Tłumik końcowy średnica rury 86c 2f

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

m
mantex
Newbie
Newbie
Posty: 11
Rejestracja: 04 paź 2010, 17:37
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: mantex »

Witam,

Dawno mnie nie było chciałem wam tylko podziękować za pomoc rok temu pisaliśmy o przeróbce wydechu z 4-1 na 4-2-1 :) poniżej zdjęcia

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 601&type=3

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 601&type=3

rok już jeździ :) jak zrobię fotki to wrzucę jak to wygląda na trabancie :)

pozdrawiam
trabi.waw.pl

udało się, i jeździ:
http://www.trabi.waw.pl/index.php/topic,381.0.html
Awatar użytkownika
grzesznik55
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 203
Rejestracja: 26 cze 2011, 13:10

Post autor: grzesznik55 »

Witam, kupiłem ostatnio polo 86c 1.3 3f :) i ma zamontowany sportowy tłumik, jak dla mnie za głośny :commando:
jak tłumik radzicie o ładnym brzmieniu :) i czy ori z g40 będzie pasował??
Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

Urwałem się jak filip z konopi ale od G pasuje, ewentualnie delikatne przeróbki przed wstepnym :jester: obstawiam że jak masz jakiś nie oryginalny to i tak kombinowany, tyle że nie wiem w jakim celu chcesz pakować od G a nie dedykowany do np 3f różnica znikoma.
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
Awatar użytkownika
Kimi00
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 19 maja 2012, 13:23
Lokalizacja: Jasło

Post autor: Kimi00 »

Pany mam pytanko: jak wytnę kata i wszystkie tłumiki i wsadzę rurę to będę miał jakieś problemy z obrotami czy nic się nie zmieni?? Chodzi mi o to czy będą falowały czy nic podobnego? Jak ktoś robił przelot w Polówce to pewnie zna temat.
PS. silnik 1.3 NZ
Awatar użytkownika
barmaz91
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 13 kwie 2009, 19:56
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: barmaz91 »

no nie beda.

A i wiesz ze sondę musisz ogarnąć

A jakiej grubości przelto chcesz robic ??
Moje POLO 86c2f OEM+ http://vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?f=76&t=30319&start=0

Jaguar daily http://vwpoloklub.pl/forum/index.php/topic,67281.0.html



Ślesin 2012, Ślesin 2013, Ślesin 2014, Topornia 2014, Ślesin 2015, Ślesin 2016....
Awatar użytkownika
Lechu_1987
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1011
Rejestracja: 13 sie 2009, 20:54
Lokalizacja: GDYNIA

Post autor: Lechu_1987 »

[quote=""barmaz91""]A i wiesz ze sondę musisz ogarnąć [/quote]
sonde w rure wspawaj i bedzie wszystko si !! :oki: :piwo:
Vw Polo 86c2f 94r. 1.0 AAU = 60 KM i 83Nm
Vw Golf II 90r. 1.6 TDi SB -80 KM = 101KM i 198Nm
Vw Passat B4 94r. 1.9 TDi 1z 90KM = 114KM
Vw Golf III 95r. 1.9 TDi 1z 90KM
Vw Sharan 97r. 1.9 TDi AHU 90KM = 110KM
Vw Golf IV 00r. 1,9 TDI AJM 115KM
Awatar użytkownika
Kimi00
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 19 maja 2012, 13:23
Lokalizacja: Jasło

Post autor: Kimi00 »

[quote=""barmaz91""]

A jakiej grubości przelto chcesz robic ??[/quote]
No pewnie coś takiej grubości jak zwykła rura wydechu (w 86c to gdzieś koło 42 jest) i końcówka od ścigacza (to jakby miał iść wydech do końca) albo bez tej końcówki za drzwi kierowcy bym wypuścił.
A co do sondy i kata: jak wyłupie cały środek z katalizatora to wychodzi niby na to samo jak wstawyić rurę i wspawywać, nie?
Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

Od razu powiem że wydech od przecinaka na przelocie sobie podaruj bo będzie denerwująco głośno.
A za kata to lepiej rurkę wstaw dłużej potrzyma bo szkoda roboty z dłubaniem.
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
Awatar użytkownika
Kimi00
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 19 maja 2012, 13:23
Lokalizacja: Jasło

Post autor: Kimi00 »

A niech się drze :crazy:
Awatar użytkownika
Lechu_1987
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1011
Rejestracja: 13 sie 2009, 20:54
Lokalizacja: GDYNIA

Post autor: Lechu_1987 »

:good:
Vw Polo 86c2f 94r. 1.0 AAU = 60 KM i 83Nm
Vw Golf II 90r. 1.6 TDi SB -80 KM = 101KM i 198Nm
Vw Passat B4 94r. 1.9 TDi 1z 90KM = 114KM
Vw Golf III 95r. 1.9 TDi 1z 90KM
Vw Sharan 97r. 1.9 TDi AHU 90KM = 110KM
Vw Golf IV 00r. 1,9 TDI AJM 115KM
Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

Nie no spoko ale szybko stwierdzisz żeby wydech zmienić albo Panowie niebiescy ciebie zmuszą na wypadach.
Drące dupskiem polo wcale nie robi tych co kminia temat :grin:
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
Awatar użytkownika
Kimi00
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 19 maja 2012, 13:23
Lokalizacja: Jasło

Post autor: Kimi00 »

Powiem tak: samochód nie będzie używany co dziennie, a raz-dwa razy na tydzień. Co niektórzy pewnie domyślają się do czego ma Polo służyć. Mieszkam na wsi gdzie kowboje rzadko zaglądają (no chyba, że przemili sąsiedzi, których pozdrawiam, zawiadomią organy ścigania to jest przerwa tygodniowa), a po paliwo jeżdzę seryjnym wozem zaopatrzonym w kilka karnistrów :rotfl:, więc obecnie pomykając VW, a wcześniej 126p na bredzie, srebrno-niebieskich "czołgów" z kogutem na dachu nie spotykam (raz tylko mięliśmy rozmowę o "dziurawym tłumiku" i "zużytym zawieszeniu").
D
Dawid_GKS
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 07 kwie 2012, 23:35

Post autor: Dawid_GKS »

Chłopaki, głupie pytanie od głupiego użyszkodnika :D Mianowicie, mój traktor zaczął wczoraj głośniej pracować. Myślę- dziurawy tłumik. Po dokładniejszych oględzinach zauważyłem, że mogę cały tłumik odchylić od kolektora wydechowego o.O i teraz tak: w jaki sposób tłumik jest przytwierdzony do kolektora? Opaska jakaś czy co? Pamiętam w moim starym Oplu było coś w stylu dwóch sprężyn, ale tutaj tego w ogóle nie ma... Jakby czegoś brakowało... Pozdro ;)
Obrazek
Dobry paździerz nie jest zły! <!-- s]
Awatar użytkownika
Jak87
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 517
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: Jak87 »

potrzebuje zrobić cały wydech od kolektora po końcowy, chce to pospawać na fi50 - kolektor, brak kata, środek, koniec.

jaki środkowy? kupić używkę serie na allegro i przespawać na fi50? Czy może jakiś wynalazek:
http://allegro.pl/tlumik-srodkowy-uniwe ... 06770.html
http://allegro.pl/awg-tlumik-sportowy-r ... 40229.html

Końcowy seria + przespawana fifka lekko w górę zagięta
czy może jakiś:
http://allegro.pl/tlumik-ulter-sportowy ... 30002.html

porady, opinie, zarówno techniczne jak i estetyczne mile widziane
//86c 1,3NZ kolektor 4-2-1, brak kata
.,; Polo 86c 1,3NZ rocznik 88\' ;,.
viewtopic.php?f=56&t=30903
Awatar użytkownika
Kimi00
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 25
Rejestracja: 19 maja 2012, 13:23
Lokalizacja: Jasło

Post autor: Kimi00 »

Środkowy wybebesz albo wywal go całkowicie i wstaw rure, a na koniec proponuję coś takiego: http://allegro.pl/tlumik-sportowy-mugen ... 22218.html. :acute: Sam teraz spawam przelot + takie coś: http://allegro.pl/arrow-sportowy-tlumik ... 19019.html (kupiłem używkę za 40 zł)
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ dolotowy + wydechowy”