
Historia:
Polo było kupione we wrześniu 2012 jako sprowadzane, nie jeżdżone w PL. Prawko otrzymałem początkiem listopada i tu zaczęły się jakieś małe plany, drobne mody itd. Przed zlotem DynóVWka 2013 poleciałem z tematem i zrobiłem wszystko co miałem w planach choć na zawieche i kieszenie brakło niestety pieniędzy. Gdy znajdę pracę to na pewno polecimy jeszcze z tematem. Na razie pozostaje takie jakie jest.
Model: Polo 6N
Rok: 1997
Wersja: 5D - Polo XXL
Silnik: 1.4 8v - AKV 60km
Kolor: Ciemnozielony LC6P
Koła: Indianapolis 14x6 z oponami 185/55 R14

- wspomaganie
- airbag 2x
- centralny zamek
- el. szyby przednie
- szyberdach
- wnętrze Polo XXL
- lampy tył HELLA Black - (do sprzedania)

- przedni znaczek czarny mat + czerwone wnęki
- tylny znaczek czarny mat + "guma" w kolorze czerwonym
- smoked front
- kierunkowskazy z "obwódką"
- "psiknięte" żarówki kierunkowskazów matem (nie ma problemu z przepuszczaniem światła)
- lampy 6n2
- zaciski hamulców i tylne bębny w kolorze czerwonym

- Radio: Pioneer MVH-150UI
- oryginalne głośniki wysokotonowe w desce
- Głośniki w półce - JBL GTO938 6x9
- Skrzynia zamknięta JBL GTO 15" (38cm) (niestety zajmuje prawie cały bagażnik i muszę ją wyciągać by coś sobie tam przewieźć)
- Wzmacniacz JBL GTO 2000 - 400w/225wRMS
- kabel sygnałowy Sinuslive

- KIT -40
- wywalenie odważników nabijanych (nie wiem kto taki mądry był)
- kieszenie drzwi z głośnikami
- jakaś mniejsza skrzynka do bagażnika żeby go coś było

- głośniki w podszybie JBL bądź Pioneer
- wywalenie listew bocznych
- korekta lakieru, ogarnięcie odprysków na masce
- "daszek" na tylnej klapie GTI
- ogarnięcie komory silnika


























Niestety nie miałem aparatu gdy dopadł mnie deszcz. Fajny efekt kropelkowania po zaaplikowaniu WaxPolish - polecam wszystkim. Telefon niestety nie uchwycił zjawiska w fajny sposób.

PozdraVWiam :!: