapować motoru, to na pewno będę się starał ogarnąć komorę tak jak u ciebie
[quote=""ore83""]taki porządek pod maską to moje marzenie[/quote]
a co tu marzyć, odpowiednia chemia i trochę czasu i jest fabryka a późniejsze texty typu "ty nim wogóle jeździsz?" wynagradzają cały wysiłek
i takie jeszcze mam (tego ordynarnego węża od odmy już nie ma, to jest wersja zimowa przeźroczysta, żeby było widać czy majonez się nie robi ) http://imageshack.us/f/708/dsc0184ke.jpg/
[quote=""Borek""]i takie jeszcze mam (tego ordynarnego węża od odmy już nie ma, to jest wersja zimowa przeźroczysta, żeby było widać czy majonez się nie robi ) http://imageshack.us/f/708/dsc0184ke.jpg/[/quote]
Zacnie . Pomyśl jeszcze nad osłonkami kielichów OEM i założ fabryczny dekiel silnika
[quote=""przem_polo""]Przegladalem i nie moge znalezc.Jakie obnizenie masz teraz zamontowane?[/quote]
Na pierwszej stronie:
" amorki Technix z przodu i Bilstein B6 z tyłu + sprężyny Eibach Pro-Kit 30/30 (realnie 50/40 bo na przodzie talerzyki obniżające, konstrukcja amorków z 2cm niższym talerzem i tył opuszczony na dorobionych frezach)"
:blush2: